Pe când românii erau adormiþi în somnul raþiunii, “democraþia” l-a nãscut pe micul monstru, denumit Consiliul Naþional pentru Combaterea Discriminãrii, ºi l-a dat UDMR-ului sã-l creascã. Micul monstru a fost învãþat sã se hrãneascã cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunþat pe panouri publicitare cã aceasta nu mai este. Sã fie adevãrat ? Nici vorbã ! Micul monstru nu trebuie sã se teamã cã va muri de inaniþie: românii mai au încã valoare, dupã cum se va vedea mai jos. Oare micul monstru UDMR o va suge în continuare? O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede. Cãtre Consiliul Național pentru Combaterea Discriminãrii
Nr. 1453/01.03.2011
Prin prezenta vã aduc la cunoștințã faptul cã, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creeazã o atmosferã de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptatã împotriva membrilor comunitãții cetãțenilor români de naționalitate românã, astfel:
- la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.