Cum ar arãta publicitatea dacã locul femeilor din reclame pline de stereotipuri sexiste ar fi luat de bãrbaþi? O întrebare la care studenþii canadieni au încercat sã rãspundã, cu scopul de a demonstra cât de multã influenþã exercitã media ºi publicitatea asupra noastrã. În reclame, în general, femeile au fost ºi sunt, încã, prezentate drept inferioare ºi subordonate bãrbaþilor ori reduse la nivel de obiecte sexuale pentru a vinde un produs. Datele statistice utilizate pentru material se referã la Canada, dar situaþia nu diferã prea mult nici în alte þãri. „Companiile de publicitate cheltuiesc peste 5 miliarde de dolari pe an ca sã vã spunã cum sã gândiþi. Fiþi critici ºi nu vã lãsaþi manipulaþi de media!”, astfel sunã concluzia proiectului pe care îl puteþi urmãri mai jos.

SursaGood via totb.ro Foto: capturã YouTube
]]>

CategoryCauze Naţionale
Write a comment:

Your email address will not be published.

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer