Pe când românii erau adormiþi în somnul raþiunii, “democraþia” l-a nãscut pe micul monstru, denumit Consiliul Naþional pentru Combaterea Discriminãrii, ºi l-a dat UDMR-ului sã-l creascã. Micul monstru a fost învãþat sã se hrãneascã cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunþat pe panouri publicitare cã aceasta nu mai este. Sã fie adevãrat ?  Nici vorbã ! Micul monstru nu trebuie sã se teamã cã va muri de inaniþie: românii mai au încã valoare, dupã cum se va vedea mai jos. Oare micul monstru UDMR o va suge în continuare? O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede. Cãtre Consiliul Național pentru Combaterea Discriminãrii

Nr. 1453/01.03.2011

Prin prezenta vã aduc la cunoștințã faptul cã, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creeazã o atmosferã de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptatã împotriva membrilor comunitãții cetãțenilor români de naționalitate românã, astfel:

  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.
Consider cã gravitatea expunerii acestor mesaje este mãritã prin faptul cã acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea cã respectivele mesaje au statut de adevãr general valabil, precum și faptul cã mesajele sunt accesibile în egalã mãsurã copiilor, inducandu-le sentimentul cã apartenența la naționalitatea românã presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltãrii personalitãții și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții. Ținând cont de cele de mai sus, vã solicit sã analizați prezenta reclamație cu celeritate și sã îi penalizați atât pe inițiatorii acestei campanii, cât și pe cei care au facilitat desfãșurarea ei, într-un mod care sã devinã un element de referințã pentru viitor. Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastrã sã oblige Primãria București, pe lângã amenda maximã, sã finanțeze organizarea unor activitãți reparatorii eficiente de cãtre organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identitãții românești, precum și sã declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfãșurarea acestei campanii. Cu considerație, Mihai Tociu Surse: Mihai Tociu Blog și ZiaristiOnline ]]>

Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer