“Cel mai mare pacat, si de neiertat, este starea omului contra Adevarului” – Parintele Arsenie Boca
Am hotarat sa incep acest articol cu un citat din “sfantul Ardealului”, asa cum mai este numit Parintele Arsenie Boca, tocmai pentru ca toate articolele pe care le-am scris pana in prezent reprezinta o incercare de a aduce la lumina Adevarul, un adevar pe care Gregorian Bivolaru si locotenentii lui incearca cu disperare sa il ascunda.
Regret intarzierea cu care raspund la articolele care au aparut pe site-ul yogaesoteric cu privire la persoana mea, insa din pacate nu am dispus (pana acum) de timpul necesar pentru a ma ocupa asa cum trebuie de acest subiect.
Am citit cu atentie articolele (care se presupune ca sunt) scrise de inginerul Nicolae Catrina, si m-am minunat si eu (ca multi altii de altfel) de limbajul folosit, de stilul in care au fost scrise, si mai ales de “calitatea” articolelor in sine. Mihai imi povestea nu cu mult timp in urma, ca multi cursanti Misa au fost profund dezamagiti de aceste articole, deoarece nu se asteptau la asa ceva, respectiv la folosirea unor sofisme ieftine, ce sfideazã bunul simț și logica elementarã, într-un limbaj de mahala, din partea unui individ care se prezinta ca fiind o fiinta cu un “inalt” nivel spiritual, un adevarat “Abhinavagupta” mioritic.
Am sa incerc sa raspund punctual la acuzatiile aduse in aceste articole, si pentru aceasta am sa sintetizez pentru inceput, foarte pe scurt, enunturile facute cu privire la persoana mea. Inca de la inceput se afirma ca sunt un “trandafiriu ºobolan anonim”, se face referire in mod intentionat la asa zisa mea „inima spirituala”, se afirma ca se stie cine sunt (“Trebuie sã menþionãm însã cã noi ºtim cine este în realitate „IntenseLight”), se afirma ca sunt un fost “colaborator al securitatii” (sic) si ca sunt “las” deoarece am ales sa foloses un pseudonim, se afirma ca Gergorian Bivolaru mi-a fost timp de “20 de ani indrumator spiritual”, si ca l-as fi apreciat foarte mult in tot acest timp, si ca in esenta, demersul meu nu este altceva decat “o tentativã de a declanºa un scandal mizerabil”.
Intr-un cuvant, autorul articolului cauta sa imprime in mintea oamenilor idea ca de fapt Intenselight = Claudiu Trandafir, atat prin referirea directa la numele lui, cat si prin enunturile referitoare la “inima spirituala” (Claudiu Trandafir era celebru in Misa prin faptul ca si-ar fi trezit (cica) “inima spirituala”), prin referirea la colaborarea cu securitatea, etc.
Deoarece doar faptele conteaza, si nu vorbele, ar trebui sa le reamintesc tuturor celor care citesc materialele postate pe acest site, ca acum aproape 10 luni, am lansat in mod repetat o provocare lui Gregorian Bivolaru si conducerii Misa, prin care le ceream (intentionat in stilul tiganesc specific lui G. Bivolaru), sa accepte un pariu, daca tot sunt asa de siguri ca eu as fi Claudiu Trandafir. Bineinteles, tacerea lor in aceasta privinta a fost deplina. Nici macar cand luna trecuta Mihai a postat pe site-ul lui o propunere adresata conducerii Misa si lui Gregorian Bivolaru, de a accepta realizarea unei emisiuni live, la asa zisul post TV “Misa Senzational”, la care sa fiu prezent si eu si avocatul Dumitru Niturad, acestia nu au reactionat in nici un fel. Prin urmare, desi m-am oferit pana acum de doua ori sa imi deconspir identitatea, Gregorian Bivolaru si conducerea Misa nu au fost interesati de asa ceva! Oare de ce? Motivul este extrem de simplu si evident prin el insusi: in realitate se incearca cu disperare (asa cum am spus deja) sa se convinga cursantii Misa ca in spatele pseudonimului meu se ascunde de fapt Claudiu Trandafir, intr-o incercare de a le deturna atentia de la articolele scrise de mine, care atunci se pot (aparent) explica foarte usor. Atunci, totul poate fi redus la o razbunare personala, la o incercare a lui Claudiu Trandafir de a isi crea un capital de imagine, si de a mai “smulge” astfel cativa discipoli de la scoala “maestrului”.
Ceea ce este hilar insa, este ca exact acesta a fost si unul dintre motivele pentru care m-am decis inca de la inceput sa folosesc un pseudonim! Tocmai pentru a incerca sa ii fac pe cursantii Misa sa inteleaga ca motivul pentru care am decis sa scriu toate aceste articole nu este acela de a acumula un capital de “imagine”, sau de a imi crea un grup de “fani”, ci numai acela de a le face pe deplin cunoscuta latura intunecata a miscarii Misa si a lui Gregorian Bivolaru.
Mai mult decat atat, mereu am cerut in articolele mele cursantilor Misa, sa nu creada nimic din ceea ce scriu, ci sa verifice absolut totul, in concordanta cu invataturile lui Budha Sakyamuni, care spunea:
“Asa cum cel intelept acepta aurul doar dupa ce il testeaza indelung, incalzindu-l, taindu-l sau pilindu-l, tot asa si vorbele mele trebuie sa fie acceptate doar dupa ce au fost examinate cu atentie, si nu din respect pentru mine”.
Nu numai ca in realitate nu am avut nici un fel de colaborare cu securitatea (sa fim seriosi, la revolutia din 89 eram inca minor..), si nici nu am participat la cursurile Misa timp de 20 de ani, (ce sa mai vorbim de asa zisa mea indelungata “apreciere” fata de Gregorian Bivolaru), insa in realitate am si desfasurat o activitate ce a fost centrata tocmai pe lupta contra unor organizatii ce incearca supravegherea si controlul mintii umane (Noua Ordine Mondiala, diverse servicii secrete, etc).
Intotdeauna am avut o profunda indoiala fata de indivizi precum Gregorian Bivolaru, Claudiu Trandafir, si alti fosti VIP din cadrul Misa, care incearca acum sa isi deschida diverse “scoli” si se pretind capabili de a ghida spiritual pe altii, fara sa aiba insa in realitate nici o pregatire reala in acest sens. Astfel de indivizi, nu numai ca reprezinta un pericol pentru sanatatea psihica a celor care aleg in mod naiv sa ii urmeze, ci de cele mai multe ori profita cu nerusinare de acestia, exploatandu-i sexual sau material, si toate acestea sub pretextul invataturilor“tantrice”.
Cei care stiu cat de lunga este ucenicia unui individ care doreste sa devina un ghid pe calea tantrica (zeci de ani de invataturi petrecute la picioarele unui maestru competent si zeci de ani de retragere meditativa stricta), isi dau seama ca acesti indivizi, de cele mai multe ori, nu fac decat sa pateze si sa injoseasca aceasta venerabila traditie spirituala.
Am cunoscut si am stat de vorba cu cateva astfel de VIP-uri Misa (pe unul dintre acestia l-am si “testat” printr-o modalitate destul de traditionala, acesta esuand – din pacate – lamentabil, desi anterior pretindea ca a atins un inalt nivel in “controlul mintii”), si am observat mereu la ei o trasatura comuna: dorinta de a fi “instructori” cu orice pret, de a avea discipoli, chiar daca in realitate nu sunt nici pe departe pregatiti pentru asa ceva.
Ce m-a determinat sa scriu toate aceste articole?
Am petrecut si eu, ca si Mihai, mult timp in cadrul Misa, si cunosc indeaproape multe dintre invataturile predate acolo, si marturisesc ca in momentul in care am avut pentru prima data nesperata sansa de a primi niste invataturi tantrice traditionale, cu adevarat autentice, am ramas socat (ca si Mihai de altfel) de diferenta enorma dintre invataturile pseudo/neo-“tantrice” predate de Gregorian Bivolaru si actiunile/comportamentul/sfaturile lui, si invataturile predate de niste invatatori tantrici autentici si comportamentul si sfaturile lor.
Atunci m-am decis sa incerc (atata cat pot) sa fac ceva pentru cei care sunt in continuare prinsi in sistemul creat de Gregorian Bivolaru, si sa nu procedez si eu la fel ca multi altii, care au plecat pur si simplu dezgustati de la cursurile Misa, fara sa se mai uite in urma, lasandu-si fostii colegi in ghearele unui individ profund inconstient, care ii exploateaza cu sange rece.
De asemenea marturisesc ca am urmat si recomandarile ferme ale unor importanti lideri spirituali tantrici de la ora actuala, si ii sfatuiesc pe toti cei din cadrul Misa sa faca la fel. La ce ma refer mai exact?
In anul 1993, in perioada 16-19 martie la Dharamsala, in India, a avut loc o intalnire la care au participat importanti lideri budisti precum Dalai Lama (liderul actual al liniei tantrice Gelug), Drikung Chetsang Rinpoche (liderul scolii tantrice Drikung Kagyu), Pachen Otrul Rinpoche, Amchok Rinpoche si un grup de 22 de invatatori budisti occidentali (din Europa si America), printe care s-au aflat si: Ajahn Amaro (invatator Therevada si abot al manastirii Amaravati), Bodhin Kjolhede Sensei, Jakusho Bill Kwong Roshi, Lama Namgyal (Daniel Boschero), Ven. Thubten Chodron, Ven. Tenzin Palmo, Lama Drupgyu si deja celebrii invatatori budisti dr. Alexander Berzin si dr. Robert Thurman.
Scopul acestei intalniri a fost acela de a se discuta deschis unele probleme ce au aparut in cadrul transmiterii invataturilor budiste in Occident, si in special modalitatea de abordare a numarului tot mai mare de sarlatani care pozeaza drept “maestrii spirituali”si isi folosesc pozitia pentru a abuza de discipolii lor naivi.
Dupa patru zile de discutii focalizate asupra acestor probleme, participantii la aceasta intalnire au ajuns la o serie de concluzii, ce au fost ulterior prezentate in centrele budiste din intreaga lume. Voi cita doar cele mai importante dintre aceste recomandari:
–“cei care doresc sa primeasca invataturi de tip budist (sutra/tantra/dzogchen) trebuie sa fie foarte atenti in selectarea unui invatator potrivit. Trebuie acordat un timp suficient acestei alegeri, care ar trebui bazata pe investigatii personale, ratiune si experienta. Studentii trebuie sa fie atentionati cu privire la pericolul de a cadea prada unor sarlatani”
Si a doua:
–“O atentie particulara trebuie acordata comportamentului lipsit de etica/imoral al unor invatatori care au fost implicati in scandaluri sexuale cu studentii, consum de droguri, deturnare de fonduri, etc. Fiecare student trebuie sa fie incurajat sa fie responsabil si sa isi confrunte invatatorul cu aspectele lipsite de etica ale comportamentului acestuia. Daca invatorul nu prezinta nici un semn cum ca si-ar modifica comportamentul, studentul nu trebuie sa ezite in a face public orice comportament imoral, in legatura cu care exista dovezi irefutabile. Acest lucru trebuie sa fie facut indiferent de aspectele benefice ale activitatii acelui invatator, sau de promisiunile spirituale facute fata de acesta. De asemenea, trebuie sa fie clar precizat, in orice discurs public, ca un astfel de comportament nu este in conformitate cu invataturile budiste. Indiferent de nivelul de evolutie spiritual pe care un invatator l-a atins, s-au pretinde ca l-ar fi atins, acesta nu se poate situa deasupra normelor etice/morale.”
Sfatul final recomandat celor care se confrunta cu astfel de situatii a fost acela de a “critica in mod direct”. Dalai Lama a mai declarat chiar: “Aceasta este singura solutie. Daca exista dovezi incontestabile ale relelor facute de acestia, atunci ei trebuie confruntati cu ele. Trebuie sa li se permita sa isi admita greselile, sa faca modificari, si sa treaca printr-un proces de reabilitare. Daca invatatorul nu va raspunde, studentii trebuie sa faca cunoscuta situatia in mass-media, fara sa omita numele acelui invatator. Faptul ca acel invatator a facut anterior multe fapte bune, nu trebuie sa ne faca sa pastram tacerea”.
Exact aceasta este ceea ce am incercat sa fac si eu si Mihai, si multi altii, in altimii ani. Am aratat in mod cat se poate de direct, cat de profund imoral este Gregorian Bivolaru, cat de mult rau face celor din jurul lui, am aratat ca invataturile lui nu se regasesc in traditia budista tantrica, (el predand de fapt un amalgam de pseudo-taoism/neo-tantra), si am incercat sa le sugerez celor din cadrul Misa, ca pe viitor, sa isi aleaga cu mult mai mult discernamant invatatorul spiritual.
Afirmatii..
Revenind la articolul inginerului Nicolae Catrina, acesta afirma la un moment dat urmatoarele:
“Rapcea Mihai nu se sfieºte sã calce în picioare toate realizãrile incontestabile – atât ale lui Grieg cât si ale foștilor sãi colegi de curs”
M-a uimit foarte mult aceasta afirmatie, deoarece nu am inteles nici macar acum despre ce “realizari incontestabile” vorbeste! Ii atrag atentia inginerului Catrina ca am realizat cu mult timp in urma un articol in care am prezentat (pe scurt) o serie de teste obiective, folosite pe larg in scolile tantrice traditionale de la ora actuala, si prin care se poate obiectiva in mod clar
presupusele realizari spirituale ale unui individ/succesul obtinut in aplicarea anumitor procedee yoghine clasice (Kundalini Yoga/Tummo, Phowa, practicile sexuale, yoga somnului, etc).
Tot atunci am atras atentia ca acest gen de teste obiective nu sunt deloc predate in cadrul Misa, care pretinde insa in continuare (intr-un mod straniu) ca este o scoala tantrica “traditionala! Ba chiar mai mult decat atat, ele sunt complet ignorate (cu buna stiinta) sau, chiar mai rau, sunt criticate si trecute in derizoriu de catre Gregorian Bivolaru. Mai mult chiar, acestea sunt inlocuite cu conceptul “starilor model”, privite in cadrul Misa drept indicator “obiectiv” (sic) al unor realizari spirituale “incontestabile”, deschizand astfel poarta unor autoiluzionari “exemplare”, adica exact elementul ce s-a urmarit a fi combatut in scolile tantrice traditionale! Insa mai pe larg despre aceste lucruri in partea a doua a acestui articol.
Undeva mai incolo in articol, autoproclamatul“instructor de shivaism”, inginerul Nicolae Catrina afirma:
“cea mai importantã ºi mai elevatã recomandare de o aºa-zisã naturã spiritualã pe care o adreseazã tuturor (Intenselight) este aceea de a îmbrãþiºa (pentru cã aºa vor ei!)fãrã nici un fel de discernãmânt, tradiþia budistã”
Haideti sa recapitulam putin: am realizat pana acum articolul referitor la “testele obiective traditionale”, am aratat in extenso, in cadrul mai multor articole, ca invatatorii tantrici care fac afirmatii spectaculoase cu privire la sidhisurile atinse de ei, sau care pretind ca pot realiza actiuni profund imorale, (deoarece “sunt dincolo de bine si de rau”), sunt testati la modul cel mai dur; l-am provocat pe Gregorian Bivolaru la o demonstrare intr-un cadru stiintific, a siddhisului invizibilitatii, pe care se lauda ca il detine, le-am cerut cursantilor Misa sa demonstreze ca pot trece testele traditionale standard (doar pentru a isi obiectiva fata de ei insisi ineficienta invataturiloe pseudo—tantrice primite in cadrul Misa), si tot eu indemn la o abordare “fara nici un fel de discernamant” a practicilor spirituale? As putea trage aici o singura concluzie: ori inginerul Catrina nu a citit nimic din ceea ce am scris pana in prezent (lucru de care ma indoiesc, deoarece din raspunsul lui reiese altceva), ori incearca sa induca in eroare cursantii Misa, ori pur si simplu da dovada de prostie!
Inginerul Catrina mai afirma:
“Deºi în Occident încã se face multã vâlvã în jurul budismului iar forumiºtii ostili-MISA de pe blogul lui Rapcea vorbesc atât de elogios despre maeºtrii budiºti sau despre Dalai Lama, trebuie sã precizãm totuºi faptul cã însuºi Dalai Lama recunoaºte deschis ºi sincer cã el nu are nici pe departe nivelul spiritual al predecesorilor sãi (al celorlalþi Dalai Lama-ºi ce au existat în trecut). Este însã straniu cã acest aspect, ce a fost recunoscut cu modestie de cãtre actualul Dalai Lama, este trecut cu vederea de aceºti lãudãtori exaltaþi ai budismului.”
Asa cum se stie, maestrii si lideri budisti/tantrici sunt in general extrem de umili in afirmatii, iar Dalai Lama nu face exceptie de la acest lucru. Extrem de rar veti gasi un invatator tantric care sa se laude in public cu siddhisurile sale (asa cum a facut in mod repetat pseudo-tantricul Gregorian Bivolaru) si aceasta dintr-un motiv foarte simplu:
1) un nivel spiritual atat de inalt este extrem de greu de dobandit, aceasta necesitand de obicei zeci de ani de retragere meditative stricta (si nici atunci nu exista garantii!)
2) daca ar face o astfel de afirmatie, imediat i s-ar cere sa demonstreze in public adevarul lor! (“pentru a creste astfel credinta oamenilor“, asa cum am aratat deja pe larg in alte articole).
Actualul Dalai Lama si-a dedicat complet viata schimbãrii situatiei politice si sociale din Tibet si salvarii invataturilor budiste, (contextual socio-politic exceptional pe care il traieste l-a obligat practic sa faca acest lucru, motivatia fiind evident compasiunea). Prin urmare, nu a avut timp sa isi dedice viata unor lungi retrageri meditative, care sa ii permita sa manifeste din nou un nivel spiritual atat de inalt, lucru pe care de altfel il recunoaste cu umilinta si franchete. Cu toate acestea, biroul sau este centrul unii intens pelerinaj, mii de asceti si yoghini tantrici (unui chiar si cu 30 de ani de retragere meditative in spate), vizitandu-l pentru a isi prezenta omagiile si a ii cere sfatul.
Prin urmare, nu este deloc straniu faptul ca nu am abordat acest subiect in discutiile noastre, deoarece acest lucru este pe deplin cunoscut. Se stie chiar ca, in multe interviuri, Dalai Lama a declarant ca el nu este decat un “simplu calugar”!
Insa acest lucru ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru cursantii Misa, care pun inca botul la povestea scornita de Gregorian Bivolaru, cum ca in vietile anterioare ar fi fost un mare maestru tantric in Tibet! Daca traditional, in traditia tantrica, chiar si un individ care este recunoscut “oficial” drept reincarnarea unui mare maestru, este obligat sa treaca din nou prin tot procesul de formare al unui lama, (adica zeci de ani de studiu si meditatie stricta intr-o manastire, si multi ani de meditatie in recluziune completa), si tot nu se considera acest efort suficient pentru atingerea unor siddhisuri superioare, atunci ce sa mai zicem de Gregorian Bivolaru?!
Acesta nu a fost recunoscut oficial de catre nimeni (ba mai mult chiar, este considerat un “proxenet vulgar” de catre “Federatia Internationala de Yoga”), nu a avut un maestru, nu a urmat o invatatura traditionala, etc, intr-un cuvant este un “autodidact” (sic). Rezultatul se vede cu ochiul liber!
Revin acum la subiectul care a declansat toate aceste articole jenante scrise de inginerul Nicolae Catrina, precizand ca intre timp am verificat intr-o masura destul de mare afirmatiile lor referitoare la lucrarea “Doamna Miracolului”, si acestea s-au dovedit pana in prezent false. Mai exact, in articolul raspuns, publicat pe site-ul yogaesoteric de catre reprezentantii editurii Lux Sublima, se fac urmatoarele afirmatii:
“precizãm cã lucrarea „Doamna Miracolului” este în realitate traducerea cãrþii „The Mystic Lady” de Brajamadhava Bhattacharya ªI NU ESTE TRADUCEREA CÃRÞII „The World of Tantra”.
“Menþionãm cã Editura Lux Sublima, înfiinþatã în anul 2005, a achiziþionat toate drepturile de publicare a lucrãrii „Doamna Miracolului” de la Editura Lux Spiritus, anterior denumitã Editura Sophia, care a publicat cartea „Doamna miracolului” în anul 2003. La momentul respectiv, când a fost publicatã respectiva carte, Editura Sophia îl avea ca director pe Claudiu Trandafir.
“precizãm încã o datã cã Doamna Miracolului este traducerea lucrãrii The Mystic Lady, apãrutã în India în anul 1981 la Editura Madesh Books din Mughal Sarai, Uttar Pradesh ºi nu a lucrãrii The World of Tantra, apãrutã tot în India, dar ºapte ani mai târziu, în 1988, la editura Munshiram Manoharlal Publishers din New Delhi.”
Intr-un cuvant, cei din cadrul Misa/editurii sustin ca de fapt eu am facut o imensa confuzie, si ca cele 3 capitole urofilice nu au fost inventate in cadrul Misa, ci apartin in realitate unei alte carti, scrisa tot de catre Brajamadhava Bhattacharya! Drept “suprem” argument, editura Lux Sublima a postat pe site-ul yogaesoteric varianta “originala” (in limba engleza) a celor 3 capitole.
Imediat Mihai le-a cerut celor de la editura Lux Sublima si lui Gregorian Bivolaru, sa prezinte lucrarea “originala”, adica asa zisa: “The Mystic Lady”, apãrutã în India în anul 1981 la Editura Madesh Books. Concret, Mihai le-a adresat o serie intreaga de invitatii in acest sens:
– una la 48 de ore de la publicarea articolului raspuns a celor de la Lux Sublima:
http://rapcea.ro/2011/11/29/au-trecut-48-de-ore-de-la-provocarea-testului-adevarului-comparaia-pe-viu-cu-martori-filmata-a-lucrarii-the-world-of-tantra-cu-fantomatica-the-mystic-lady-evident-minciuna-are-pic/
– alta dupa 3 zile:
http://rapcea.ro/2011/11/29/au-trecut-trei-zile-de-la-provocarea-testului-adevarului-comparaia-pe-viu-cu-martori-filmata-a-lucrarii-the-world-of-tantra-cu-fantomatica-the-mystic-lady-evide/
si alta la o saptamana, cand i-a invitat chiar, pe cei din conducerea Misa, la o emisiune in direct la TV, in care sa aduca cu ei si misteriosa lucrare:
http://rapcea.ro/2011/12/02/a-trecut-o-saptamana-de-la-provocarea-testului-adevarului-comparaia-pe-viu-cu-martori-filmata-a-lucrarii-the-world-of-tantra-cu-fantomatica-the-mystic-lady-evid/
Ulterior, le-am reamintit si eu celor din conducerea Misa, (in carul articolului in care i-am propus lui Gregoria Bivolaru celebrul pariu, pe care bineinteles l-a ignorat) de aceasta invitatie:
http://rapcea.ro/2011/12/26/paiul-lui-intenselight-ucigaul-de-minciuni-un-adevar-care-valoreaza-un-milion-de-euro-sau-poate-de-contiine-trezite-la-realitate/
Mihai a luat inclusiv legatura (cu martori de fata) cu niste reprezentanti ai editurii Lux Sublima, insa acestia au ridicat neputinciosi din umeri.
Au trecut de atunci aproape ZECE LUNI de zile, si cei de la MISA tot nu au avut bunul simt sa prezinte acea misterioasa lucrare, pentru a o verifica, si a demonstra astfel odata pentru totdeauna, de partea cui se afla ADEVARUL!
Mai mult decat atat, pentru a se asigura din timp ca Mihai nu va trece la verificari exhaustive a lucrari “The Mystic Lady”, (in cazul in care aceasta i-ar fi fost in sfarsit prezentata), cei de la editura Lux Sublima scriau:
“suntem îndreptãþiþi sã anticipãm deja cã pânã ºi atunci când Rapcea va avea cartea originalã în propriile sale mâini, va gãsi cu siguranþã un pretext sã conteste ºi aceastã dovadã (în nebunia lui) ar putea spune de exemplu cã lucrarea a fost tipãritã la tipografia Ganesha într-un singur exemplar, pe o hârtie special tratatã ca sã parã uºor îngãlbenitã din cauza vechimii ºi aºa mai departe”
Intr-un cuvant, se incearca sa se prezinte drept dovada de “nebunie” o incercare indreptatita de a verifica existenta reala a unei lucrari, care in ciuda eforturilor a zeci de persoane nu este de gasit nicaieri!
Tinand cont de faptul ca Gregorian Bivolaru & Misa au fost prinsi deja cu mata in sac de multe ori, consider ca o astfel de verificare este mai mult decat necesara! Sa nu uitam (de exemplu) de declaratia mincinoasa de la TV, de numai acum cateva luni, a lui Gregorian Bivolaru, in care acesta afirma cu nerusinare ca el nu a parasit deloc Suedia in ultimi ani, desi Mihai Rapcea si Petrica Groza (unul dintre membrii fondatori ai Misa), impreuna cu o alta persoana, s-au intalnit cu el la Paris la finele anului trecut!
Toata aceasta reactie a liderilor Misa si a lui Gregorian Bivolaru nu este decat o elaborata si perversa punere in scena, o incercare disperata de a ascunde un trist adevar: cele 3 capitole referitoare la “jocurile cu urina” NU au fost scrise de B. Bhattacharya, acestea fiind de fapt opera celor din cadrul Misa!
Sa nu uitam ca, in cele din urma doar faptele conteaza, si nu vorbele. Iar faptul ca nici pana in prezent cei de la editura Lux Sublima nu au prezentat respectiva lucrare, pentru a fi verificata indeaproape, confirma din nou, de partea cui se afla adevarul!
Urina, urina, urina..
Marturisesc ca am citit cu amuzament expunerea inginerului Nicolae Catrina cu privire la “integrarea amoroasã a aºa-numitelor jocuri cu elixirul auriu” (urina) in tradiþiile omenirii.
Spun cu amuzament dintr-un motiv foarte simplu: pentru ca mi-am dat seama inca de la inceput ca toata aceasta prezentare nu are decat rolul de a deturna atentia cititorilor naivi de la problema reala. Este complet irelevant faptul ca in traditia tantrica urina a fost integratã in diverse ritualuri, sau ca ea a fost folosita ca si tratament in diverse afectiuni, etc. Articolul pe care l-am scris nu era indreptat impotriva utilizarii urinei in tantra, ci semnala un fapt foarte grav: Gregorian Bivolaru & cei din conducerea Misa au ajuns la un asemnea grad de degenerare spirituala incat incearce sa manipuleze cursantii naivi prin inventarea unor capitole ce descriu ritualuri urofilice cu o picanterie demna de filmele porno, capitole ce au fost apoi integrate cu nerusinare in “traducerea” lucrarii lui B. Bhattacharya, lasand astfel impresia ca acestea au fost scrise de acesta, si, folosindu-le ulterior drept justificari pentru comportamentul propriu!
Este adevarat de exemplu ca fluidul urinar este folosit in cadrul ritualurilor Kalachakra, urina fiind chiar unul dintre cele “cinci nectaruri/substante sacre” (nu patru asa cum afirma inginerul Catrina), insa sa nu uitam ca niciodata nu am precizat ca aceasta nu ar fi fost folosita in acest mod! Ceea ce “uita” insa inginerul Catrina sa precizeze in articolelele sale, sunt conditiile foarte stricte in care se pot aborda astfel de practici!
Cele “cinci nectaruri” sunt de fapt un set de substante care joaca un rol important in multe dintre practicile contemplative tantrice indiene si tibetane. Aceste “cinci nectaruri” sunt identificate in traditia tantrica cu: materiile fecale, urina, sangele menstrual, samanta si carnea umana (in speciala maduva), insa pentru a putea fi utilizate corect, acestea sunt transformate prin intermediul practicilor yoghine si alchimice in niste substante purificate, extrem de puternice. In Tantra Yoga superioara (Anuttarayoga tantra), se gasesc o multime de referiri la aceste “cinci nectaruri”. In tantrele apartinand scolii Nyingma este tratat pe larg consumul acestor bio-produsi corporali (cele “cinci nectaruri”), in scopul atingerii anumitor realizari spirituale sau a anumitor siddhisuri, acestea fiind folosite de asemenea si in practica medicala (fiind intalnite aici sub numele de “medicina nectarurilor”).
Una dintre cele mai vechi surse tibetane referitoare la “medicina nectarurilor” este o colectie cunoscuta sub numele de “Tantra-urile Nectarurilor” (in sanscrita: Vajramrta)
Acest corpus de texte, (avand mai mult de 600 de pagini) contine 12 texte distincte in care sunt descrise pe larg practici yoghine si alchimice focalizate pe utilizarea celor “cinci nectaruri”.
Aceasta colectie este atribuita traditional marelui realizat spiritual de origineindianaVimalamitra, care este considerat o figura esentiala in transmiterea invataturilor Mahayoga si Dzogchen inTibet.
Unul dintre textele cheie apartinand acestei colectii, poarta numele de “Opt capitole asupra Nectarurilor” (text care se regaseste de altfel si in Kangyur-ul tibetan), in capitolul sase al acestui text oferindu-se chiar explicatii precise cu privire la modul in care se prepara un astfel de “nectar”.
Alte doua texte apartinand ciclului de invataturi revelate de Guru Chosdbang sunt si ele focalizate pe prepararea “nectarurilor” si utilizarea lor. In primul dintre acestea, numit “Infaptuirea Nectarului medicinal”, Guru Chosdbang explica cum acest nectar poate elimina cele cinci otravuri emotionale: dorinta, mania, iluzia, mandria si invidia, fiind de asemenea un “puternic medicament pentru vindecarea bolilor”. Cel de-al doilea text, numit “Utilizarea Nectarului” ofera o serie de retete practice, ce pot fi utilizate pentru vindecarea unor afectiuni si amplificarea puterii personale. Ca si sursa pentru ingredientele necesare prepararii acestor nectaruri, se precizeaza aici (de exemplu) ca sangele utilizat poate proveni de la consoarta maestrului, urina poate fi obtinuat de la un copilas, etc.
Faimoasa Chakramsavara Tantra recomanda si ea utilizarea unora sau a tuturor celor “cinci nectaruri” in scopul perfectionarii de sine, pentru vindecarea anumitor afectiuni sau pentru atingerea mai rapida a anumitor siddhisuri.
Consumarea acestor “nectaruri” este de asemenea recomandata si in Candamaharosana (o tantra explicativa pentru Guhyasamaja Tantra), aici precizandu-se ca acestea pot ajuta la vindecarea unor boli si chiar la obtinerea imortalitatii.
“El trebuie sa ii consume materiile fecale, si trebuie sa bea fluidul din vaginul ei!
Nici batranetea, nici boala si nici moartea nu se ating de o astfel de persoana, si acela care onoreeza ceea ce este necurat, si care este bine disciplinat, va reusi” – se precizeaza in aceasta tantra explicativa.
De asemenea, in Vajramahabhairava Tantra se afirma intr-un mod foarte clar ca, utilizarea acestor “cinci nectaruri” este importanta pentru atingerea atat a unor scopuri umane cat si a unora supraumane. “Nu exista reusita fara utilizarea lor” – se afirma in aceasta tantra.
Conform invataturilor din Kalachakratantra, cele 5 nectaruri interne – mai exact: excrementele, urina, samanta, sangele menstrual si maduva umana – combinate cu cele “5 nectaruri externe”, pot fi folosite in diverse scopuri terapeutice.
Insa cele “cinci nectaruri” (amrta) au fost probabil introduse pentru prima data in practica tantrica prin intermediul faimoasei Guhyasamajatantra, despre care se crede ca este cea mai veche tantra din traditia Vajrayana. Aici, cele 5 amrta sunt asociate cu cele cinci familii de Buddhasi, cu cele 5 Intelepciuni, si cu cele 5 Otravuri (mentale). Mai jos aveti de exemplu o schema care arata corespondenta dintre acestea, asa cum apare ea prezentata in Guhyasamjatantra:
SukraSamanta |
MahamamsaCarne umana |
MahapurisaExcremente |
RaktaSange (menstrual) |
MutraUrina |
Aksobya |
Vairocana |
Ratnasambhava |
Amitabha |
Amoghasiddhi |
Dharmadhatu |
Adarsa |
Samata |
Pratyavesana |
Kriyanusthana |
DvesaManie/Ura |
MohaIgnoranta/Iluzie |
ManaMandrie |
RagaDorinta/Pasiune |
IrsyaGelozie/Invidie |
Probabil ca multi dintre cei care citesc acest material sunt putin socati de aceste informatii. Multi vor gandi: “Materiile fecale sau carnea de om considerate drept “nectaruri”? Asta este nebunie! Astea sunt niste otravuri!” Si daca gandesc asa au perfecta dreptate! Pentru ca in realitate, daca cineva se apuca sa consume aceste “cinci nectaruri” la modul obisnuit, se va otravi pur si simplu! Si atunci care este explicatia?
Pai explicatia, pe care inginerul Catrina a uitat in mod convenabil sa o precizeze, este ca aceste substante sunt
purificate, inainte de a fi consumate! Toate aceste texte se focalizeaza pe
transformarea tantrica (reala nu inchipuita!)
a acestor elemente in substante cu proprietati terapeutice, astfel ca, asa cum preciza si
Guru Chosdbang in invataturile sale
“otravurile vor deveni atunci medicamente”.
Extrem de relevant in acest sens este comentariul iluminator al lui Wesna Wallace referitor la cele “cinci nectaruri”, asa cum apare el in lucrarea sa
“The Inner Kalacakratantra”:
“In Kalachakratantra la fel ca si in alte sisteme tantrice, practicantul trebuie sa fie capabil sa consume substantele din cadrul ritualurilor/angajamentelor tantrice cu o minte non-conceptuala (nirvikalpa-citta), altfel acestea nu ii vor oferi samaya-siddhi, prin intermediul carora chiar si otrava poate fi transformata intr-o hrana nepericuloasa, mirosul materiilor fecale poate fi transformat intr-un miros placut, etc. Daca un practicant tantric nu detine samaya-siddhi, el se va otravi pur si simplu. Prin urmare, in sistemul Kalachakra, substantele care sunt in general considerate impure si otravitoare nu se vor oferi incepatorilor, ci doar yoghinilor, care nu sunt fiinte obisnuite (prakrta-sattva), si care prin puterea mantrelor si a concentrarii meditative sunt capabili sa transmute aceste otravuri in ambrozie/nectaruri (amrta). Prin puterea mintii sale, un yoghin extraordinar poate transforma lichiorul in lapte, otravurile mortale in elixirul vietii, urina in mosc, sangele uterin in benzoin (sihlaka), semenul in camfor, excrementele intr-un unguent parfumat, etc. Cand aceste substante sunt purificate si transformate in ambrozii, ele nu ranesc corpul yoghinului ci induc mari puteri si faciliteaza atingerea realizarii ultime.
De exemplu, lichorul purificat, care reprezinta beatitudinea inascuta (sahajananda) faciliteaza atingerea acelui tip de beatitudine. Cele cinci tipuri de carne simbolizeaza cele cinci facultati ale simturilor, si cand sunt purificate, faciliteaza purificarea simturilor. Cele 5 ambrozii (amrta) – excrementele, samanta, urina, sangele uterin si maduva – reprezinta cei cinci buddhasi, si consumarea lor rituala faciliteaza atingerea celor cinci tipuri de cunoastere., deoarece prin consumul celor cinci ambrozii se adora de fapt cei cinci Buddhasi. Totusi, daca aceste substante nu sunt transformate in ambrozii si nu sunt corect intelese, ele nu vor facilita aparitia calitatiilor de Buddha in persoana care le consuma”.
Intr-o alta tantra importanta:
Amritakalasatantra, pe langa prezentarea acestor “
cinci nectaruri” (urina, excremente, samanta, sange menstrual si carne umana) se prezinta de asemenea si o larga varietate de plante si substante minerale care sunt clasificate in aceleasi cinci categorii. Scopul este foarte clar: acela de a oferi o gama larga de materiale ce pot fi folosite drept
substitut pentru cele “5 nectaruri”, tocmai din acelasi motiv:
foarte putini practicanti tantrici au nivelul necesar pentru a consuma aceste substante! Pentru marea majoritate a acestora, folosirea in cadrul ritualurilor tantrice a acestor cinci substante este pur si simplu echivalenta cu o auto-otravire!
Interesant este insa si genul de exemple pe care le ofera inginerul Catrina in articolele sale:
“Aluzii sau referiri directe la aceste aspecte secrete pot fi întâlnite spre exemplu…. ºi la faimoºi artiºti sau scriitori moderni, printre care amintim pe Pierre Louys (în celebrul sãu roman „Bilitis”), Guillaume Apollinaire ºi mulþi alþii”
sau
“numeroºi sexologi, psihanaliºti sau psihologi contemporani (cum ar fi Sandor Ferenczi, Havelock Ellis ºi alþii) demonstreazã cã atracþia magneticã ce este exercitatã adesea asupra fiinþelor umane senzuale de cãtre „ploaia de aur” reprezintã…”
sau
“La fel, celebrul scriitor James Joyce descrie în autobiografia sa cum la un moment dat a fost cuprins de o nevoie freneticã imperioasã de a savura urina soþiei sale”
Marturisesc sincer ca m-as fi asteptat la niste exemple mult mai inspirate, sau cel putin extrase din diverse lucrari tantrice. Insa acesta ni-l aduce drept exemplu pe Pierre Louys, care ere prieten foarte apropiat cu André Gide, un campion al drepturilor homosexualilor, si cu Oscar Wilde, un alt homosexual faimos! In plus, se stie ca desi era heterosexual, Louÿs frecventa destul de des diverse cercuri homosexuale, in care se simtea foarte bine!
La fel,
Guillaume Apollinaire este autorul romanului
“Cele unsprezece mii de vergi”, publicat în 1907. Acest roman relateazã povestea fictivã a unui print roman aflat într-un periplu care-l duce de la Bucuresti la Paris, apoi in intreaga Europa si in final in China. Peregrinãrile personajului sunt punctate de scene deosebit de crude, în care Apollinaire exploreazã toate fatetele decadente ale sexualitatii:
sadismul, masochismul, ondinismul/scatofilia, vampirismul, pedofilia, gerontofilia, onanismul, sexul in grup, safismul, pederastia, etc! O lungã perioadã s-a discutat cu privire la paternitatea textului, dar atribuirea sa autorului este astãzi mai presus de orice îndoialã,
“Cele unsprezece mii de vergi” figurand acum în operele complete ale lui Apollinaire.
Cat despre
Havelock Ellis, ei bine, se stie faptul ca prieteni acestuia erau amuzati de faptul ca acesta era considerat un expert in sexualitate,
deoarece acesta suferise de impotenta pana la varsta de 60 de ani! In plus, Havelock Ellis era un suporter ardent al
eugeniei, fiind chiar vice-presedintele “
Societatii Educationale in domeniul Eugeniei”!
Eugenia este o miscare extrem de brutalã, care a provocat masive incalcari ale drepturilor omului pentru milioane de oameni. “Interventiile“ promovate si practicate de eugenisti implicau in mod special identificarea si clasificarea unor grupuri umane (incluzand aici pe cei sãraci, bolnavi psihici, orbi, surzi, a femeilor promiscue, a homosexualilor si chiar intregi grupuri rasiale) drept “degenerate” sau “nepotrivite”, militand ferm pentru segregarea, institutionalizarea, sterilizarea sau chiar eutanasierea acestora! (un exemplu in acest sens fiind cazul extrem al Germaniei naziste)
Cat despre
James Joyce, ei bine, pentru a va face o idee despre preferintele/”rezonantele” lui in materie de sexualitate, redau mai jos cateva fragmente dintr-o scrisoare adresata sotiei sale Nora, scrisa pe data de 8 decembrie 1909. (Imi cer scuze pentru termenii folositi, insa am incercat sa fiu cat mai fidel textului original):
“Dulcea mea curvulita Nora, am facut asa cum mi-ai zis dulcea mea fata murdara, si mi-am frecat-o de doua ori cand ti-am citit scrisoarea. Da, acum imi amintesc noaptea acea cand am facut-o pe la spate atat de mult. A fost cel mai murdar f… pe care ti l-am dat, draga mea. …
Cand te-am f… mai dur decat de obicei, parturi murdare si grase au iesit din fundul tau. Ai avut un fund plin de parturi in acea noapte, draga mea, si le-am f.. pe toate afara din tine; parturi grase si mari, unele lungi si vantoase, unele rapide si vesele, si o multime de parturi mici, obraznice, care s-au terminat intr-un lung suvoi iesind din gaura ta. Este minunat sa f…a femeie partaioasa, cand fiecare f… scoate cate unul afara din ea. Cred ca as recunoaste partul tau oriunde. L-as putea recunoaste chiar si intr-o camera plina cu femei care se partaie. Seamana mai degraba cu sunetul produs de o fetiscana, nu cu basinile umede vantoase pe care imi imaginez ca le dau nevestele grase. Sper ca Nora nu se va opri niciodata din a da drumul la parturi in fata mea, astfel încât sã ajung sa cunosc si mirosul lor…”
Maturisesc ca deja imi este aproape teama sa citesc urmatoarele articole scrise de inginerul Nicolae Catrina; oare ce personaje ne va aduce drept exemple/modele pentru a isi sustine ideile? Pe Hitler, pe marchizul de Sade, pe Anton Szandor LaVey (fondatorul satanismului) sau eventual pe Ozzy Osbourne? Ne va propune oare maine poimaine “in premiera mondiala” (ca deh, suntem la Misa) o noua cale spirituala de exceptie, revelata de pseudo-maestrul Gregorian Bivolaru, bazata de mirosirea parturilor, si eventual condimentata cu ceva practici scatofilice a’ la Apollinaire?
(Daca ar fi sa ma iau dupa legea “oculta” a rezonantei, as putea sa afirm ca inginerul NicolaeCatrina a fost atras spontan tocmai de acesti autori, deoarece probabil se regaseste in…interesele/comportamentele lor?)
Toate acestea ma duc cu gandul la citatul atat de semnificativ al lui
Bhattacharya (taman autorul a carui operã a fost “imbogatita” de traducerile MISA), care spunea atat de profetic:
„Dependentii de droguri si alcolicii, perversii si maniacii, toti isi deschid propriile cluburi sub umbrela yogai si a tantrei. Tantra a devenit o scapare usoara pentru degenerati.”
Undeva mai incolo, inginerul Nicolae Catrina precizeaza:
“îi recomandãm avo-cãþelului Rapcea sã-l întrebe urgent (dacã va avea curaj!) despre coperta, despre ilustraþiile ºi despre conþinutul acestei lucrãri chiar pe Claudiu Trandafir, deoarece cartea a apãrut ca atare (cu tot cu copertã ºi cu anumite ilustraþii) în perioada în care chiar Claudiu Trandafir era directorul editurii Sophia!”
O idee foarte buna de altfel, si marturisesc ca am incercat sa facem acest lucru, insa din pacate se pare ca adevarul nu este prea important pentru Claudiu Trandafir. Desi acesta ar fi putut sa clarifice odata pentru totdeauna aceasta problema, acesta nu a catadicsit in nici un fel sa se implice in mod direct. Ce sa intelegem oare, ca metehnele mostenite din asocierea lui indelungata cu pseudo-gurul Gregorian Bivolaru nu l-au parasit nici pana in prezent?
Verificari ulterioare
In ultimele luni, am realizat impreuna cu mai multe persoane, o serie de verificari cu privire la misterioasa lucrare “
The Mystic Lady”. La un moment dat chiar am trimis coperta si presupusele pagini (postate pe site-ul yogaesoteric) unui român cu studii in domeniu la Universitatea Oxford, care ne-a facut o analiza foarte pertinenta a acestor pagini, pe care o redau mai jos, deoarece sintetizeaza forte bine observatiile multora dintre cei care au studiat cu atentie paginile aduse drept dovada “suprema” de catre cei de la editura Lux Sublima:
“Eu (si cred ca am ceva expertiza in domeniu) sunt 95% sigur ca este vorba despre un fals, din urmatoarele motive (insiruite pe scurt):
– Cartea ar trebui sa aiba un numar ISBN ( insa nu are, asa cum se vede si pe coperta)
– MadeshBooks este o organizatie inexistenta, nici o alta carte nu este publicata de aceasta entitate, iar adresa este in spatele unei gari intr-un orasel micut, probabil ales la intimplare pe googlemaps.
– La fel, logo-ul MadeshBooks (scris impreuna) arata prea modern pentru 1981.
– O publicatie cu asemenea continut ar fi stirnit un scandal de proportii in 1981, chiar si astazi. Insa nici urma de un astfel de scandal. Chiar mai mult, cartea nu este citata nicaieri.
– Lucrarea nu este atestata de nici un catalog. Cu zece ani in urma as fi spus ca daca nu exista nici o urma de ceva pe internet, nu inseamna ca acel ceva nu exista. Insa astazi avem Library of Congress, Bodleian, WorldCat, etc.
– Daca cartea fusese publicata in 1981, si scanurile provin din aceasta editie, avem multe alte probleme. In primul rind Dist. Chandauli s-a format in 1997 in urma unei reorganizari administrative. In 1981 Mughalsarai (asa, si nu separat) ar fi fost in Dist. Varanasi.
– Tiparirea din nou nu pare sa fie din epoca respectiva, fonturile par computerizate si nu de tipar. Nici o carte din India (cu atat mai putin una de la o editura saraca si obscura) nu arata asa de citet in 1981.
– Ai putea sa faci o analiza stilistica bazata pe TWT. Un indian nu s-ar exprima asa. Bhattacharya stapinea limba engleza destul de bine, insa aici (adica in cele 3 capitole prezentate de edituta Lux Sublima) face niste gafe surprinzatoare (si cu iz romanesc chiar!).
– de asemenea pare incredibil ca doar biblioteca MISA are un exemplar din aceasta carte, cind orice carte mai poate fi gasita la ora actuala altundeva”
Dupa cum vedeti, o analiza foarte buna, si care suprinde foarte multe nereguli. Insa cred ca de departe, cea mai buna dovada in aces sens , consta in diferenta enorma de stil, intre paginile prezentate de cei de la editura Lux Sublima, si modul in care scria Bhattacharya. Oricine citeste cartea
“The World of Tantra” in original, se va convinge cu mare usurinta de acest lucru. Practic se poate observa ca cele 3 capitole referitoare la “jocurile cu urina” din lucrarea
“Doamna Miracolului” nu sunt deloc scrise in stilul lui Bhattacharya!
In articolele sale, la un moment dat, inginerul Catrina ne sfatuieste cu caldura:
“Pentru o eventualã aprofundare a informaþiilor referitoare la practicile tantrice esoterice care implicã integrarea atât a urinei fiinþei iubite, cât ºi a altor fluide corporale, recomandãm remarcabilele lucrãri ale orientalistului ºi profesorului de studii religioase de la universitatea din California (SUA), David Gordon White – îndeosebi „Kiss of the Yoghini” (Sãrutul yoghinei), „The Alchemical Body” (Trupul alchimic) sau „Tantra în Practice” (Tantra în practicã)”.
Am considerat ca propunerea sa este buna, (mai ales ca David White este un expert recunoscut in acest domeniu), insa nu in sensul in care se gandea el. M-am gandit ca, cine ar putea mai bine sa imi confirme existenta celebrei lucrari
“The Mystic Lady”, si apartenenta paginilor “urofilice” prezentate de Lux Sublima, la opera lui Bhattacharya, decat D
avid White? Prin urmare, am luat legatura cu el, i-am povestit pe scurt despre ce este vorba si i-am trimis coperta si paginile prezentate drept “dovezi” pe site-ul yogaesoteric. Am sa spicuiesc din raspunsul lui:
“imi este teama ca nu te pot ajuta prea mult in aceasta problema. Povestea pe care mi-ai descries-o este fascinanta, si se pare ca ai facut deja toata munca de detectiv pe care as fi facut-o si eu daca as fi dat peste astfel de anomalii. Din pacate, nu am auzit niciodata de cartea care mi-ai mentionat-o” (The Mystic Lady”)
In concluzie, David White nu a auzit niciodata de celebra carte
“The Mystic Lady”.
Ulterior, am mai contactat inca doi experti in domeniu, pentru a le cere o parere. Primul dintre ei a fost doctorul Douglas Brooks, care in prezent detine catedra de religie la Universitatea Rochester, avand un doctorat in religie obtinut la Universitatea Harvard. Doctorul Douglas a trait multi ani in India cu invatatorul sau, dr. Gopala Aiyar Sundaramoorthy, studiind traditia Sri Vidya si traditiile tantrice centrate pe adorarea zeitatilor feminine. El este expert in hinduism, limbi asiatice si studiul comparativ al religiilor si este autorul celebrelor lucrari “
The Secret of the Three Cities: An Introduction to Hindu S’akta Tantrism”, si
“Auspicious Wisdom: The Texts and Traditions of S’rividya S’akta Tantrism in South India’.
Cel de-al doilea este doctorul James Mallinson, care are un masterat in sanscrita la Oxford si un doctorat supervizat de catre faimosul profesor Alexis Sanderson, de la Universitatea Oxford. Doctorul Mallinson a petrecut multi ani in India, traind in mijlocul ascetilor si al yoghinilor indieni. Ca teza de doctorat doctorul Mallinson s-a focalizat pe un vechi text centrat exclusiv pe faimoasa practica hatha yoghinã, Khecari Mudra, numit
Khecarīvidyā, teza sa de doctorat fiind ulterior publicata in 2007 sub numele de “
The Khecarīvidyā of Ādinātha”; (acesta fiind pana in prezent si cel mai bun studiu occidental dedicat practicii Khechari Mudra). Doctorul Mallinson a mai publicat o serie de lucrari, printre care si o noua traducere din sanscrita a celebrelor lucrari
Shiva Samhita (2007) si
Gheranda Samhita (2004).
Am intrat putin in CV-ul acestora, deoarece vreau sa intelegeti ca, din nou, este vorba despre niste persoane foarte avizate in domeniu. Probabil ca va veti gandi ca macar unul dintre acestia cunoastea indeaproape lucrarea “The Mystic Lady”. Nici pe departe. Voi spicui din raspunsul primit de la doctorul
Douglas Brook:
“Iti multumesc pentru nota detaliata referitoare la Bhattacharya si “cartea” sa. Sunt inclinat sa cred ca prietenul tau educat la Oxford are dreptate cand sugereaza ca este vorba despre un fals. In prezent sunt in India si voi analiza problema mai incolo, cand ma voi intoarce acasa. Nu este nici o indoiala ca tot felul de practici, unele unconventinale, fac parte din traditia tantrica. Insa ceea ce este foarte putin probabil este ca Bhattacharya sa fi scris despre acestea.”
Si mai jos aveti si raspunsul primit de la James Mallinson:
“Iti multumesc pentru acest interesant email. Sunt de acord cu tine, cand afirmi ca lucrarea “Mystic Lady” nu a exista niciodata. Ca si filolog, cred ca observatia ta cu privire la diferentele stilistice este in mod special concluziva, insa de asemenea este revelatoare si absenta ISBN-ului, etc. Nu am auzit niciodata de practicile asa ziselor “dusuri aurii” (ca facand parte din traditia tantrica), desi exista o serie de rituri bizare ce implica tot felul de fluide corporale, inclusiv urina. Apropo, am observant ca titlul “Mystic Lady” este de asemenea titlul primului capitol din lucrarea “The World of Tantra”, ceea ce sugerea ca de aici s-au inspirat in alegerea titlului cei care au falsificat aceastã carte. Imi pare rau ca nu pot sa iti fiu de mai mult ajutor, insa imi este teama ca putini pot sa te ajute mai mult. Asa cum am spus deja, cred ca aceste capitole sunt niste falsuri, inventate in scopul justificarii practicilor unei secte tarzii.”
Concluzionand: trei experti internationali in domeniu, plus un roman cu studii la Oxford, care nu stiu nimic de aceasta lucrare “The Mistic Lady”, plus zeci de persoane care au cautat-o peste tot si nu au gasit nici urma de ea, plus o multime de nereguli (enumerate mai sus), plus faptul ca dupa 10 luni, cei de la Editura Lux Sublima nu au fost in stare sa prezinte respectiva lucrare, pentru a o scana si a o trimite unor experti (care cred ca vor fi foarte curiosi sa studieze aceastã extrem de “rara” lucrare, a carei unica copie se gaseste doar in biblioteca lui Gregorian Bivolaru). Toate acestea confirma inca o data ceea ce am afirmat inca de la inceput:
cele 3 capitole urofilice din lucrarea romaneasca “Doamna Miracolului”au fost INVENTATE in cadrul MISA!
Mihai va pune curand la dispozitia celor interesati (intr-o forma scanata) lucrarea
“World of Tantra” (in limba engleza)
celor care vor dori sa o studieze, dornici sa descopere singuri diferentele enorme de stil si exprimare intre cele 3 capitole urofilice si restul lucrarii, sa descopere cum brusc Bhatacharya foloseste (in cele 3 capitole) expresii 100% specifice mediului Misan, si cum, desi in intreaga lucrare, de fiecare data cand venea vorba despre descrierea unor practici sexuale, Bhattacharya se oprea brusc si afirma ca nu poate continua descrierea mai departe deoarece aceste lucruri sunt secrete, brusc insa, ca lovit cu leuca, uita de acest legamant al secretului, si face niste descrieri urofilice absolut spectaculoase, de-a dreptul pornografice, care (culmea!) sunt intru totul identice cu tendintele sexuale ale lui Gregorian Bivolaru, faimosul “guru” pseudo-tantric din Tartaresti!
In final articolului, as dori sa abordez putin asa zisele “dovezi” aduse de Gregorian Bivolaru cu privire la pseudo-“siddhisurile” lui. Un lucru pot sa spun inca de pe acum: raspunsul lui la cererea noastra arata exact nivelul sau real. Noi (eu si Mihai) i-am cerut cu mult timp in urma, in cadrul unor articole postate pe site-ul lui Mihai, sa demonstreze
ca nu a mintit cand a afirmat (in public!) ca detine siddhisul invizibilitatii. I-am cerut sa demonstreze in mod concret acest lucru, deoarece aceasta este o cerere perfect indreptatita din punct de vedere traditional, asa cum am aratat deja pe larg in articolul referitor la testele spirituale si in cel focalizat pe viata lui Drukpa Kunley.
Si pentru ca mai exista cursanti in cadrul Misa care inca considera ca “nu se cade” sa demonstrezi astfel de siddhisuri atunci cand ti se cere, am sa redau mai jos o scurta bucata din invataturile unui important yoghin tibetan contemporan (Khempo Gyamtso Rinpoche), predate in cadrul unei manastiri apartinand liniei Kagyu, in care acesta abordase exact acest subiect delicat: situatiile in care este permisa in traditia tantrica demonstrarea unor siddhisuri. In acest context, termenul de siddhisuri/puteri paranormale este inlocuit cu expresia “maiestrie/control asupra aparentelor”:
“In momentul in care ai atins nivelul unui practicant nobil, precum Guru Rinpoche sau Milarepa, vei dobandi si maiestria asupra aparentelor. Milarepa nu era ars de foc, nu se putea ineca in apa si nu putea fi aruncat de pe un munte. In viata lui Guru Rinpoche exista de asemenea multe astfel de istorisiri similare. Comportamentul demonstrarii maiestriei asupra aparentelor, este comportamentul specific unor practicanti nobili/realizati. Insa chiar daca am ajuns la acest nivel inalt de realizare spirituala, si am dobandit deja maiestria asupra aparentelor, doar in anumite momente specifice este potrivit sa ne angajam intr-un astfel de comportament; nu ne angajam in acest gen de comportament tot timpul!
Unul dintre momentele potrivite pentrui a demonstra aceasta maiestrie (aceste siddhisuri), este pentru a contracara lipsa increderii. De exemplu, cand Rechungpa avea indoieli si dezvoltase o viziune gresita, Milarepa s-a angajat in acest gen de comportament, demonstrandu-i maiestria sa asupra aparentelor/fenomenelor materiale. Cand studentii sunt dominati de indoieli, au o viziune gresita sau au o slaba credinta, invatatorul se va angaja intr-un astfel de comportament pentru a ii ajuta astfel.
Alteori, un Siddha se va angaja intr-un astfel de comportament pentru a isi amplifica propria realizare sau experienta. Asa a procedat de exemplu Tilopa.
A treia situatie in care se poate utiliza maiestria asupra aparentelor este aflata in relatie cu studentii mai norocosi, in scopul de a ii introduce sau a le indica fructul practicilor yoghine. In scopul de a il introduce pe Naropa in Mahamudra, Tilopa s-a angajat in acest tip de comportament. Naropa a procedat la fel in momentul in care l-a ajutat pe Marpa sa inteleaga natura mintii.
Pe vremea cand traia Milarepa, in cadrul unui institut din acea vreme, exista un elev care avea un dispret profund pentru Milarepa, afirmand mereu ca acesta a cazut in extrema nihilismului. Milarepa a mers la acest institut si a demonstrat in fata tuturor o serie de fenomene extraordinare, pentru a contracara astfel lipsa de incredere a acestui student. Dupa aceasta demonstratie, multi dintre cei de acolo au dezvoltat o mare incredere in Milarepa, si unul dintre acestia – Lekhor Kharwa – a devenit chiar unul dintre cei mai importanti discipoli ai sai.
Exista chiar un cantec al lui Milarepa in care acesta vorbeste despre cele trei momente potrivite pentru a demonstra “maiestria asupra aparentelor”/siddhisuri. Aceasta era o invatatura pe care Milarepa a primit-o de la Marpa Lotsawa:
“Pentru a contracara lipsa de credinta
Pentru a iti amplifica propria experienta
Si pentru a indica fructul practicilor.
Acestea sunt cele trei momente potrivite pentru a te angaja intr-un astfel de comportament.
Fii constient de faptul ca altfel de momente nu sunt potrivite.
Asa a vorbit Lordul Lama-silor”
Prin urmare, cererea pe care eu si Mihai i-am adresat-o lui Gregorian Bivolaru, de a demonstra
intr-un cadru stiintific serios, (caci doar suntem in anul 2012!) puterea paranormala pe care se lauda in gura mare ca a atins-o, este pe deplin indreptatita! Motivul? Deoarece eu si multi altii din cadrul Misa NU MAI AVEM DELOC INCREDERE IN AFIRMATIILE SALE, ajungand sa il consideram chiar (datorita nenumaratelor lui minciuni, si a comportamentului lui profund imoral, decadent si egoist) un escroc de cea mai joasa speta! Care a fost insa raspunsul domnului Bivolaru? A venit cu doua inregistrari video, facute intr-un cadru despre care nimeni nu stie absolut nimic, cu niste “martori” la fel de necunoscuti, in care a demonstrat …. ca poate sa miste o busola si “roata Egely”!!!!!
Felicitari domnule Gregorian Bivolaru, ati reusit sa va umpleti de penibil! Asta e ca si cum noi i-am fi cerut cuiva care afirma sus si tare ca el este in stare sa piloteze un avion de lupta de ultima generatie, sa ne demonstreze acest lucru, la modul cel mai concret,
sub o stricta supraveghere stiintifica, si el vine cu o
filmare in care ne arata ca poate sa se dea pe o
tricicleta! Pai in primul rand aceasta nu este o demonstratie intr-un “cadru stiintific strict”, si in al doilea rand, nu ne intereseaza cat de puternic puteti misca dumneavoastra roata Egely! O multime de persoane pot misca aceasta roata la fel de puternic (sunt pline forumurile de pe Internet de astfel de marturii), si in plus, e plin internetul de zeci de filmulete in care pusti de 15 ani misca cu o usurinta nemaivazuta busole de toate dimensiunile si formele! Acestea sunt niste trucuri arhicunoscute. Noi nu v-am cerut sa ne delectati cu filmari de balci! V-am cerut doar sa demonstrati ca
nu ati mintit cand ati afirmat ca detineti (ca urmare a presupuselor dumneavoastra practici “tantrice avansate” incununate de succes), siddhisul
invizibilitatii, si v-am cerut sa faceti acest lucru (daca sunteti in stare!) intr-un
laborator stiintific, sub supraveghere stricta!
Si pentru ca cei care participa in continuare la cursurile Misa sa poate sa realizeze cat de penibil a fost “raspunsul” lui Gregorian Bivolaru in aceasta directie, am sa prezint foarte pe scurt, cateva experimente care au fost realizate la nivel mondial in acest domeniu, si in care diversi yoghini au demonstrat diverse capacitati exceptionale, pentru a se putea observa diferenta de abordare.
Pentru inceput merita amintite faimoasele experimente realizate de Svami Rama intre anii 1969-1971 in cadrul Fundatiei Menninger. Invitat fiind de catre dr. Elmer Green si dr. Alyce Green, Svami Rama a reusit sa demonstreze intr-un cadru stiintific, o serie de capacitati exceptionale. In fata cercetatorilor Fundatiei Menninger, cuplat fiind la un electrocardiograf, Swami Rama a reusit sa isi opreasca inima timp de 16,2 secunde cu o usurinta uimitoare. Insa elementul cel mai impresionant al demonstratiei lui Swami Rama, a constat in controlul deplin al activitatii cerebrale. Astfel, Swami Rama, cuplat fiind la un EEG, si-a indus timp de 25 de minute unde theta, ramand perfect constient de mediul inconjurator! Vazand uimirea cercetatorilor aflati in laborator, Swami Rama le-a promis ca a doua zi va face ceva si mai dificil: isi va induce la vointa o activitate cerebrala predomainant
delta, ramanand in acelasi timp pe deplin constient! Si spre uimirea medicilor din laborator, a doua zi, Swami Rama si-a indus timp de 25 de minute frecvente cerebrale delta. Si pentru a demonstra ca nu este deloc adormit (desi avea aparenta unui om adormit, chiar sforaind usor), din 5 in 5 minute, Swami Rama, a pronuntat cate o fraza – si aceasta fara ca pe EEG-ul lui sa existe vreo modificare a undelor delta generate! La finalul experimentului, el le-a povestit cercetatorilor (cu lux de amanunte) tot ce s-a petrecut in laborator in cele 25 de minute in care creierul lui a fost in starea delta, chiar redand perfect conversatiile purtate in soapta de catre cercetatorii din jurul lui! Imediat dupa acest experiment, Swami Rama a devenit foarte faimos in SUA, rezultatele acestor experimente fiind publicate intr-o serie de publicatii ale vremii. Interesant este faptul ca desi ulterior Swami Rama a fost implicat in anumite scandaluri sexuale, faima castigata in urma acestor experimente nu a palit deloc, deoarece acestea au fost realizate intr-un cadru stiintific strict. Si sa nu uitam ca aceste experimente au fost realizate acum mai bine de 50 de ani!
Experimente la fel de serioase a realizat si doctorul Stephen Laberge. Cu o licenta in matematica si un doctorat in psihofiziologie la faimoasa Universitatea Stanford, dr. Laberge si-a propus sa demonstreze stiintific, in laboratorul de studiu al viselor din cadrul Universitatii Stanford, existenta “somnului constient”. Si a reusit.
Daca pana la experimentele lui, comunitatea stiintifica nu accepta faptul ca in timpul somnului cu vise (REM) este posibila mentinerea continuitatii constiintei, cercetarile dr. Laberge au demonstrat intr-un mod indubitabil acest lucru. Faimosul sau studiu (numit:
“Visul lucid: dovezi ca somnul REM poate coexista cu o functie cognitiva neafectata”) a fost publicat in “
Behavioral and Brain Sciences” in anul 2000, si a provocat o schimbare totala de paradigma in cadrul cercetarilor din domeniul somnului. Ce a facut concret dr. Laberge? Bazandu-se pe o serie de studii anterioare care aratau faptul ca in timpul somnului cu vise (REM), miscarile oculare corespund pe deplin cu directia in care isi indreapta privirea persoana care viseaza (in cadrul visului sau), dr. Leberge a cerut unor subiecti talentati, sa realizeze in mod voluntar (in timpul somnului constient), paternuri distincte de miscari oculare, dinainte prestabilite. Astfel ca, in scurt timp, pe masuratorile poligrafice realizate pe acesti subiecti, au aparut in mod distinct aceste miscari oculare dinainte stabilite, si toate acestea in timp ce EEG-ul lor arata in mod indubitabil ca acestia se aflau in stare de somn cu vise (REM). Ulterior, dr. Laberge a utilizat si alte functii fiziologice pentru a deomonstra posibilitatea continuitatii constiintei in timpul starii de somn cu vise. Intr-un alt experiment, dr. Leberge a reusit sa inregistreze in laborator trei subiecti care au reusit sa respire rapid sau sa isi tina respiraratia pentru un anumit interval de timp, ei marcand aceste perioade prestabilite de alterare a respiratiei cu diverse miscari oculare specifice (toate dinainte prestabilite), toate acestea fiind inregistrate in timp ce electroencefalograma lor arata in mod indubitabil ca acestia se aflau in stare de somn cu vise!
Astfel, doctorul Laberge a reusit sa demonstreze comunitatii stiintifice internationale, dincolo de orice indoiala, faptul ca este posibila explorarea deplin constienta a “lumii viselor”, validand astfel pentru prima data afirmatiile yoghinilor tantrici, ce afirmau ca este posibila luarea sub control a tuturor stariilor fiintei, inclusiv a somnului cu vise, sau chiar fara vise. Astfel ca indemnul atat de des intalnit in textele tantrice, de a nu dormi “inconstient ca un animal”, a capatat brusc o alta semnificatie.
Merita de asemenea amintite si cercetarile doctorului Herbert Benson, profesor de medicina la Universitatea Harvard, care a studiat intre anii 1982-2002, o serie de yoghini tibetani si indieni experti in practica tumo/kundalini yoga. In primul experiment, realizat inIndia, doctorul Benson si echipa lui au reusit sa analizeze si sa filmeze (cu permisiunea lui Dalai Lama), un grup de calugari din Himalaia, experti in aceasta practica. Echipa sa a filmat cum, in plina iarna, noaptea, la o inaltime de 4500 metri, calugarii tibetani experti in tumo au iesit din manastire, la o temperatura de aproape -20 grade Celsius, si s-au culcat pe jos in zapada, imbracati doar cu haina foarte subtire de calugar, unde au ramas perfect nemiscati, aparent “adormiti”, pana aproape de dimineata, cand, ca la un semn, s-au ridicat toti din zapada si au plecat inapoi inspre manstire. Acest experiment exceptional a fost filmat si a constituit subiectul unui documentar Discovery care a facut in scurt timp inconjurul lumii. O observatie interesanta a dr. Benson a constat in faptul ca, in tot acest timp, pe pielea calugarilor nici macar nu a aparut reflexul clasic la frig, (asa numita “piele de gaina” /reflex pilomotor), ceea ce arata ca pur si simplu acestor calugari nu le era deloc frig! Un om obisnuit, ar muri in scurt timp daca ar sta nemiscat in zapada atat de mult timp, la o temperatura atat de scazuta.
In cel de-al doilea experiment realizat de dr. Benson in Normandia, doi calugari au demonstrat din nou o exceptionala capacitate de control a temperaturii corporale si chiar si a metabolismului, unul dintre acestia fiind chiar capabil sa isi micsoreze la vointa metabolismul corporal cu pana la 64%! (Am avut sansa nesperata de a primi invataturi de la unul dintre cei doi lama care au participat la experimentul din Normandia, un calugar cu multi ani de retragere meditativa stricta in muntii Tibetului, si pot sa va spun ca ceea ce m-a impresionat cel mai mult la el – pe langa cunoasterea sa exceptionala cu privire la practicile tantrice si la mecanismelor energetice subtile ale organismului – a fost compasiunea sa, si profunda umilinta de care dadea dovada).
Un alt experiment faimos, al fost cel la care a fost supus Prahlad Jani, un sadhu indian in varstã de 83 de ani, care afirma cã a petrecut sapte decenii fara hrana sau apa. Acesta a reusit sa uluiasca o echipã de medici militari care l-au studiat pe parcursul unui proiect de cercetare desfasurat pe o perioadã de doua saptamani, cercetare realizata intr-un spital din statul Gujarat, din vestul Indiei, sub supravegherea constantã a unei echipe de
35 de medici, dotata cu camere video si cu un sistem de televiziune cu circuit inchis. Pe parcursul acestei perioadei, Prahlad Jani nu a mancat si nu a baut nimic. In acest studiu (initiat de catre Organizatia de Cercetare, Dezvoltare si Aparare (DRDO) dinIndia, institutul militar de cercetare al statului), yoghinul a fost practic sigilat in laborator.
Interesant este insa ca, desi yoghinul a fost supravegheat indeaproape de catre 35 de cercetatori, si i s-au facut zilnic o serie intreaga de analiza, rezultatele exceptionale ale acestui experiment nu au fost acceptate de catre comunitatea stiintifica, deoarece pe inregistrarea video a camerelor de monitorizare, se poate vedea cum, la un moment dat, Prahlad Jani a iesit de cateva ori, pentru foarte scurt timp, din cadrul de filmare, existand prin urmare suspiciunea ca acesta ar fi ingerat lichide s-au ca s-ar fi hranit in acele momente! Interesant este insa ca, in ciuda acestor critici indreptatite, Prajlad Jania a acceptat plin de umilinta sa participe la un viitor experiment, mult mai strict, realizat de data aceasta sub supravegherea stricta a unor cercetatori dinAustria,Germaniasi SUA.
Am dat aceste cateva exemple pentru ca cei care participa la cursurile Misa sa isi dea seama de nivelul la care se fac la ora actuala, cercetari in acest domeniu, in intreaga lume. Practic, asa cum am mai spus deja, yoghini avansati de pretutindeni, accepta tot mai des sa participe la astfel de experimente, strict monitorizate, si aceasta cu rezultate de cele mai multe ori exceptionale. Privite din aceasta perspectiva, asa zisele dovezi aduse de catre Gregorian Bivolaru in sprijinul capacitatilor sale, sunt pur si simplu
penibile!
Si pentru ca m-am gandit deja de mult ca pseudo-“maestrul” Gregorian Bivolaru va incerca sa pacaleasca cursantii naivi cu diverse filmulete de acest tip, etc, va anunt ca am luat legatura cu un laborator stiintific din Anglia, a carui cercetatori e posibil sa fie chiar dispusi sa ii achite domnului Bivolaru contravaloarea calatoriei dus-intors si a cheltuielilor aferente acestei calatorii, numai sa fie capabil sa demonstreze in laboratorul lor ceva din “invizibilitatea” sa. Mai mult decat atat, daca domnul Bivolaru va accepta, vom lua legatura chiar cu profesorul Benson, de la Universitatea Harvard, pentru a aranja o demonstratie de invizibilitate chiar in laboratorul acestuia! Ii garantez astfel ca, daca va reusi, va avea parte de o publicitate exceptionala, si va dobandi peste noapte zeci de mii de discipole de toate nationalitatile (numai bune de trimis la produs in Japonia!), exact precum in visele sale cele mai indraznete.
Insa pana in prezent domnul Gregorian Bivolaru nu a reusit decat sa ne demonstreze cum se poate fofila intr-un mod jalnic, din fata unei provocari serioase si perfect indreptatite.
In concluzie, prin intermediul raspunsurilor publicate pe site-ul yogaesoteric, conducerea Misa si Gregorian Bivolaru
se pisa practic din nou (de data aceasta doar metaforic)
intr-un mod sfidator,
pe inteligenta tuturor cursantilor din cadrul Misa, in incercarea de a ii convinge ca cele 3 capitole urofilice nu au fost inventate in cadrul MISA, ci apartin unei lucrari absolut “misterioase” si de negasit (faimoasa deja:
“The Mistic Lady” scrisa cica tot de B. Bhattacharya), si prin incercarea jalnica de a ii pacali cu tot felul de trucuri ieftine, de doi bani, evitand astfel cu disperare o testare serioasa.
In incheierea vreau sa va anunt ca Mihai mi-a comunicat dorinta sa de a ii demonstra lui Gregorian Bivolaru ca si el detine pseudo-siddhis-urile “manifestate” de el (pe care el le numeste “semi-racole”). Imediat ce va face rost de obscurul dispozitiv “roata Egely”, va demonstra si el ca poate sa miste aceasta roata la acel “nivel”, si ca poate de asemenea si sa sara de la 6 metrii fara sa pateasca nimic, si in plus, va posta pe site-ul sau si o filmare in care va misca o busola. 🙂
Cat despre mine, eu nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic
, deoarece
nu am afirmat in prealabil nimc cu privire la vreo asa zisa “putere paranormala” pe care as detine-o.
Afirmatiile fara acoperire sunt specialitatea lui Gregorian Bivolaru, nu a mea. Singura si unica putere “paranormala” pe care o am, este acea de a vedea clar prin perdeaua de minciuni atat de maiastru tesuta de Gregorian Bivolaru, lucru pe care cred ca l-am demonstrat deja cu varf si indesat.
de Intenselight
comentariu rapcea.ro: la finalul acestui articol scris de IntenseLight, se impune sã fac unele mentiuni:
- Pentru a preantampina orice “fofilare” din partea celor de la MISA, putem pune la dispozitia celor ce doresc, raspunsurile de la cei trei experti in original, cu adresa IP, etc, pentru a demonstra ca nu sunt inventate.
- Deoarece articolul semnat cu numele lui Nicolae Catrina ma vizeaza si pe mine, ma simt dator si eu cu unele raspunsuri, acolo unde se face direct referire la persoana mea.
Astfel, in articolul de pe yogaesoteric se afirmã:
“Pe lângã toate acestea, considerãm cã este necesar sã menþionãm aici ºi o altã demonstraþie indirectã (care este într-adevãr cu totul excepþionalã în ceea ce priveºte capacitãþile paranormale ale lui Grieg) ºi care se referã la deja legendara sa evadare din arestul Securitãþii statului, care a avut loc în anul 1984. Iatã însã, cã mai ales din motivele pe care le-am expus anterior, pentru astfel de sceptici inveteraþi cum ar fi Mihai Rapcea sau intenselight,nici mãcar aceasta nu constituie o dovadã: spre uimirea noastrã, descoperim cã pentru astfel de orbi spiritual, nici mãcar acea evadare nu a avut nimic „neobiºnuit” (deºi ea a rãmas chiar ºi pentru torþionarii de pe vremea lui Ceauºescu, singura ºi unica evadare din acel sinistru loc de tristã amintire!). Datã fiind îndârjirea ce îi caracterizeazã, ei dau actualmente crezare zvonului cretin cum cã acea evadare a lui Grieg din arestul Securitãþii ar fi fost (culmea imbecilitãþii) pusã la cale chiar de cãtre securiºti, pentru a avea apoi motiv sã îl aresteze pe Grieg a doua oarã spre a-l condamna la închisoare numai pentru evadare, cãci altfel Grieg „le-ar fi scãpat” datoritã decretului de graþiere pe care Ceauºescu urma sã-l dea în luna august a anului 1984!
Acest zvon în mod evident stupid este însã o minciunã sfruntatã, pentru cã ºi la o minimã analizã a acelei situaþii ne putem da seama cã securiºtii, în frunte cu comandantul acelei unitãþi speciale, sinistrul colonel Vasile, nu s-ar fi putut comporta întocmai ca niºte imbecili demenþi, înscenându-i într-un mod iresponsabil lui Grieg evadarea din arestul Securitãþii, riscându-ºi totodatã prin aceasta nu numai cariera, iar în cazul colonelului Vasile, acel eveniment zguduitor ratându-i totodatã avansarea la gradul de general ce ar fi urmat (dacã nu ar fi avut loc respectiva evadare a lui Grieg din arest) ºi care urma sã îi fie oferitã chiar în acelaºi an (1984). În cazul în care am admite prin reducere la absurd cã o astfel de înscenare ar fi fost cu putinþã, ar trebui sã ne gândim totodatã cã, consimþind într-un mod tembel sã fie realizatã o asemenea înscenare demnã de filmele poliþiste de proastã calitate, totodatã întreaga instituþie a Securitãþii era pusã într-o penibilã ipostazã (deoarece, aºa cum am subliniat, pânã la Grieg, din respectivul arest nu evadase absolut nimeni ºi nici dupã aceea nu s-a mai petrecut aºa ceva ulterior).
Prin urmare, numai niºte cretini sau niºte naivi incorigibili, cum ar fi avo-cãþelul Mihai Rapcea ºi penibilul ºobolan intenselight,ar putea sã creadã în infantilismul lor ridicol cã evadarea lui Grieg din arestul Securitãþii statului ar fi fost aranjatã chiar de cãtre ofiþerii de securitate care se aflau acolo. Chiar ºi dacã, prin reducere la absurd, am admite cã organele securitãþii ar fi plãnuit sã-l determine pe Grieg sã evadeze lãsând intenþionat o scarã în holul de la curtea de aer a arestului, este de la sine înþeles cã în acest caz ar fi fost elementar (ºi ºtim cu toþii cã securiºtii, deºi erau adeseori diabolici, nu erau totuºi niºte tâmpiþi!) sã punã de cealaltã parte a zidului înalt de 6 metri câþiva soldaþi care, atunci când Grieg ar fi coborât de cealaltã parte a zidului (deoarece aceasta era unica posibilitate de a fugi de acolo, din incinta arestului) l-ar fi putut prinde imediat ºi nu s-ar mai fi ajuns vreodatã ca Grieg chiar sã reuºeascã sã evadeze ºi sã rãmânã ascuns câteva zile în ºir, în timp ce întreaga Securitate ºi întreaga Miliþie intrase imediat în stare de alertã fãcând eforturi disperate sã-l gãseascã pânã când au reuºit abia dupã câteva zile sã afle unde era ascuns ºi apoi sã meargã acolo ca sã-l prindã?!
Prin urmare, chiar ºi la o analizã sumarã a acestui episod real din viaþa plinã de aventuri a lui Grieg, ne putem da seama cã evadarea sa de-a dreptul spectaculoasã din arestul Securitãþii statului (ce a fost ºi chiar a rãmas în felul ei unicã, pânã în momentul de faþã) constituie în mod indirect o dovadã cu mult mai impresionantã ºi mai edificatoare decât orice alt „experiment paranormal perfect controlabil” pe care gurile rele i-l cer acum cu viclenie sã-l realizeze.
Ne întrebãm cum îºi imagineazã oare dl avocat Rapcea, împreunã cu alunecosul lui amic, ºobolanul intenselight,cã ar fi fost cu putinþã ca Grieg sã reuºeascã totuºi sã evadeze din acea clãdire (de maximã siguranþã) a arestului Securitãþii, sau cum ar fi fost cu putinþã ca, în absenþa anumitor capacitãþi paranormale, el sã reuºeascã sã facã un salt spectaculos de peste 6 metri prin aer, reuºind în final o evadare ca în filme? Date fiind aceste fapte, meritã sã ne întrebãm: mai este oare nevoie de vreo altã demonstraþie paranormalã, când cea pe care a Grieg realizat-o (în mod indirect) în anul 1984 este ºi rãmâne o demonstraþie paranormalã ce a fost chiar ºi pentru securiºti un eveniment uluitor în sine?
Cu toate acestea, în ciuda acestor uimitoare demonstraþii paranormale pe care deja le-am menþionat, detractorii îndârjiþi, fanatici, sceptici ºi plini de urã a lui Grieg nu se potolesc nicio clipã ºi suntem siguri cã nu se vor potoli niciodatã, cerându-i mereu ºi mereu noi „demonstraþii paranormale”. Tocmai de aceea, datã fiind aceastã penibilã ipostazã în care ei se complac, îndrãznim sã-i întrebãm: Toate aceste demonstraþii în mod evident paranormale chiar nu vã ajung, domnilor? Sunteþi oare ºi voi capabili sã realizaþi, mãcar pe jumãtate sau eventual pe sfert, vreuna dintre aceste demonstraþii paranormale certe, pe care Grieg deja le-a realizat?
“astfel de sãrmane specimene umane ce ne trezesc compasiunea nu au cum sã înþeleagã câtuºi de puþin geniul spiritual al lui Grieg, ºi nici profundul sãu umanism plin de compasiune, ori perfecta sa verticalitate spiritualã care, aºa cum Grieg a dovedit-o ºi o dovedeºte mereu ºi mereu – prin fapte ºi nu prin declaraþii demagogice – este una existenþialã ºi nu teoreticã, este fireascã ºi niciodatã negociabilã. Ghidul nostru spiritual nu acceptã ºi nu a acceptat niciodatã vreo formã de pactizare, fie ea ºi temporarã, cu forþele rãului”
Dacã vor sã elimine orice dubiu referitor la “spectaculoasa” evadare a lui Gregorian Bivolaru, le solicit celor de la MISA sã cearã la CNSAS copia întregului dosar al acestuia si sa o dea publicitatii. Stiu ca au depus unele acte din dosarul CNSAS în cauza de la tribunal intemeiatã pe disp. legii 221/2009 (recunoasterea caracterului politic al condamnãrii de dinainte de 89), însã DE CE NU PUBLICÃ TOT DOSARUL, cum s-a procedat si cu alte personalitati anticomuniste (nu dau nume, pentru a nu le jigni persoana sau memoria prin asociere cu acest subiect penibil) ?
Daca cei de la MISA nu vor sã facã acest demers, îl vom face noi, si vom publica aici pe site intregul dosar al lui Gregorian Bivolaru (si cu bune, dar si cu rele), precum si delatiunile lui Nicolae Catrina (nume de informator Zappa – conform cartii lui Gabriel Andreescu despre MISA)…
Din discutiile purtate cu cercetatori de la CNSAS – care au avut acces la dosarul informativ al lui Gregorian Bivolaru, ar rezulta ca celebra “evadare” a acestuia din arestul Securitatii a fost pusã în scena si monitorizatã pas cu pas de cãtre securisti (fuga la Cinematograful Gloria, ascunderea la domiciliul mai multor persoane, etc.), existand rapoarte detaliate in acest sens. Urmeazã sã le vedem cu ochii nostri.
În articolul de pe yogaesoteric se mai spune:
“Îi provocãm chiar ºi pe amândoi – atât pe Mihai Rapcea cât ºi pe „,marele” intenselight – la o întâlnire (fie particularã fie publicã) în cadrul cãreia ei sã fie filmaþi timp de 15 minute în timp ce testeazã roata Egely ºi apoi îi asigurãm cã va fi prezentat filmul cu ei doi, pentru a vedea dupã aceea toþi cursanþii acestei ºcoli de yoga de ce sunt capabili. Dat fiind faptul cã ne-au dovedit pânã acum tuturor, cu prisosinþã, cã nu sunt decât niºte sãrmani fanfaroni plini de orgolii ºi ifose, suntem cu anticipaþie siguri cã nu vor reuºi sã miºte roata Egely nici mãcar un singur minut ºi nu vor fi capabili sã atingã nici mãcar performanþele pe care unii cursanþi ai acestei ºcoli au reuºit totuºi sã le realizeze (unii dintre aceºtia fiind chiar premiaþi la sfârºitul fiecãrei tabere)”
Cat despre asa-zisele demonstratii cu busole si roti Egerly, doresc sa arat ca nu mi-am incercat inca “puterile” pe astfel de dispozitive, insa sunt curios la fel de mult ca si voi sa aflu daca am vreo capacitate specialã în acest sens. Sunt gata însa sa mã informez pe acest subiect si sa demonstrez cum pot fi ele trucate.
Daca insã eu sunt invitat sa ma supun acestor testari, o voi face numai dupã ce in prezenta mea vor fi testate macar cateva VIP-uri de la MISA, care se masoara in nesimtire si tupeu “spiritual” cu maestrul lor. Si dacã voi scoate “rezultate” mai proaste decat acestia, ma înclin in fata evidentei (de balci). Cum însã, antrenamentul in orice lucru isi spune cuvantul, as dori sa mi se puna la dispozitie in prealabil respectivul dispozitiv, pentru a ma dumiri si eu cum functioneaza si la ce fel de influente reactioneaza. Insa vreau sa precizez ca sunt pe deplin constient ca aceste “testari” sunt in realitate niste glume in raport cu testele realizate la nivel international in acest domeniu. Practic este vorba (asa cum a afirmat si Intenselight) despre o incercare de deturnare a atentiei de la o testare reala, demna de un adevarat “maestru tantric”, prin intermediul unor trucuri ieftine, de balci. A veni cu filmari cu trucuri cu busola, dupa ce ai afirmat in gura mare ca detii sidhisuri superioare, si ai fost provocat in mod deschis sa le demonstrezi intr-un cadru stiintific strict, este in mod clar o dovada de… impotenta “paranormala”.
]]>
Post Views: 0