Un clip extrem de interesant a fãcut furori în ultimele douã zile pe internet, fiind accesat pe Youtube de peste 30.000 de persoane în nici 48 de ore de la postarea sa. Filmulețul suprinde doi cetãțeni moldoveni care hrãnesc cu covrigi niște delfini apãruți în mod surprinzãtor de Dîmbovița. Deși extrem de vizionat, filmulețul a fost întîmpinat cu destul de mult scepticism de cãtre utilizatorii Youtube, mulți dintre ei zicînd cã este un fals și o reclamã. O analizã detaliatã fãcutã de cãtre un expert video a scos la ivealã cã, într-adevãr, mare parte din film este un fals, cei doi cetãțeni moldoveni fiind fãcuți pe calculator. Ba mai mult, locul în care a fost fãcutã filmarea nu este sub nici o formã în București, pe malul Dîmboviței, ci e un platou creat de la zero în studiourile MediaPro de la Buftea.

"Filmeazã lacul" este denumirea râului“Filmeazã lacul” este denumirea râului
„Nu știu cum de nu v-ați dat seama din prima! E evident cã vocile celor doi moldoveni sînt ale ãlora de la Planeta Moldova iar oamenii ãia doi care filmeazã de pe malul celãlalt e clar cã sînt Boncea și Sîrbu!” a declarat Iustinan Bãlcescu, expert audio-video la TVR.
Aceeași analizã a relevat și faptul cã singurele creaturi reale din videoclip sînt chiar delfinii. Contactat de cãtre reporterii Futezãtorii, primarul Constanței, Radu Mazãre, a declarat cã îi recunoaște pe cei doi delfini din filmuleț ca fiind Dragoș și Lili, angajați ai Delfinariului Constanța. Și totuși, dacã este vorba de un fals, care mai este rolul acestui videoclip? Surse anonime ne-au declarat cã prezența covrigeilor de Buzãu indicã implicarea Elenei Udrea și cã acesta nu este decît un pas în viitorul branding de țarã întreprins de Ministerul Dezvoltãrii Regionale și Turismului. Aceeași sursã a spus cã, dupã „Land of choice” și „Explore the Carpathian garden”, campanii care au eșuat lamentabil pentru cã prezentau România într-o luminã neinteresantã, doamna ministru intenționeazã sã pãcãleascã opinia publicã internaționalã și sã relanseze țara la tîrgurile turistice cu sloganul „Romania – simply science-fiction”. Din aceastã campanie mai urmeazã sã aparã alte douã spoturi: primul va prezenta un grup de turiști nemți care vãd un unicorn în Țara Moților iar al doilea va surprinde doi ornitologi francezi care se împrietesc cu Yeti în Delta Dunãrii dupã ce-l hrãnesc cu cîrnați de Pleșcoi. Va avea succes aceastã inițiativã a doamnei Elena Udrea? Rãmîne de vãzut. sursa: futezatorii.ro]]>

CategoryCauze Naţionale
Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer