Am primit astãzi în email de la un prieten, pictor profesionist, un mail cu atașamentul imaginii de la facebook. Mã întreba ce pãrere am despre mesajul pe care îl transmite. Am privit imaginea, dar fiind atât de obișnuit cu ea (eu însumi sunt un utilizator cu ștate vechi al portalului de socializare respectiv), n-ar remarcat nimic neobișnuit.
La prima vedere, imaginea transmite ideea atractivã și utilã a legãturilor dintre oameni aflați pe diferite continente. Nu am remarcat însã faptul cã legãturile create între oamenii respectivi (marcate cu roșu), creeau un cuvânt, e drept – ușor deformat, cam ca în certificãrile de securitate în care ești pus sã redai un cuvânt scris cu litere ce se disting mai greu datoritã deformãrii lor (oricine și-a fãcut mãcar un cont de yahoo, știe despre ce vorbesc).
Cuvântul respectiv, logo-ul facebook, este SEX. Dupã primul moment de stupoare, au început sã îmi aparã în minte întrebãrile: de ce ar dori operatorii celui mai mare site intercactiv de socializare sã își defineascã atât de la vedere afacerea prin ideea de sex ?!
Exclud din start ideea unei simple similitudini sau întâmplãri, pentru cã facebook-ul, deja o afacere de multe milioane de dolari, poate cel mai mare portal de socializare, are designeri mult prea experimentați pentru a nu analiza din toate unghiurile imaginea ce reprezintã sufletul portalului respectiv.
De ce ar dori cineva sã disimuleze atât de evident –pentru cineva ce privește atent – ideea de sex – în spatele imaginii facilizãrii comunicãrii dintre oameni aflați la mari distanțe ? Rãspunsul pe care mi l-am dat este unul ce se înscrie într-un context mult mai larg, ce privește în ansamblu mulțimea de simboluri și idei ce ne înconjoarã în viața de zi cu zi.
Facebook promoveazã subliminal sexul, cãci se știe deja cã un mesaj scris disimulat într-o imagine, chiar dacã nu este perceput la nivel conștient, este preluat de ochi și se depoziteazã în subconștient, producând o amplificare (prin sugestie) a forței corespondente acelui cuvânt, trezind în privitor – chiar fãrã voia acestuia, tendințe sau dorințe corespondente cuvântului respectiv.
Publicitatea subliminalã nu mai este un secret de multã vreme. Imaginile filmate reprezintã o succesiune de cadre (minim 15 per secundã, pentru a se percepe imaginea continuã), din care se extrag pânã la 3 cadre pe secundã și se înlocuiesc cu o imagine sau un cuvânt ce reprezintã un anumit produs.
La nivel conștient, spectatorul nu sesizeazã respectiva imagine, însã ea este perceputã la nivel subliminal, și acumulatã în subconștient prin prezentãri repetate. Rezultatele spectaculoase în domeniu, mai ales prin asocierea cu sexul – cãci, știți cum se spunea, ”sexul vinde orice, nu ?!” (creșterea vânzãrilor la Coca-Cola în America în anii 60 spre exemplu) au dus la impunerea unor restricții legale în folosirea în publicitate a acestor metode.
Tehnica respectivã de manipulare a subconștientului maselor nu a suscitat doar interesul comercianților, ci și al unor magnați ce au disimulat mesaje stranii în producțiile lor cinematografice. Spre exemplu, este documentatã pe larg disimularea unor simboluri falice în animațiile marca Walt Disney, ce nu au nici o logicã din punct de vedere comercial, ca și în cazul logo-ului facebook.
De ce ar dori cineva sã amplifice impulsurile sexuale ale mulțimilor ? O putem face si singuri cumpãrând viagra pentru asta, mulțumim frumos ! Și de ce la copii, ținta producțiilor Dinsey !?
Rãspunsul este unul dificil de acceptat, și care ne duce în lumea conspirațiilor tenebroase ale Noii Ordini Mondiale, acel plan al oligarhiei finanței planetare, care viseazã la puterea absolutã impusã tuturor popoarelor.
O jumãtate de rãspuns mi-a fost oferitã de un text provenit din secolul trecut (mai exact din anul 1899), cunoscut sub numele de Protocoalele Înțelepților Sionului.
”Trebuie sa le desteptam patimile fierbinti (popoarelor n.n.) si sa le canalizam în folosul nostru decât sa le linistim…
…………………………………………………………………………………………………………. Vom face aceasta pentru ca aceste gloate ale poporului sa nu ajunga la nimic profund prin cugetare. Eventual îi vom opri eficient de la gândire prin petreceri si sport, prin jocuri, prin desfatari vicioase, prin înlantuiri de patimi si prin case de toleranta publice… ……………………………………………………………………………………………………………. În tarile zise înaintate, am dat deja nastere unei literaturi nebune, murdare, mârsave. ……………………………………………………………………………………………………………..Sistemul de reprimare sistematica a gândirii binefacatoare, creatoare, libere este de pe acum în vigoare în cadrul sistemului educational bazat din ce în ce mai mult pe folosirea persuasiva a imaginilor care va trebui sa transforme cât mai repede oamenii în niste animale supuse, care vor astepta inerti sa li se înfatiseze toate lucrurile prin imagini modificate conform intentiilor noastre pentru a întelege totul asa cum vrem noi. În Franta, unul dintre agentii nostri cei mai eficienti si anume Bourgeois, a început deja sa promoveze noul program de educatie cu ajutorul imaginilor (este vorba de o tehnicã precursoare manipulãrii prin imagini subliminale n.n).”
Deci scopul arhitecților din umbrã ai Noii Ordini Mondiale este acela de a amplifica pasiunile și instinctele animalice în defavoarea gândirii și rațiunii, care ar putea sã îi facã pe oameni sã le înțeleagã planurile și eventual sã li se opunã.
În același fel trebuie privite toate emisiunile televizate, toate operele de artã, creațiile muzicale, filmele și cãrțile, ce promoveazã o așa-zisã culturã a decadenței, al cãrei motto pare sã fie ”trãiește clipa” și ”fã ce-ți place”, nu conteazã dacã e moral sau nu, ”dacã te simți bine, e ok”.
La televiziune, emisiuni anti-culturale, în care târfe ordinare și nulitãți intelectuale sunt adulate și ridicate pe piedestalul admirației publice pentru modul în care ”au reușit” în viațã, pentru ca tinerii sã le urmeze spre starea sub-umanã.
În muzicã, în zona clasicã, sunt promovate creațiile atonale, dizarmonioase, iar muzica ușoarã, modernã, este nãpãditã de ritmuri tribale, ce trezesc în special pasiunile și pulsiunile vitale, sexuale.
Pictura, sculptura, poezia, creația literarã, toate au fost îngenunchiate în fața zeului Ban, manipulat cu abilitate de urâtorii de oameni ce se considerã unicul ”popor ales” și urãsc întreaga umanitate, considerând-o ca fiind în categoria animalelor, refuzându-ne în secret, nouã tuturor celorlalți, dreptul la umanitate.
În cinematografie, filme ce exultã pasiuni și emoții animalice (violențã, cruzime, groazã, sexualitate animalicã, materialism și egoism), cu scenarii sumbre, apocaliptice, lipsite de speranțã.
Sunt ocolite cu grijã ecranizãrile unor scenarii ale unui viitor al unei umanitãți evoluate intelectual, material și spiritual, tocmai pentru cã acești criminali din umbrã cunosc din vechime un secret teribil: anume cã MINTEA CREEAZÃ CLIPÃ DE CLIPÃ REALITATEA ÎN CARE TRÃIM.
Cine nu a citit încã ”Protocoalele Înțelepților Sionului”, sã le citeascã cât mai sunt disponibile pe net (cãci publicate pe hârtie sunt greu de gãsit). Cât mai existã internet la liber. Cât mai știm sã citim (nu știm dacã copii și nepoții noștri vor mai avea știința de carte sau gradul de culturã necesar pentru a înțelege cuvintele limbii culte – în ritmul în care se degradeazã învãțãmântul în lume).
Și sã nu le facem jocurile. Sã cultivãm credința în Iisus Hristos, preocupãrile intelectuale, visele frumoase, idealurile nobile, în dauna pasiunilor josnice, instinctelor și poftelor animalice. Numai așa îi putem opri.
Imperiul Rãului presupune cu necesitate pentru a exista, ca omenirea în ansamblul ei sã devinã o turmã de animale imbecilizate, conduse de pasiuni josnice, fãrã capacitatea de a raționa și lua decizii.
Sã le demonstrãm acestor monștri cu chip de om, ”poporul ales” al Satanei, cã în ciuda controlului aproape total al finanțelor, mas-mediei, politicienilor, chiar și Bisericilor, nu pot stãpâni sufletele noastre.
De aceea Iisus Hristos a fost și este considerat dușmanul etern al acestor diavoli. Pentru cã, atâta vreme cât oamenii sunt în Hristos iar Hristos este în ei, rãul nu poate intra în ființa lor. Iar imperiul satanei va rãmâne pururi departe de lumea noastrã. Așa sã fie !
]]>