Aeroportul din Londra urmeaza sa devina primul aeroport al viitorului, prin eradicarea tuturor neplacerilor asociate cu zborul, cu ajutorul unei tehnologii bazate pe “Internetul lucrurilor”. Astfel, dezvoltatorii acestei idei vor sa scape de problemele cauzate de pierderea bagajelor, zborurile intarziate sau cozile lungi la controalele de securitate. Noua experienta este redata cu ajutorul unei tehnologii cunoscute sub numele de “Internet of Things” – IoT (“Internetul lucrurilor” – n.red.), informeaza CNN. Aceasta este o platforma care permite unei varietati de dispozitive sau masini sa comunice intre ele, iar aeroportul din Londra este primul din lume care va testa acest tip de comunicatii in campul aviatiei comerciale. In urmatorul an, aeroportul va integra diferite tehnologii pentru a furniza o mostra a ceea ce este posibil in acest domeniu. Spre exemplu, pasagerii vor putea fi urmariti printr-un amestec de recunoastere a fetei, in timp ce calatorii care isi vor comanda mancare online sau prin intermediul smartphone-urilor vor putea sa o primeasca de indata ce ajung in salonul de plecare. O tehnologie similara poate asigura ca un pasager care si-a rezervat un taxi in avans poate iesi din aeroport si poate pasi imediat in masina care il asteapta. Totodata, pasagerii si bagajele lor pot fi urmariti in acelasi timp, astfel incat, de exemplu, daca un calator pierde avionul, bagajul sau nu va fi urcat la bordul zborului respectiv. Ideea IoT este ca fiecare obiect fizic poate sa fie conectat la Internet, pentru a putea “comunica” cu alte obiecte si a transmite astfel informatii oamenilor.  sursa: ziare.com]]>

Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer