„Frica de Dumnezeu este începutul înþelepciunii.”
Înțeleptul Solomon, Biblia
„Semnele și simbolurile conduc lumea, nu cuvintele și legea.”
Confucius
De la marșul „comunitãții lgbt” au trecut cîteva zile. Cei care au urmãrit mai atent sau chiar și mai puțin atent mișcãrile propagandistice din ultima sãptãmînã pe care le-au efectuat activiștii homosexuali rãsãdiți în RM, cunosc despre campania manipulatoare și insistent promovatã denumitã post-modernist „Fãrã fricã”. Nu vom scotoci acum toate pretextele, falsurile și pretențiile liberaste pe care le impun, prin aceastã campanie, societãții noastre încã „întunecate” și „medievale” mercenarii lgbt prin mass-media iubitoare de patologii. Vom atrage atenția însã la un singur aspect: simbolul/logo-ul acestei campanii – pãtratul negru pe fundal alb care ne-a urmãrit de la TV în ultimele zile pe noi, „fricoșii” iubitori de normalitate.
Vulgul nu prea cunoaște cã acest „simplu” pãtrãțel negru pe fundal alb se numește, de fapt, „pãtratul negru, suprematist, al lui Malevici”. Dar și mai puțini cunosc cã acest simbol este, de fapt, un simbol ocult, chiar satanist în esența lui. Vom aduce în fața cititorului interesat cîteva aspecte relevante pe marginea acestui simbol și a autorului sãu.
Simbolul respectiv a fost adus la viațã în 1915 dupã mai multe luni de reflecții îndelungi ale pictorului revoluționar Kazimir Malevici. Ideea acestui simbol însã a apãrut mai înainte: atunci cînd acest Malevici gîndea picturile pentru o piesã de teatru cu o denumire grãitoare: „Victoria asupra Soarelui”.
Dupã ce și-a terminat capodopera, Malevici a spus: „Mult timp nu am putut nici sã mãnînc, nici sã dorm, și singur nu înțelegeam ce am realizat în esențã. […] Aceastã lucrare am fãcut-o inconștient.” Tot el își mãrturisea crezul: „Cea mai înaltã formã de artã este aceea în care nu este nimic din ceea ce existã.” Iar ceea ce existã, ce este creat, este fãcut de Dumnezeu, în opoziție cu vidul, cu nimicul.
Malevici a fost cel care a creat un așa-numit curent numit „suprematism”, de la latinul „suprematio”, adicã supremație, care, conform DEX-ului înseamnã „superioritate absolutã unitã cu autoritate și putere”. În acest sens, pãtratul negru suprematist este pãtratul negru, cel care dominã absolut asupra a toți și toate…
Alexandr Benois, contemporan cu Malevici, pictor de renume și critic de artã, vãzînd pãtratul negru și cunoscînd viziunile autorului, s-a exprimat astfel: „Fãrã îndoialã, aceasta și este acea icoanã pe care domnii futuriști o pun în locul Madonei […] Pãtratul negru pe fundal alb – acesta nu e un simplu lucru, nu e o simplã provocare, ci unul din actele înstãpînirii acelui început care își are numele „urîciunea pustirii” și care se etaleazã cu aceea cã prin mîndrie, prin aroganțã, prin cãlcarea a tot ce este iubit și gingaș va duce totul la pierzanie.”
Previzibil, criticii de artã de „stînga”, liberali, au primit cu entuziasm apariția „pãtratului negru”. Printre aceștia a fost și M. O. Gherșenzon, autorul lucrãrii „Soarta poporului iudeu” despre care cunoscutul poet și critic literar rus Andrei Belîi scria:
„Gherșenzon stãtea în fața pãtratelor ca și cum s-ar fi rugat lor; stãteam și eu: – pãi da, douã pãtrate. Atunci el mi-a explicat: – privind la aceste douã pãtrate (negru și roșu), trãiesc cãderea „lumii vechi”. Priviți, totul se ruineazã!”.
În lumina celor de mai sus, nu mai pare straniu cã la prima expoziție în care Malevici și-a prezentat lucrãrile, „pãtratul negru” a fost amplasat exact în colțul care de obicei în casele oamenilor era rezervat doar icoanei:
Devine clar și faptul cã Malevici a fost printre primii care a aclamat cu entuziasm revoluția satanistã a troțkist-bolșevicilor, biruința noii ordini antihristice asupra „vechii” orînduiri creștine. Nu degeaba și-a descris anti-icoana („anti” – în locul, din greacã) neagrã astfel: „Acesta este concentratul noii rînduiri a lumii”.
Dupã aceastã scurtã incursiune în istorie, devine mai limpede de ce gînditorii campaniei și marșului „Fãrã fricã” au ales și au promovat insistent anume acest simbol al noii lumi antihristice care se întroneazã agresiv în fața ochilor noștri peste stîrvul vechii lumi a Luminii hristice, izgonitã și prigonitã din toate domeniile și agore-le vieții publice. Sã nu ne lãsãm amãgiți de propaganda sodomitã, de „perspectiva gay”: sodomia nu se vrea doar egalatã cu normalitatea naturalã, ea se vrea privilegiatã, adulatã, întronatã și idolatrizatã ca expresie a noii credințe obligatorii pentru toți: hedonismul, absolutizarea plãcerii (de fapt, plãcerea carnalã este una deloc absolutã, efemerã, iluzorie, ca drogul care îl distruge lent pe om dupã ce îi oferã o senzație plãcutã) cu prețul și scopul distrugerii tuturor acelor piedici care îngrãdesc plãcerea absolutã, dorința de a-și fi propriul zeu, de a „iubi” fãrã limite, fãrã rãspundere și fãrã Dumnezeu, Carele este Iubirea în esențã.
Satana nu este doar împotriva lui Dumnezeu. El s-a vrut și se vrea în locul lui Dumnezeu. Aceasta va face și sluga lui Satan – Antihristul. Aceastã logicã satanicã o au și o urmeazã activiștii homosexuali care nu vor doar sã aibã „și ei” dreptul la familie, ci ca Familia autenticã sã nu mai existe ca Concept, ca Valoare, iar Normalitatea sã fie nimicitã în esențã, astfel cã orice deviere (pînã la cele mai inimaginabile și scîrboase la moment) sã fie perceputã, declaratã și acceptatã de cãtre toți ca „una din normalitãți”, ca „una din valori”, ca „un adevãr relativ” etc. Dacã pentru unii ceea ce s-a afirmat în fraza anterioarã poate pãrea foarte grav, trebuie sã știm cã adevãrul și realitatea este și mai înfricoșãtoare. Nu întîmplãtor s-a pomenit mai sus despre termenul supremație. Ideologia sodomitã se vrea anume supremã, a-tot-dominatoare, intolerantã cu tot ceea ce i se împotrivește: nu doar „una din normalitãți”, ci Normalitatea însãși. Iatã ce mãrturisea public acum cîțiva ani una din principalele activiste homosexuale din Rusia, „rusoaica” Mașa Gessen:
Familia nu ar trebui sã mai existe. Eforturile depuse pentru legalizarea cãsãtoriei dintre homosexuali sînt de fapt ºi de drept o minciunã, o diversiune în legãturã cu ceea ce vom face din cãsãtorie odatã ajunºi în acel punct – minþim când spunem cã instituþia familiei nu se va schimba. Acesta este un neadevãr. Familia se va schimba, ºi trebuie sã se schimbe! Pãrerea mea este cã familia nici nu ar trebui sã existe.
Încrîncenarea activiștilor homosexuali și pro-homosexuali (cei care se auto-denumesc ca „open-minded”) asupra credinței creștine, asupra credincioșilor creștini este binecunoscutã și, de fapt, fireascã. Tatãl minciunii, tatãl pãcatului – diavolul – nu suferã Adevãrul, nu suferã Dragostea adevãratã, nu suferã Viața. „Ce ai Tu cu noi, Iisuse, Fiul lui Dumnezeu?” (Matei, cap. 8) – aceastã reacție a „toleranților” se poate urmãri atunci cînd aceștia devin legalizați și sprijiniți de statul „laic” și mass-media „echidistantã și liberã”. Cîteva mãrturii video se pot vedea mai jos:
Satanismul, în esența sa, nu înseamnã ritualuri sîngeroase. Acestea sînt doar forme de manifestare practicã a credinței satanice, în cadrul unor anumite grupãri. Satanismul reprezintã de fapt rãzvrãtirea supremã, ontologicã, împotriva Creatorului, împotriva lui Dumnezeu. Reprezintã descãtușarea absolutã de orice limite, de orice ordine, de orice ierarhie și rînduialã. Reprezintã sfidarea creației lui Dumnezeu; iar omul este „cununa creației”. Sodomia, ca ideologie social-politicã (nu ca patimã personalã a unui individ), este o formã a satanismului: se ridicã împotriva firii umane, împotriva naturii umane și, prin aceasta, împotriva lui Dumnezeu. Folosește firea umanã împotriva Celui care S-a rãstignit pentru omenire. Logicã satanistã, prin definiție. Logica supremației lui Malevici. Logica pãtratului negru.
Nu întîmplãtor acest articol începe cu citatul biblic despre frica de Dumnezeu care este începutul adevãratei înțelepciuni. Nu întîmplãtor Duminicã în timpul marșului „Fãrã fricã” (de Dumnezeu), activiștii neînțelepți au fost urcați într-un autobuz cu un numãr de rutã specific. Dumnezeu aratã și prin aceste mici „detalii” celor care vor sã vadã cã fãrã a-L cunoaște, fãrã a-L urma, omul nu poate dobîndi înțelepciunea, ci este potrivit doar stației-terminus:
P.S. Unii cititori ar putea replica indignați: „dar ce, e normalã violența demonstratã de creștini la contra-manifestația de Duminicã?!”. Nu, nu este normalã agresivitatea exageratã afișatã de unii, de cîțivacreștini care și-au pierdut controlul din diferite motive duhovnicești lãuntrice și din înțelegereadeformatã a rostului contra-manifestației (aici se cuvine a menționa cã o bunã parte din rãspunderea duhovniceascã pentru acele ieșiri necreștinești ale unor creștini o poartã liderii, pãrinții duhovnicești ai acestora); într-adevãr, mãrturisirea Adevãrului înseamnã și formã, nu doar conținut. Însã faptul cã firea umanã alege sã se revolte uneori exagerat fațã de devierile impuse în spațiul public de cãtre legiuitorii și fundamentaliștii liberali cu rînjete „tolerante”, nu face ca revolta sã devinã absurdã. Dimpotrivã.
P.P.S. Alți cititori ar putea sã replice astfel: „Chiar credeți cã homosexualii respectivi sînt conștienți de semnificația realã a pãtratului negru?”. Nu, nu credem cã bietele pãpuși care s-au solidarizat pentru „drepturi egale” în ziua de Duminicã sînt conștiente în general de mașinãria și ideologia pe care o slujesc orbește cu atîta rîvnã, darãmite de implicațiile spirituale și mistice ale unor simboluri afișate pe maiourile gratuite pe care le-au îmbrãcat entuziasmați. Fãrã îndoialã însã este faptul cã unii din liderii acestei campanii, în particular „moldoveanca” Natalia Morari, cunoaște bine situația „pãtratului negru”. Mai mult: cine crede cã mișcarea homosexualã din RM este un fenomen local autohton, se înșealã. Nimic nu se executã în cadrul GenderDoc-M fãrã coordonare și organizare din partea sponsorilor și ideologilor din afarã RM, exponenții ideologiei lgbt globale care (dupã cum se poate cerceta de cei interesați) nu sînt chiar deloc atei, ci dimpotrivã, foarte religioși, într-un anume și specific sens. În sensul „pãtratului negru suprematist”…
Satanismul în zilele noastre: