ANAF a dat 2 MILIOANE de dolari, pe un desen de gradinita. D-aia va ia banii! Pentru comparatie:

  • “in 2008 Pepsi a platit 1 milion de dolari pentru noua sigla, adica jumatate din cat da ANAF pentru campania de rebranding.
  • Logo-ul Olimpiadei de la Londra din 2012 a costat 625.000 de euro.
  • Enron i-a platit in 1997, cand era una dintre cele mai mari companii din lume, 33.000 de dolari lui Paul Rand, probabil cel mai important designer de logo-uri comerciale din secolul XX.
  • Iar Microsoft si-a schimbat logo-ul pe gratis. “
Sursa: http://stirileprotv.ro/special/anaf-a-dat-7-milioane-de-euro-pe-4-litere-cum-a-platit-fiscul-dublu-fata-de-pepsi-pe-o-sigla.html. Care va sa zica, nu spagile erau problema ANAF. Nici cozile. Nici evaziunea fiscala. Nici incompetenta functionarilor, care iti blocheaza contul degeaba, fara sa ai nici o datorie la stat. Nu, nimic din toate astea. Problema ANAF era…sigla. Si nu voi sunteti de vina, bai politrucilor. Noi suntem de vina: ca nu v-am omorat la timp! Cine a facut noua sigla a ANAF si a incasat 2 milioane? Inca nu se stie public. Dar o sa aflam foarte curand. “Platiti-va impozitele cu drag, romani imputiti” Asa a fost auzit spunand seful ANAF, Gelu Stefan Diaconu. Martorii zic ca si radea in timp ce zicea asta. Deci probabil i se parea o gluma buna. Mie nu. Citeste si Hoții de la ANAF sunt la rãdãcina crizei sursa: capitalismpepaine.ro]]>

Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer

                

Share via
Copy link
Powered by Social Snap