Când vine vorba despre rãzboiul psihologic și mijloace de manipulare a maselor, se folosesc toate cãile în vederea atingerii scopului urmãri: în cazul de fațã, rãspândirea temerii, a defetismului în rândurile inamicului. Agresorul fiind Rusia, iar inamicii, noi românii. Și ce modalitate subversivã mai bunã pentru influențarea psihicului maselor se poate gãsi decât media audio/vizualã ? Așa se face cã Discovery difuzeazã în România serialul produs de James May cu denumirea de ”Laboratorul bãieților”, a cãrui spot promoțional nu are nici o legãturã cu serialul respectiv. Concret spotul debuteazã cu imaginea unui soldat cu cascã, pe fond roșu-sovietic, cu raze aurii și cu îndemnul cãtre bãrbați ”de a-și lua propria soartã în mâini”, pe acordurile fostului imn al Uniunii Sovietice. Pentru cine a prins sloganurile de tip ”Proletari din toate țãrile, Uniți-vã”, mesajul subliminal este clar ! Ei bine, nici conservele sovietice de la ziarul Libertatea nu s-au lãsat mai prejos și au lansat colecția ”Tancuri rusești”, în prima fazã lansatã din 11 numere, la fiecare numãr al ziarului, pentru ”doar” 20 de lei, urmând sã primești o machetã prost fãcutã a unui tanc rusesc, și cu ”explicații” despre istoria tancului respectiv, în ce bãtãlii a fost folosit de cãtre ”glorioasa” armatã sovieticã și ce bãtãlii a câștigat  Cu alte cuvinte, propagandã curatã ruseascã, într-un ziar al unei țãri aflatã la un pas de rãzboi cu Rusia ! O fi oare o întâmplare ? Chiar așa au ajuns rușii sã ne cucereascã fãrã un singur foc de armã, prin rãzboi psihologic, cu tãnculețe de plastic ? ]]>

CategoryCauze Naţionale
Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer