Patriarhul Daniel contrazice flagrant pe Sfantul Ioan Gura de Aur, referitor la atitudinea ortodocsilor fata de comunitatile evreiesti, in mesajul sau catre rabin Iata ca in vremurile din urma, multi se vor arata ca potrivnici ai lui Hristos, fie ei cu sau fara mitra. Asistam cu stupoare, daca nu ne convinsesem deja pana acum, la o lepadare de credinta ortodoxa a insusi patriarhului BOR. In mesajul ss Daniel catre rabinul Menachem Hacohen, care si-a incheiat misiunea antihristica din Romania, apar mai multe erori teologice si laude catre dusmanii lui Dumnezeu pe care le vom dezbate mai departe. Incepem prin a va infatisa din Vietile Sfintilor pe luna noiembrie, darul pe care Sfantul Ioan Gura de Aur l-a primit de la Sfintii Apostoli Ioan si Petru de a combate pe eretici si pe iudei:

Intr-o noapte, nedormind el si rugindu-se, a fost rapit cu mintea si a vazut o vedenie ca aceasta: “Doi barbati luminati, coborindu-se din cer, imbracati in haine albe si stralucind ca soarele, au intrat la fericitul Ioan, unde isi facea rugaciunile sale; unul dintre dinsii tinea o hirtie scrisa, iar altul niste chei. Dar Ioan, vazindu-i pe dinsii, s-a temut si s-a inchinat lor pina la pamint. Iar ei, luindu-l de mina, l-au sculat zicind: “Nadajduieste si nu te teme!” Dar Ioan a zis catre dinsii: “Cine sinteti voi, domnii mei?” Iar ei i-au raspuns: “Nu te teme, barbatul doririlor celor bune, noule Daniile, intru care bine a voit a locui Duhul cel Sfint, pentru curatenia inimii tale; caci sintem trimisi la tine de Marele Invatator si Mintuitorul nostru Iisus Hristos”.

Zicind aceasta, cel dintii, intinzindu-si mina, i-a dat hirtia, zicind: “Primeste hirtia aceasta din mina mea, ca eu sint Ioan cel care m-am rezemat de pieptul Domnului la Cina cea de Taina si de acolo am scos dumnezeiestile descoperiri. Domnul iti da si tie a cunoaste toate adincurile intelepciunii, pentru ca sa hranesti pe oameni, nu cu invatatura hranei celei trecatoare, ci ca sa astupi cu cuvintele gurii tale, gurile ereticilor si ale iudeilor, care graiesc faradelege asupra Dumnezeului nostru”.

Apoi, intinzind si celalalt mina, i-a dat cheile, zicind: “Primeste aceasta, caci eu sint Petru, caruia imi sint incredintate cheile imparatiei, si iti da si tie Domnul cheile Sfintelor Biserici si, pe care-l vei lega sa fie legat, iar pe care-l vei dezlega, sa fie dezlegat”.

In urma acestei vedenii, Sfantul Ioan Gura de Aur isi incepe propovaduirea adevarului despre iudei.

Stiu ca multi ii cinstesc pe iudei si socot ca vietuirea lor de acum este plina de buna-cuviinta. Acest lucru ma face sa smulg din radacina o astfel de parere!

Iata cum patriarhul recunoaste ca a adresat un “bun venit” rabinului la venirea sa in Romania, acordandu-i astfel un respect si o cinstire, contrara invataturii Sf. Ioan Gura de Aur:

In cuvantul pe care l-am rostit cu prilejul deschiderii Simpozionului international iudeo-crestin de la Durau, din ziua de 20 iulie 1998, in calitatea noastra de atunci de Mitropolit al Moldovei si Bucovinei, Va adresam, Domnule Mare Rabin, un cald si prietenesc cuvant de bun venit in Romania.

Aceasta declaratie intra in contradictie si cu Sf. Scriptura, unde Sf. Apostol si Evanghelist Ioan, in a II-a sa epistola, cap 1:9-11, ne invata:

Oricine se abate si nu ramane in invatatura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce ramane in invatatura Lui, acela are si pe Tatal si pe Fiul. Daca cineva vine la voi si nu aduce invatatura aceasta, sa nu-l primiti in casa si sa nu-i ziceti: Bun venit! Caci cel ce-i zice: Bun venit! se face partas la faptele lui cele rele.

Era de-ajuns numai aceasta afirmatie pentru a arata ca Patriarhul Daniel este partas la toate faptele rabinului, care nu accepta invatatura lui Hristos si nu are pe Dumnezeu!

Insa, de-abia acum incep blasfemiile si lepadarile nefericitului nostru patriarh:

Iata-ne astazi, la acest moment festiv prilejuit de incheierea misiunii Eminentei Voastre in Romania, ca Mare Rabin. Cu acest prilej dorim sa subliniem cateva coordonate principale ale relatiilor dintre Biserica Ortodoxa Romana si Cultul Mozaic, relatii pe care le-ati incurajat cu multa dragoste, responsabilitate si intelepciune. Am admirat totdeauna modul armonios in care Eminenta Voastra imbinati credinta profunda cu o cultura academica vasta, evlavia rugaciunii cu intelepciunea de-a construi relatii cu oameni diferiti, fidelitatea fata de Traditia religioasa cu preocuparea pentru problemele actuale.

Asadar, incheierea unei misiuni antihristice reprezinta un moment festiv?! Ce sarbatorea patriarhul nostru? Iudaizarea Romaniei? Apoi ce relatii pot exista intre credinta si un cult potrivnic credintei, adica intre Ortodoxie si cultul mozaic?

Sf. Ioan Gura de Aur zice clar:

… sunt la fel de necredinciosi si iudeii, si paganii, dar inselaciunea savarsita de iudei e mai cumplita. In sinagoga lor se afla un jertfelnic, jertfelnic nevazut de inselaciune! Pe el nu se jertfesc oi si tauri, ci suflete de oameni.

Insa patriarhul “nostru” vede chiar dragoste, credinta profunda la acest rabin. Credinta in ce, ne intrebam noi? Poate fi in Hristos, adica in Dumnezeu? NICIDECUM! Ci doar in falsul mesia, antihrist, viitorul lider politico-religios. Cum poate vedea patriarhul fidelitatea iudeilor fata de Traditia religioasa, cand ei s-au lepadat si de Legea veche, ca sa nu mai zicem ca pe Cea Noua au respins-o total, rastignind pe Insusi Domnul Dumnezeul. Cum pot avea reprezentantii cultului mozaic “evlavia rugaciunii”, cand ei nu se roaga lui Dumnezeu, ci lui Lucifer, care le promite in Talmud ca vor stapani pamantul. Dar dupa cate se vede s-a ajuns la acest stadiu, cand iata si patriarhii ortodocsi li se inchina si ii cinstesc. Sa vedem mai departe la ce declaratii compromitatoare a ajuns patriarhul Daniel:

Inca de la inceputul activitatii Eminentei Voastre in Romania, am apreciat indeosebi gandirea spirituala impletita cu actiunea sociala, prin care ati unit spiritualitatea profunda a Psalmilor cu morala sociala a Profetilor. Toata aceasta activitate este rezultatul unei solide pregatiri teologice dobandite in timpul studiilor rabinice si al experientei obtinute in urma numeroaselor responsabilitati pe care le-ati indeplinit de-a lungul timpului. Consideram ca avem o bogatie spirituala comuna izvorata din Descoperirea dumnezeiasca cuprinsa in Legea data lui Moise, in Psalmi si in Profeti, bogatie pe care Biserica Ortodoxa o pastreaza si o cultiva permanent in cadrul intregului cult divin.

In legatura cu Psalmii si Profetii, tot Sfantul Ioan Gura de Aur il rusineaza pe patriarhul BOR:

Eu tocmai pentru asta mai cu seama urasc sinagoga si imi provoaca dezgust, pentru ca iudeii ii au pe profeti, dar nu cred in profeti, pentru ca citesc cartile, dar nu primesc marturiile. Iar fapta aceasta este mai cumplita decat ocara! Spune-mi, daca ai vedea ca un om cu viata sfanta, stralucit si vestit ar fi tarat intr-o crasma sau intr-o pestera de talhari, si acolo ar fi ocarat si lovit, si ar suferi cea mai grozava batjocura, spune-mi, ai admira crasma sau pestera pentru ca sta acolo batjocorit acel mare si minunat barbat? N-o cred! Dimpotriva, tocmai pentru aceasta ai uri mai mult locul acela si ai fugi de el! Gandeste la fel si despre sinagoga. Iudeii i-au luat acolo cu ei pe profeti si pe Moise nu ca sa-i cinsteasca, ci ca sa-i ocarasca si sa-i necinsteasca. Ce ocara mai mare pot aduce acestor sfinti decat spunand ca ei nu stiu de Hristos si nici n-au spus ceva despre venirea Lui!, decat invinuindu-i ca nu cunosc pe Stapanul lor si zicand ca au aceeasi necredinta ca si ei?

Si mai departe, patriarhul depaseste limitele chiar si ale ecumenismului, fiind un promotor al religiei NEW-AGE. care amesteca Ortodoxia cu toate cultele, chiar si cu cele pagane:

In acelasi timp, impreuna, iudeii si crestinii, avem o responsabilitate comuna in contextul lumii contemporane, marcata de secularizare si de indepartarea de valorile traditionale spirituale iudeo-crestine, care au stat, de altfel, la baza civilizatiei moderne, in special a celei europene. In acest sens, cele doua comunitati religioase trebuie sa-si manifeste activ misiunea profetica, aratand oamenilor care este voia lui Dumnezeu in viata popoarelor, valoarea si demnitatea fiecarei persoane create dupa chipul lui Dumnezeu, darul sacru al vietii umane si al pacii, precum si responsabilitatea umana pentru creatia lui Dumnezeu.

O astfel de caracterizare atribuita unui rabin este o lepadare rusinoasa, o slugarnicie abjecta si uraciune in fata lui Dumnezeu. Ortodocsii nu au nimic, absolut nimic, in comun cu iudeii ce nu-l recunosc pe Hristos drept Mesia si Fiul lui Dumnezeu. Acesti “oameni” nu au cum sa reprezinta un reper, un partener, nici de dialog, daramite de “misiune profetica”. Misiunea profetica a Ortodoxiei este sa pregateasca pe credinciosi pentru Dreapta Judecata a Mantuitorului Hristos, pe cand misiunea “profetica” a rabinilor este incoronarea dupa Talmud a lui antihrist, falsul mesia. Diferenta este asa cum zice si Scriptura, ca dintre lumina si intuneric.

Iata ce zice tot Sf. Ioan Gura de Aur despre “credinta” jidovilor pe care ei si-o manifesta in sinagogi si nu numai:

Spune-mi, nu-i oare loc de necredinta, chiar daca nu-s idoli acolo, locul in care locuiesc demoni? Nu-i oare mai mare vatamarea sufleteasca in locul acela unde se aduna ucigasii lui Hristos, unde este izgonita crucea, unde este hulit Dumnezeu, unde nu se cunoaste Tatal, unde se ocaraste Fiul, unde se leapada harul Sfantului Duh, dar, mai bine spus, unde sunt chiar demonii? In templul idolilor necredinta e vadita si descoperita; nu poate momi cu usurinta si nici nu poate insela pe un om cu minte si intelept; in sinagoga iudeii spun ca se slujeste lui Dumnezeu, ca sunt urati idolii, ca sunt cinstiti profetii; prin aceste cuvinte pregatesc momeala si ii prind in laturile lor pe crestinii simpli si nepriceputi.

In final, patriarhul cheama norodul la dialog cu ereticii:

In acest context, un pas concret in directia promovarii unui dialog interreligios fructuos intre cultele din Romania, bazat pe incredere si respect reciproc, il reprezinta constituirea, la initiativa Patriarhiei Romane, a Consiliului Consultativ al Cultelor din Romania, in ziua de 14 aprilie 2011. Principalele sale obiective sunt: promovarea credintei in Dumnezeu si a importantei acesteia in viata persoanei si a societatii; apararea si promovarea fiintei umane si a demnitatii ei; manifestarea solidaritatii si cooperarii dintre Culte in domeniul spiritual, cultural, educational si social; respingerea si descurajarea oricarei forme de extremism etc.

In spirit de apreciere, solidaritate si cooperare, Va adresam, la acest moment al incheierii misiunii spirituale in Romania a Eminentei Voastre, cele mai calduroase doriri de sanatate si ne rugam lui Dumnezeu sa Va calauzeasca pasii spre a-L sluji in continuare cu aceeasi dragoste si intelepciune. Ne bucuram sa va revedem ori de cate ori reveniti in Romania.
Ce vrea sa insemne faptul ca sub numele patriarhului este fotografia cu sinagoga din Bucuresti? Va fi Daniel Ciobotea noul sef rabin? Mare bucrurie la kneset si mare intristare in Ceruri. Un ierarh adevarat care spune adevarul despre jidovi, fara frica, este astazi Mitropolitul Serafim de Pireu, care a declarat cu putin timp in urma, preintampinand parca aceasta lepadare a patriarhului Romaniei, urmatoarele:

Mesia pe care il asteapta rabinii poporului evreu este infricosatorul antihrist

Cutremuratoare marturii despre fata adevarata a jidovilor le puteti citi si in: Cititi si: Patriarhul DANIEL CATRE RABIN: Un om intelept, promotor al credintei si al pacii … INTREB: Credinta in ce?]]>

CategoryCauze Naţionale
Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer