Armata română nu are mijloacele necesare desfășurării unor astfel de operațiuni, mințind prin omisiune, căci s-au referit în declarația publică DOAR la elicoptere, nu și la avioane.   Și totuși…   Un prieten ce urmărea deplasările din spațiul aerian de deasupra Bucureștiului, pe site-ul flight radar, pe linkul https://www.flightradar24.com/44.4,26.27/11 a observat în jurul orelor 14, azi 13.04.2020, un survol aerian suspect al unei aeronave Antonov An-30, ce s-a rotit de bezmetică de mai multe ori pe de-asupra Capitalei, la joasă înălțime (doar 2.400 metri altitudine). Ce este suspect este faptul că aeronava respectivă si-a terminat survolul circular al Bucureștiului și s-a îndreptat spre Vest, întrerupându-și dispozitivul de localizare și dispărând de pe hartă, “șmecherie” pe care doar avioanele militare au dreptul să o facă, pentru a nu oferi informații despre locul aterizării.   Aveți mai jos filmarea survolului înregistrat direct de pe Flight Radar. [video width="1280" height="720" mp4="http://www.rapcea.ro/wp-content/uploads/2020/04/Export_211529_2.mp4"][/video] [video width="1280" height="720" mp4="http://www.rapcea.ro/wp-content/uploads/2020/04/Export_214657_2.mp4"][/video] [video width="640" height="352" mp4="http://www.rapcea.ro/wp-content/uploads/2020/04/WhatsApp-Video-2020-04-13-at-2.59.29-PM.mp4"][/video]   În încheiere, trebuie spus că Antonovurile sunt avioane rusești de mari dimensiuni, folosite pentru transport pe distanțe lungi dar și pentru cartografiere. Cel despre care vorbim acum, poate căra până la 15 tone de materiale, la un singur zbor. PS: în urma publicării acestui articol, azi 16.04.2020 am primit (și comentat) în acest articol mesaj oficial din partea biroului de presă al Armatei]]>

CategoryCauze Naţionale

© 2018 Cabinet de avocatura Mihai Rapcea

logo-footer