Gabriel Calin + CUM VREI DAR DACA NU ACCEPTI SI NU RECUNOSTI CA ESTE ASTFEL, ARATA CA NU ESTI CONSTIENT DE STAREA TA SI CUM AI SCRIS TU EU POT SA-MI I-AU TALPASITA(nu-i un cuvint elegant dar acesta-i nivelul tau) PT CA EU NU AM CE PIERDE PE CIND TU AI ENORM DE PIERDUT DEOARECE SUNT NISTE ASPECTE IN CARACTERUL TAU DE OM PE CARE UN FRATE DIN ACELASI TATA CERESC LE VEDE MAI BINE SI PE CARE TREBUIE SA LE SCHIMBI IAR TU LE RESPINGI DIN ORGOLIU SI NECONSTIENTIZARE CA POTI FI ASTFEL. RAMII CU AMICII DE ACELASI NIVEL CARE VA INGADUITI SI VA SIMTITI BINE IN POFTELE LUMESTI, CE VA TRAG IN JOS. SALUT SI I-TI UREZ CA PINA LA URMA D-ZEU SA-TI LUMINEZE MINTEA CIT MAI GRABNIC SI SA-TI REVII CEL PUTIN LA NIVELUL DE CONSTIINTA IN A PUTEA RAMINE PE ACEASTA PLANETA PT A FI COMPATIBIL CU ENERGIA EI IN CARE A INTRAT LA 21 DEC. 2012 PT CA VOR FI DOAR 7 ANI LA DISPOZITIE PT CEI CE VOR DORI SA SE SCHIMBE, DE NU, PA. I-TI UREZ SUCCES IN ACEST SENS SI SA FIE CIT MAI REPEDE.*^
Sublinierile îmi aparțin. Cu alte cuvinte, maestrul bivolar, a “revelat” o altã vrãjealã apocalipticã: cicã Divinitatea a mai dat celor îndãrãtnici (așa, ca mine) la mãgãriile din MISA, încã o șansã la elevare, în urmãtorii 7 ani ! Trai, nenicã. Pãi, nu știu dacã o mai duce bivo 7 ani pe planul fizic, la cât de uzat este, și cum trage de el. Înduioșãtor modul în care pe unii îi fute grija de persoana mea. Oare de ce ?! Nu cumva pentru cã am blog și scriu ? Cã n-am vãzut pe nici unul dintre acești dubioși farsori cu facebook, fãrã poze personale dar mai catolici decât papa și mai sfinți decât Sfântu Petru (cãci, în fond, i se și substituie și emit judecãți de valoare despre cine va intra și cine nu în Împãrãția Cerului) sã se intereseze de soarta unuia ca Petricã Groza, membru fondator MISA, care a fost arestat și bãtut de securitate pe vremea lui Ceaușescu pentru convingerile yoghine și pentru cã a ținut cu Bivolaru, Petricã care acum a fost dat afarã din ashram și de la curs.
Vã doare burta de ce beau și mãnânc eu ? Ar trebui sã nici nu mã mai sinchisesc de aceste acuze. Și totuși, rãspund încã o datã: nu am mai mâncat carne de la vârsta de 15 ani. Iar alcool, (vin, șampanie), doar la ocazii speciale, sociale, unde dacã nu ciocnești și nu îți înmoi buzele în pahar, se cheamã cã ești ciudat și nu îi respecți pe comeseni. De aici pânã la a deveni alcoolic, e cale lungã. Și atunci, ce mi se reproșeazã mie ? De fapt, șerpește, fãrã sã mi se atace substanța ideilor despre MISA/GB scrise pe site(cãci nu au argumente valabile), mi se sugereazã/inoculeazã toxic ideea cum cã ceva nu e în regulã cu mine, cã am decãzut spiritual și nu mai sunt capabil sã vãd “adevãrul” lor. Perversã tacticã – și sunt convins cã la unii mai slabi de înger sau mai șovãielnici – a dat și dã în continuare rezultate.
Și dacã mi s-au tot servit sfaturi și citate “spirituale”, le voi servi și eu acestor “binevoitori” din același meniu din care mã îmbie ei, la fiecare pas: luați de-aici, mãi lepre cu aere de sfinți:
Ce spurcã pe om, ce intrã sau ce iese din el?
15. |
Nu este nimic din afarã de om care, intrând în el, sã poatã sã-l spurce. Dar cele ce ies din om, acelea sunt care îl spurcã. |
16. |
De are cineva urechi de auzit sã audã. |
17. |
ªi când a intrat în casã de la mulþime, L-au întrebat ucenicii despre aceastã pildã. |
18. |
ªi El le-a zis: Aºadar ºi voi sunteþi nepricepuþi? Nu înþelegeþi, oare, cã tot ce intrã în om, din afarã, nu poate sã-l spurce? |
19. |
Cã nu intrã în inima lui, ci în pântece, ºi iese afarã, pe calea sa, bucatele fiind toate curate. |
20. |
Dar zicea cã ceea ce iese din om, aceea spurcã pe om. |
21. |
Cãci dinãuntru, din inima omului, ies cugetele cele rele, desfrânãrile, hoþiile, uciderile, |
22. |
Adulterul, lãcomiile, vicleniile, înºelãciunea, neruºinarea, ochiul pizmaº, hula, trufia, uºurãtatea. |
23. |
Toate aceste rele ies dinãuntru ºi spurcã pe om. |
(Marcu. 7/15-23.)