Eroii Rezistentei Anticomuniste - Muzeul Taranului Roman atacat de homosexualii UE si SUASUA SI UE VERSUS ROMANIA?

In cele cateva zile de cand s-a declansat scandalul homosexualilor s-au cernut si adancit, pentru noi, observatorii avizati ai razboiului impotriva Romaniei, fronturile de atac la zi pe care mizeaza dusmanii romanilor si executantii lor teleghidati. Dupa o hartuiala de 23 de ani, ce a continut operatiuni eficiente de manipulare in masa si spalare a creierelor, in principal prin intermediul mass-media si al universitatilor reocupate si, mai nou, a scolilor si liceelor, agentii anti-Romania socotesc ca au ajuns la momentul in care pot ataca frontal cel mai important bastion de rezistenta si salvare nationala: Ortodoxia. Asadar, cu toate tunurile pe Ortodoxie! Campaniile mediatice sustinute din ultimele luni – de la atacul la manualele si orele de religie pana la clasica ponegrire a Catedralei Mantuirii Neamului si Bisericii Nationale, si, acum, la provocarea guralivilor homosexuali inventati -, demonstreaza ca noii tanchisti ai Armatei Rosii, de data aceasta catarati pe antenele televiziunilor, simt si stiu ca este un moment propice pentru un atac masiv. In mod ciudat, sustinatorii noilor brigazi rosii, finantate in special de Reteaua Deschisa Soros, fac parte din Ambasada tarii pentru a caror interese globale militarii romani isi dau viata, cand si cand, pe fronturi care, de altfel, nu le apartin. Excludem Olanda care este o inamica recunoscuta a Romaniei. Vorbim doar de Statele Unite ale Americii. Comunicatul remis de “ofiterul cultural” al Ambasadei SUA, Edwina Sagitto  – de ce nu-si zice direct “comisar”, cum era pe vremurile URSS? – este  o insulta la adresa intregului popor roman. Deloc uimitor, autoritatile de azi ale Romaniei, personaje scoase din buzunarele de maruntis ale lui Soros, Rich si Ofer, nu au zis nici “pas” la acest afront ordinar. Numai spectrul vulturului sur de pe stema americana pare sa fie de ajuns ca sa-i bage pe sub mese pe oficialii MAE sau ai Ministerului Culturii, invizibili in tot scandalul facut de propagandistii homosexuali in asaltul lor asupra Muzeului Taranului Roman. Dar ce te faci daca vulturul pe care-l stiam si noi odata azi nu e, de fapt, daca ne uitam mai bine in curtea Ambasadei SUA, decat o oratanie, care nici oua nu mai face, pentru ca e… lesbiana? Conform misiunii Serviciului Roman de Informatii pe acest pamant, specialistii nostri apara pe langa multe altele si valorile constitutionale, respectiv nationale. Citez: “Demersurile noastre vizeazã ºi agresiunile asupra valorilor identitare româneºti, concretizate în acþiuni autonomist-separatiste sau presiuni asupra comunitãþilor româneºti din spaþiile limitrofe þãrii (…).” Dincolo de retorica propagandistica a brigazilor si intelectualilor rosii, gruparile si indivizii la care facem referire, abil deghizati in exponenti ai “societatii civile”, mai precis “in civil”, sunt adeptii unor ideologii extremiste, ce tintesc suprimarea vietii natiunii, daca luam in considerare atacul la valorile familiei si distrugerea fundamentelor statului roman. Si, pe deasupra, au si legaturi concrete cu gruparile extremiste ce vizeaza “actiuni autonomist-separatiste”. In acelasi timp, nu cred ca trebuie sa dau eu consultatii de orbu’ gainii SRI, ca sa se observe ca atacul la un Muzeu al traditiilor nationale se inscrie exact in “demersurile vizate”, respectiv “agresiuni asupra valorilor identitare romanesti“, de data aceasta aflate chiar in inima Cetatii. Se ridica intrebarea: cum a prevenit SRI in ultimii 23 de ani erodarea fiintei nationale de catre aceste grupari extremiste antiromanesti si exponentii lor vizibili, dintre care, principalii cel putin, in acest caz, sunt si protagonisti cunoscuti intr-un voluminos dosar ce priveste o importanta operatiune de spalarea de bani cu manutzele lui Vintu, Patriciu si Sorin Marin? Sa raspund tot eu: pai, prin prezentarea lor in… pictoriale, in… revista SRI! Ce pacat, totusi, ca lipseste tocmai poza cu jumatatea de iepure si schiopul pe canalele din Delta… Desigur, nu e exclus ca vreun tanar neinstruit de la monitorizare sa incadreze acest articol la cele cu bulina rosie. Nu, nu este un atac la SRI. Asa cum nu este nici unul la SUA. Este doar un semnal. Asa cum i-am spus chiar ieri foarte atentului analist pentru Romania de la Vocea Rusiei, care nu a pierdut prilejul de a marca pe contul de pe Facebook o bila neagra pentru SUA cu ocazia acestui scandal pervers: “Poate parea paradoxal cum SUA si UE reusesc ca prin politicile lor ideologice extremiste, de tipul ‘revolutiei culturale homosexuale’, cu tot ceea ce deriva din aceasta – legalizarea casatoriilor intre homosexuali, adoptii, distrugerea familiei, etc – sa ne impinga spre bratele pravoslavnicei Rusii de care ziceau ca ne salveaza daca intram sub cupolele lor.” Mesajul se incheia astfel: “Revenind la subiectul semnalat de Dvs: noii tovarasi care defileaza sub steag strain dar cu curcubeul in gura, si-o fac cu mana lor. Sper macar sa existe unii strategi occidentali onesti care regreta porcariile reprezentantilor lor diplomatici in Romania. Daca nu, sa fie sanatosi!”. Repet: pentru ce mor militari romani aiurea in lume? Pentru ca sa vina un comisar cultural inversionist cu armata lui/ei de curci bete sa ne spurce noua Muzeul Taranului, recreat dupa ce mare parte din ”extremistii” prezenti pentru a ni-l apara am stat in primul rand in fata tancurilor si mitralierelor regimului comunist? Iar apoi am contribuit fiecare cum a putut la renasterea muzeului distrus de bolsevici in urma cu 60 de ani. A venit tzatza Edwina din Rwanda sa ne invete pe noi cultura noastra la noi acasa? In plina putere a URSS Ceausescu l-a mutat pe soldatul rus (cel descris plastic si de Pastorel Teodoreanu) din Piata Victoriei in balariile de la sosea. Iar noi nu putem, in plina democratie, sa le spunem “aliatilor nostri dragi” sa-si tina soldateii homosexuali in lesa, mai pe la ei pe-acasa, prin budoarele Ambasadei SUA? N-ar fi mai bine sa facem un schimb? Sa-i trimita pe-astia prin Irak si Afganistan si sa ni se intoarca noua militarii acasa? Si, ca sa merg si mai departe: pentru ce suntem noi in Uniunea Europeana? Ca sa ne vina ordin de la Bruxelles ca suntem obligati sa acceptam casatoriile intre homosexuali si, mai mult, adoptiile de copii in noile ”familii homosexuale”? Nu zau, poate sa spuna cineva concret care sunt avantajele Romaniei in UE, dincolo de jaful la care am fost supusi mai ceva ca pe vremea sovromurilor, fanariotilor si otomanilor? Se uita vreun strateg platit din banii nostri la ce se intampla in Marea Britanie? Cam cat credeti ca mai e pana cand o sa apara si in Romania o miscare anti-europeana, in cazul in care “valorile” europene ce ni se impun sunt anti-crestine si anti-umane, ca sa ne referim doar la homosexualitate si pedofilie? Stiti, stimati SRI-isti, ca daca nu faceam noi scandal, azi, la scoala voastra de cadre de la Sociologie, va invata un “profesor” de pedofilie olandez cum sta treaba cu copiii? Asta tot in cadrul “manifestarilor culturale si stiintifice” ale ”Lunii Istoriei LGTB” a agitatorilor Soros si Accept, Mircea Toma si compania de facut zgomote, finantate cu larghete de Ambasada Olandei si Ambasada Americii, draga noastra “aliata strategica” care-si respecta aliatul cam de la jumatatea jetului in jos (sau, dupa caz, in sus).  Sau nu stiti ca “dusurile aurii” fac parte din “drepturile si libertatile homosexualilor”? Mare grija, sa nu cumva sa-i discriminati pe-aia din “mafia roz”, de pe la Palatele Victoria si Cotroceni, interzicandu-le “drepturile” baltite! Ca se da Mircea Toma cu fundul de pamant si cine stie ce se-ntampla… Cade “Guvernul neonazist“! Cine mai apara, oare, Romania? Pe frontul de vest, la fel ca pe frontul de est, nimic nou. Dar pe frontul romanesc? Asa cum am evaluat si noi inca de la inceput, scandalul homosexualilor a fost regizat destul de sleampat doar pentru o condamnare si mai acerba a Ortodoxie, dupa cum bine observa intr-o analiza la obiect Doxologia, portalul de media al Mitropoliei Moldovei si Bucovinei . Suspiciunile noastre, si obligatia de a lua in considerare miscarile de bambilici ale adversarilor, s-au confirmat la finalul evenimentului, cand, neatenta Daniela Prisacariu, organizator “Active Watch”, vorbind la telefon dupa incidentele provocate de propagandistii homosexuali la Muzeul Taranului Roman, a afirmat, textual: “A iesit totul foarte bine!”. La acest editorial de simplu jurnalist scarbit si revoltat am incercat si o versiune mai induhovnicita, pe care v-o ofer mai jos: SAPIENS VERSUS HOMO Omul este împlinit numai prin Iubire. Dar înþelegerea acestui concept, acestei realitãþi duhovniceºti, diferã, mai mult decât orice, în funcþie de credinþa fiecãruia, cãci prin credinþã se sintetizeazã toate valorile noastre. Dacã pentru un budist a iubi înseamnã a-þi autodistruge puterea de a iubi, iar pentru pãgân iubirea este adesea egalã cu plãcerea unei idei, a unui sentiment sau a unei senzaþii, pentru creºtin a iubi este A FI întru sfinþenie. De aceea va fi teribil de greu pentru o societate tradiþional creºtinã, în care concepþia despre iubire are în vedere veºnicia ºi starea sufletului înaintea lui Dumnezeu, sã accepte ideea despre iubire pe care o promoveazã homosexualii, care este antipodul acestui concept. Va fi greu sã se armonizeze cineva cu o lege care se împotriveºte cosmologiei acestui popor, încã de dinainte de a fi creºtinat, darãmite dupã. Românul, prin definiþie, este metafizic. Americanul, prin definiþie, este ultrafizic. Ori… Omul nu este animal, omul este chipul ºi asemãnarea lui Dumnezeu. Conºtiinþa, glasul lui Dumnezeu în om, dã în fiecare clipã mãrturie despre Adevãr. În istoria miºcãrilor sociale din ultimul veac vedem o din ce în ce mai puternicã direcþie de ascundere de conºtiinþã, de voitã rãsucire a cuvintelor ºi, în speþã, a Legii, prin care sensul lor se reprezintã în plan politic. În cazul majoritãþii pãcatelor, omul, voind sã fugã de responsabilitatea sa de a se sfinþi, de responsabilitatea sa veºnicã înaintea lui Dumnezeu, încearcã în fel ºi chip sã se convingã mai ales pe sine, dar ºi pe ceilalþi, cã nu greºeºte. Cum se poate înþelege exhibarea în public a preferinþelor de plãcere trupeascã, un lucru atât de intim, decît ca o reacþie limpede de autojustificare în faþa propriei conºtiinþe? Învãþãtura Bisericii Ortodoxe Apostolice ºi Patristice, precum zic Sfânta Scripturã, Sfintele Soboare Apostolice, în privinþa homosexualitãþii este urmãtoarea: Canonul 4 al Sf. Grigorie de Nyssa spune cã homosexualitatea este un pãcat ucigãtor de suflet, de aceeaºi gravitate cu adulterul ºi zoofilia. Prin pãcat se înlocuieºte iubirea sfântã de Dumnezeu cu idolatrizarea a orice altceva. Homosexualitatea nu este o act de libertate ºi de iubire, ci un act de robie faþã de plãcere ºi o înjosire a persoanei umane. Citim în Evanghelie pilda femeii prinse în adulter: adusã de farisei sã fie osînditã, Domnul rãspunde: cine e fãrã de pãcat sã arunce primul piatra, iar apoi spune femeii: nici Eu nu te osândesc, dar de acum sã nu mai greºeºti! În ambele rînduri El nu-i spune cã n-a pãcãtuit, ci dimpotrivã, cã pãcatul ei e mare, însã pocãinþa ei ºi milostivirea Lui sînt ºi mai mari. Cãci Dumnezeu-Cuvântul, Domnul nostru Iisus Hristos, n-a venit ca sã judece lumea, ci ca s-o mântuiascã. Cel ce scade, din voia sa ºi prin faptele sale, harul dumnezeiesc din sine, e vrednic de lacrimi, de rugãciuni ºi de învãþãtura mântuirii. În Creºtinism, între douã persoane, fie omeneºti, fie între persoana omeneascã ºi Persoana Dumnezeirii, unirea are drept scop slãvirea lui Dumnezeu ºi rodirea sfinþeniei. Între douã persoane de acelaºi sex nu poate fi nici rod de naºtere de persoane, nici rod sufletesc de naºtere a sfinþeniei, cu atît mai puþin vreo laudã a Dumnezeirii. Orice faptã ce nu dã viaþã veºnicã dã moarte veºnicã. Este trist cã românii, de 2000 de ani creºtini, ajung în doar caþiva ani de propagandã mediaticã, foarte asidua, ce-i drept, sã fie îndoctrinaþi de idei anti-umane ºi anti-hristice. Dumnezeu sã ne pãzeascã neamul ºi întreaga omenire, de uitarea de El, ºi de moartea sufleteascã. Amin. DESPRE BOALA HOMOSEXUALILOR (care poate fi vindecata) IN SFINTELE SCRIERI: Canonul 18 al Sfîntului Ioan Postitorul: Cel ce se turbeazã asupra pãrþii bãrbãteºti, s-a socotit a se opri de împãrtãºire trei ani, plîngînd ºi ajunînd, ºi numai cãtre searã hranã uscatã mîncînd, ºi 200 de metanii fãcînd. Iar de iubeºte mai mult lenevirea, sã plineascã cei 15 ani, [ce se cuvin pentru ispãºire. Aceeaºi ºi pentru femeia ce face asemenea cu femeie.] [Tîlcuire a Sfîntului Nicodim Aghioritul: Canonul acesta îi canoniseºte a nu se împãrtãºi pe cei ce se culcã cu bãrbaþii (adicã pe cei ce fac pãcatul sodomiei) trei ani, ºi a-ºi plînge pãcatul, ºi pînã seara postind, sã mãnînce uscãturã, ºi sã facã în fiecare zi 200 de metanii. Iar de nu va voi sã pãzeascã acestea pentru lenevire, sã urmeze dupã Canonul 62 al Marelui Vasilie.] Epistola Sfîntului Apostol Pavel cãtre Romani 1:24-28:  «Pentru aceea i-a ºi dat Dumnezeu pe ei întru poftele inimilor lor întru necurãþie, ca sã se spurce trupurile lor întru sineºi. Cã au mutat adevãrul lui Dumnezeu întru minciunã; ºi au slujit mai mult fãpturii decît Fãcãtorului, Carele este binecuvîntat în veci, Amin. Pentru aceea i-a dat pe ei Dumnezeu întru patimi de ocarã; cã ºi femeile lor ºi-au schimbat rînduiala cea fireascã întru ceea ce este împotriva firii. Aºijderea ºi bãrbaþii, lãsînd cea dupã fire rînduialã a pãrþii femeieºti, s-au aprins întru pofta lor unul spre altul, bãrbaþi cu bãrbaþi ruºinea lucrînd-o; ºi rãsplãtirea ce li se cãdea a rãtãcirii lor, întru sineºi luînd-o. ªi precum nu au cãutat a avea pe Dumnezeu întru cunoºtinþã, aºa i-a dat pe ei Dumnezeu întru minte neiscusitã (nepriceputã) a face cele ce nu se cuvin.» Epistola I Sfîntului Apostol Pavel cãtre Corinteni 6:9-13:  « Nu vã înºelaþi: nici curvarii, nici slujitorii idolilor, nici preacurvarii, nici malahenii, nici sodomenii, nici furii, nici lacomii, nici beþivii, nici ocãrîtorii, nici rãpitorii, Împãrãþia lui Dumnezeu nu o vor moºteni! Toate îmi sînt slobode, dar nu toate îmi sînt de folos; toate îmi sînt slobode, ci nu voiesc sã fiu biruit de ceva. Trupul nu este pentru curvie, ci al Domnului este.» Epistola Sfîntului Apostol Pavel cãtre Timotei 1:2:  «Te-am rugat sã porunceºti unora sã nu înveþe întru alt chip, decît iconomia lui Dumnezeu cea întru credinþã, de la care unii rãtãcind s-au întors la cuvinte deºarte. Nu dreptului este pusã lege, ci celor fãrãdelege ºi nesupuºi, necredincioºilor ºi pãcãtoºilor, nedrepþilor ºi spurcaþilor, ucigãtorilor de tatã ºi ucigãtorilor de mumã, ucigãtorilor de oameni, curvarilor, sodomenilor, tîlharilor, mincinoºilor, celor ce se jurã strîmb; ºi orice altceva se împotriveºte învãþãturii celei sãnãtoase, dupã Evanghelia Slavei a Fericitului Dumnezeu.» Epistola II a Sfîntului Apostol Petru 2-19: «ªi mulþi vor merge în urma desfrînãrilor lor, prin care se va huli calea Adevãrului. ªi pentru lãcomia cu cuvinte amãgitoare pe voi vã vor precupi; a cãrora judecata încã mult nu zãboveºte, ºi pierzarea lor nu dormiteazã. Cã Dumnezeu pe îngerii care au greºit nu i-a cruþat, ci cu lanþurile întunericului în tartar legîndu-i, i-a dat spre judecatã a se pãzi, ºi lumea cea dintîi nu o a cruþat, ci pe Noe al optulea mãrturisitor al dreptãþii l-a pãzit, potop în lume acelor necredincioºi aducînd, ºi cetãþile sodomenilor, ºi ale gomorului arzîndu-le, cu sfãrmare le-a osîndit; pildã punînd celor ce vor sã petreacã întru pãgînãtate. ªi pe dreptul Lot, ce era necãjit de petrecerea celor fãrãdelege întru desfrînare, l-a izbãvit, pentru cã dreptul acela, vieþuind între dînºii, cu vederea ºi cu auzul din zi în zi îºi chinuia sufletul cel drept cu faptele lor cele fãrãdelege. ªtie Domnul pe cei binecredincioºi a-i izbãvi de ispitã, iar pe cei nedrepþi a-i pãzi la ziua judecãþii cã sã fie chinuiþi. Iar mai vîrtos pe cei ce umblã dinapoia trupului întru pofta spurcãciunii, ºi de Domnie nu bagã seamã, îndrãzneþi obraznici, slavele hulind nu se cutremurã, unde îngerii cu tãria ºi cu puterea mai mari fiind, nu aduc asupra lor înaintea Domnului judecatã cu hulã. Iar aceºtia – ca niºte dobitoace necuvîntãtoare, cele ce nu înþeleg hulind ei, întru stricãciunea lor vor pieri, luînd plata nedreptãþii, dulceaþã socotind ei desfãtarea cea din toate zilele, spurcaþi ºi necuraþi, care se hrãnesc cu înºelãciunile lor, ochi avînd plini de preacurvie ºi de pãcat nepãrãsit, amãgind sufletele cele neîntãrite, inimã deprinsã în lãcomie avînd, fiii blestemului. Lãsînd calea cea dreaptã, au rãtãcit. Aceºtia sînt izvoare fãrã de apã, nori care se poartã de vifor, cãrora negura întunericului în veac se pãzeºte. Pentru cã cele semeþe ale deºertãciunii spunînd, amãgesc cu pofte trupeºti ºi cu desfrînãri pe cei ce cu adevãrat au scãpat de la cei ce vieþuiesc întru înºelãciune. Slobozenie lor fãgãduindu-li-se, singuri robi fiind ai stricãciunii; pentru cã ori de ce s-a biruit cineva, despre aceea s-a ºi robit.» Epistola Sfîntului Apostol Iuda 1:7-21:  «Precum Sodoma ºi Gomora, ºi cetãþile cele dimprejurul lor care întru acelaºi chip curveau, ºi umblau în urma altui trup, sînt puse înainte întru pildã a focului celui veºnic muncã luînd. Asemenea ºi aceºtia vise visînd, trupul îºi spurcã, ºi domnia leapãdã, ºi slavele hulesc. Iar Mihail Arhanghelul, cînd cu diavolul pricindu-se grãia pentru trupul lui Moise, nu a îndrãznit sã aducã judecatã de hulã, ci a zis: Certe-te pe tine Domnul! Iar aceºtia cîte nu ºtiu, hulesc; ºi cîte dupã fire ca niºte dobitoace necuvîntãtoare ºtiu, întru acelea se stricã. Vai lor, cã în calea lui Cain au umblat, ºi întru înºelãciunea lui Valaam prin mitã s-au vãrsat, ºi întru împotrivirea în cuvinte a lui Core au pierit. Aceºtia sînt între dragostele voastre ca niºte pietre în mare acoperite de apã, împreunã cu voi mîncînd, fãrã de fricã pe sine pãscîndu-se; nori fãrã de apã ce se poartã de vînturi, copaci tomnateci neroditori, de douã ori morþi ºi dezrãdãcinaþi, valuri sãlbatice de mare spumegîndu-ºi ruºinile lor, stele rãtãcitoare cãrora negura întunericului în veac se pãzeºte. ªi a prorocit de aceºtia ºi Enoh, cel al ºaptelea de la Adam, zicînd: Iatã, a venit Domnul întru întunerece de sfinþi îngerii Sãi, ca sã facã judecatã împotriva tuturor, ºi sã mustre pe toþi necredincioºii de toate faptele pãgînãtãþii lor, cu care au fãcut fãrãdelege, ºi de toate cuvintele lor cele aspre, care au grãit împotriva lui pãcãtoºii cei necredincioºi. Aceºtia sînt cîrtitorii, grãitorii de rãu care umblã dupã poftele lor cu pãgînãtate ºi cu cãlcare de lege, ºi gurile lor grãiesc cele cu semeþie, mirîndu-se de feþe pentru vreo dobîndã. Iar voi, iubiþilor, aduceþi-vã aminte de cuvintele care s-au zis mai înainte de Apostolii Domnului nostru Iisus Hristos. Cãci au zis vouã cã în vremea de apoi vor fi batjocoritori care vor umbla dupã poftele lor cele necurate. Aceºtia sînt cei sufleteºti, duh neavînd. Iar voi, iubiþilor, întru sfîntã credinþa voastrã zidindu-vã, ºi întru Duhul Sfînt rugîndu-vã. Pe voi singuri întru dragostea lui Dumnezeu sã vã pãziþi, aºteptînd Mila Domnului nostru Iisus Hristos, spre viaþa cea veºnicã.» Apocalipsa Sfîntului Apostol Ioan 22:11-16:  «Cel ce face strîmbãtate, mai facã strîmbãtate; ºi cel ce spurcã, mai spurce; ºi cel drept, mai facã dreptate; ºi cel sfînt, mai sfinþeascã-se. Iatã viu degrab; ºi plata mea cu Mine, ca sã dau fiecãruia precum va fi fapta lui. Eu sînt Alfa ºi Omega; Începutul ºi Sfîrºitul; cel dintîi ºi cel de pe urmã. Fericiþi cei ce fac poruncile Lui, ca sã fie stãpînirea lor peste lemnul vieþii ºi pe porþi sã intre în cetate. Iar afarã cîinii ºi fermecãtorii ºi curvarii ºi ucigaºii ºi închinãtorii de idoli ºi tot cel ce iubeºte ºi face minciuna. Eu Iisus am trimis pe Îngerul Meu ca sã mãrturiseascã vouã acestea în biserici.» Evanghelia de la Luca 17:2-3: «În zilele lui Lot oameniii mîncau, beau, cumpãrau, vindeau, sãdeau, zideau. Iar în care zi a ieºit Lot din Sodoma, a plouat foc ºi piatrã pucioasã din cer, ºi a pierdut pe toþi.» Evanghelia dupã Matei 10:14-15  «Oricine nu va primi pe voi, [pe Apostoli], nici va asculta cuvintele voastre, ieºind din casã, sau din cetatea aceea, scuturaþi praful de pe picioarele voastre. Amin grãiesc vouã, cã mai uºor va fi pãmîntului Sodomului ºi Gomorului în ziua judecãþii, decît cetãþii aceea.» Pentru conformitate, Victor Roncea Ilustratie cu Taranul Roman: Gazeta de Maramures]]>

Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer