MISA - Gregorian Bivolaru
- Gregorian Bivolaru și “puterea paranormală” a bunului simț
- Yoghinii MISA – maeștri ai artei sexuale
- Penibilul și jalnicul manipulator Gregorian Bivolaru ponegrește familia și valorile ei, într-o încercare disperată de a stopa exodul cursanților MISA către o viață normală
- Daca Misa nu ar fi existat…
- Cadou de ziua lui Gregorian Bivolaru
Nu numai discipolii dorm la ziua lui G. El insusi doarme la ziua lui!
Odata, cind `spectacolul omagial` s-a tinut la Polivalenta, el a venit tarziu de tot (sau devreme de tot!), pe la 2-3 dimineata, si in timpul meditatiilor pe care le sustinea (!) dormea asa de adanc, incat ii cadea capul in fata, si chiar era sa dea cu el de microfon. Chiar si cel care filma era jenat, si cand ii cadea capul lui G, filma prin sala……..
Da, dar de data asta GB nu e de față, ca să stea treaz/doarmă în direct. Comunică doar prin înregistrări și susțineri triple, așa că nu m-am hazardat să-mi dau cu părerea despre ce face el de ziua lui
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
Intr-un fel, e bine ca G a plecat, pentru ca cursantii noi nu-l mai cunosc, nu l-au vazut niciodata dormind in meditatie, urland la discipoli, jignindu-i, sau chiar imbrancindu-i (a imbrancit o fata chiar in fata mea, de era s-o puna la pamant), intarziind cu orele la spirale, la cursuri, etc……..asa ca ei pot sa-si faca o imagine idealizata a lui G, pe care sa o adore, cu care sa se identifice si pe care sa o apere…….cu ce pret??…
Si imaginile: http://www.youtube.com/watch?v=lZuxkDAT8QM
http://www.exmisa.org
cata intunecime poate fi in sufletul vostru…numai cine nu a simtit gratia dumnezeiasca la meditatiile de la bairamu lu Scumpi, combinate cu feeria de fofoloance de la striptizurile
integrate, nu stie deci sa aprecieze adevarata valoare a unei vieti dedicate ade3varului.
Eckhart Tolle l-a invitat pe Deepak Chopra la o discutie spirituala:
http://www.eckharttolle.com/event
ET ii invita la discutii pe toti invatatorii spirituali, si pe alti oameni deschisi catre spiritualitate.
Ma-ntreb si eu, de ce nu il invita si pe Gregorian Bivolaru?
Traim intr-o epoca in care invatatorii spirituali (autentici) sunt recunoscuti si apreciati, nu?
`Inteleptii au o lume comuna.`
ET si DC nu au probleme cu politia, nu-si petrec timpul condamnandu-i pe masoni, pe evrei, pe homosexuali, etc., nu au probleme cu fiscul.
De ce oare??……..
@ Pulea Spatarul
Foarte interesant. Sa vad cum stau cu fondurile, poate ma inscriu… sau astept torentele de dupa…
Intrebarea asta am pus-o si eu de multe ori, fara a avea, evident, un raspuns. Maestri spirituali autentici se cunosc si se recunosc intre ei. Nimeni insa, dintre maestrii contemporani, nu il cunoaste sau recunoaste pe GB. Oare de ce? Se lauda el ca a corespondat cu Mircea Eliade (nu ca Eliade ar fi fost un maestru spiritual, dar ma rog) insa nu a produs nici o dovada in acest sens. In rest, nimic. Nici tu linie spirituala din care provine, nici recunoastere, nimic.
Si daca macar ar fi produs prin tehnicile lui un urmas spiritual iluminat caruia sa ii transmita lina spirituala, ceva. Da nimic si din punctul asta de vedere. Sa vedem cand pleaca el din lumea fizica… Va fi cam ceva asemanator cu congresul PDL dupa ce a plecat Base…
http://www.exmisa.org
Zamo, nu tre’ neaparat sa astepti torentele de dupa, stii bine ca iutubul e plin de inregistrari cu ET, unele incarcate chiar in 2013!
Uite, eu il ascult pe asta acum
http://www.youtube.com/watch?list=LLaK-ez9IBODNhUuoiHz3dtg&v=B75DRV0ezpA&feature=player_detailpage
ET e atat de normal……..atat de transparent, din cuvintele lui se degaja atata sfintenie!
Cand il ascult pe GB, simt doar un ego care se chinuie din rasputeri sa pare Sinele……….
Da, stiu ca sunt pe youtube. Si eu am ascultat multe din discursurile lui si imi place mult.
Ma refeream la discutia de care ai pomenit tu, cea cu DC care va fi in aprilie.
Da, ai dreptate, asa vorbeste un iluminat. Diferenta de la cer la pamant intre ET si GB.
Sincer, unul din lucrurile care m-au indepartat de MISA au fost si discursurile lui Osho, pe care le-am vazut la un moment dat pe casete video (pe atunci nu era YouTube). Cand am vazut diferenta de la cer la pamant intre cum vorbeste Osho si cum vorbeste GB… uaau. Am fost socat rau de tot…
http://www.exmisa.org
Misani, o tehnica speciala de la Osho. Incercati, e tare:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6D7rWLzloOI#t=376s
http://www.exmisa.org
Cat de imbecili sa fie unii incat sa caute sa salveze planeta, de 24 de ani , ba de cutremure, ba de asteroizi, ba de razboaie , sau chiar de apocalipsa, si SA NU-SI DEA SEAMA CA NU ACESTA ESTE SCOPUL pentru care au ales sa practice yoga.Ce realizari spirituale autentice si stabile au acesti ILUZIONATI PATETICI SI CHIXO- TRAGICO -COMICI? Alearga ca niste fiinte dependente si incapabile dupa tot ce zboara si in realitate nu obtin nimic…SUNT VARZA
acu nu mai doarme de ziua lui poate fute la cate femei fara creier merg pe acolo .dar nu ma mir cand multi tovarasi mai merg la cursuri doar ptr asa ceva sa nu platesca parasutele de cartier le prefera pe shaktozele cele minunate .mosu scoate cocosu dar si punguta cu doi bani. si din astia are sa plimbe zeci in fiecare luna de la micul paris la marele paris .dar cine stie ce magnet detine mosu la cohones?
http://rapcea
Mai tineti minte declaratia lui David Icke privitor la misa?
)
a zis ca nu mai vine la Costinesti pentru ca suntem o secta. Iar idiotul de Stoian l-a citat la conferinta. Si tot Stoian a zis ca a citit un studiu al CIA în care misa întrunea toate conditiile pentru a fi considerata secta… macar nu-si tine gura. Da ce stim noi despre politica misa
restul antimisa = dobitoci fara minte
********************* mesaje cenzurate de administrator. Limbaj licențios, cu înjurături.
Userul messi folosește IP-ul: 86.121.239.74
Va astept la dialog
Desi nu am obiceiul sa repet lucruri:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6D7rWLzloOI#t=376s
http://www.exmisa.org
“Praful vine din Sahara doar in capul infierbantatilor”. Oprescu, singur contra tuturor expertilor
acum 11 luni 8 zile
Embed:
Ploaia rosie i-a bagat in sperieti pe locuitorii din Constanta. Nu mica le-a fost mirarea oamenilor cand au realizat ca masinile lor sunt pictate cu noroi si ca geamurile, abia spalate pentru Paste, au devenit opace.
Ads by INTERNET PROTV
Soferii care au vrut sa plece cu masina dis de dimineata au avut ceva de lucru la curatarea parbrizului pentru ca pe masini s-a depus un strat destul de gros de nisip. Specialistii spun ca este vorba despre fenomenul ploaie cu nisip care s-a abatut asupra tarii noastre in ultimele zile.
Dupa ce ploaia a murdarit miercuri Capitala de la un capat la altul, joi, Constanta a fost acoperita cu un strat de praf rosiatic.
Disperati, bucurestenii care au vazut ca a iesit soarele au dat fuga la spalatorie ca sa scape de rusine.
Fenomenul care se produce rar a fost provocat de un front atmosferic saharian care a ajuns in apropierea Romaniei. Aici s-a intalnit cu un front ciclonic mediteranean care a amestecat nisipul cu ploaia.
In ciuda celor spuse de meteorologi primarul Oprescu a declarat astazi senin ca “Bucurestiul este la marginea campiei Baraganului si deci praful asta vine loco. Din Sahara vine prin capatul infierbantatilor”
Numai ca hartile meteorologice nu mint iar analizele facute prafului cazut in Capitala confirma ce spun specialistiii: praf brun roscat nu exista in Baragan si nici nu este periculos.
http://yogaesoteric
http://observator.tv/social/constanta-acoperita-de-praf-rosiatic-74538.html
http://yogaesoteric
http://www.antidotul.ro/109497/nisip-din-sahara-cazut-in-bucuresti-un-praf-rosiatic-a-acoperit-capitala-dupa-ploaie-foto.html
http://yogaesoteric
… și iata deci o noua mostra de inteligenta misana. Bravo tatele, bravo. Ne-ai dat pe spate cu inteligenta si subtilitatea ta.
Normal ca fac o diversiune onorabile inteligent galactic, ca sa vad cati ”spirituali” misan pun botu. Vad ca ai fost primul, deci felicitari!
Imi place la maxim cum se aprind „intelijentii„ misani care intra pe aici si isi vad mareata scoala criticata.
Stimati destepti spirituali, daca ati fi asa de mari cum va credeti, ati ignora complet acest blog si altele care va critica si v-ati demonstra calitatile prin realizari spirituale. Dar cum astea sunt cam subțirele spre nimic, dati cu comentariile intelijente incercant sa va aparati ”maretia”.
Dar chiar aceste interventii sclipitoare arata limitarea voastra crancena. Vorba aceea, „daca taceati …”.
Voi echilibrati pamantul?!?!? Hai ca n-am mai ras asa de bine de multa vreme! Asta e mai tare decat bancul meu cu Osho!!! Pai nu era vorba ca se ocupa extraterestrii? Sau v-au parasit deja.
Eu am impresia ca tu acum te-ai trezit din cele 5 zile de somn pe care le prezicea Bozaru inainte de decembrie 2012 si esti putin cam confuz. Ia o pauza, relaxeaza-te, ca nu cumva sa explodeze ceva in tine de atata tensiune.
Vai, dar sa nu te lasi influentat de Osho, ca in viziunea maretei scoli el nu e la un nivel spiritual suficient de inalt. De aceea i-au fost facute harcea-parcea cartile in ”traducerile” misane.
O ultima recomandare: stii faza cu pastilutele din Matrix. Ei, exista o pastiluta pe care daca o iei, sigur te vai trezi la realitate. Se numeste XANAX si e plin internetul de ea. Incearca, iti va face bine…
http://www.exmisa.org
LM aka Messi?
Greseala discipolului = greseala maestrului (asa spun practicantii de arte martiale).
O idee nu-si paraseste sursa (sau cum e turcu-i si pistolul).
Cum e (egoul lui ) LM, asa e si (egoul lui) GB (si tot ce face el).
`Dupa fructele lor ii veti cunoaste, si se vor cunoaste si ei.`
Citat din intelepciunea unei prietene:
Intrarea mea in MISA m-a salvat, iesirea mea din MISA m-a salvat a doua oara!
LM, pentru ca vreau sa ma cunosc pe mine, te vad ca pe Fiul lui Dumnezeu si fratele meu (adica urmaresc sa te vad ca pe Sinele Divin, care este de fapt adevarul din tine, si care este unul cu Sinele meu).
lm nume luat prin rezonanta cu marca acea de tigari sau e vreo mantra inspirata de creierashu tau.?
http://rapcea
LM
Nu vreau sa intru in polemica, dar pun o intrebare (menita sa te faca constient de actiunile tale) dar la care eu nu astept raspuns.
LM
Si acum intrebarea: Cu interventiile tale si cu limbajul acesta in ce fel ajuti la salvarea pamantului? Sau esti in timpul tau liber si iti permiti sa faci ce vrei cu el? Eu stiu ca un Yoghin nu are acest gen de iesiri (si nici timp liber de la Spiritualitate)….sa nu fie MISA o scoala de Yoga ci de comentatori paranoico-acido-ironico-frustrati-rautaciosi?
Na ca am pus mai multe intrebari…
`insa chiar si tu cu pulica ta mica ar trebui sa iti da-i zeama ca daca ET si DC ar incepe sa se ia de sistem aratind mizeria lui ar intra aproape instant in vizorul acestuia. Inteleg ca ti se duce aproape tot singele in spatar dar nu crezi ca ar trebui sa incepi sa gindesti macar din cinc in cind ?`
Poti sa arati erorile oamenilor (sistemului) si fara sa-i ataci, fara sa-i judeci, fara sa-i condamni. Judecata este o opinie mentala prin care confunzi omul cu eroarea lui, ii pui o eticheta de genul `dobitoc, mason, evreu, homosexual, exmisan, etc`.
Eticheta pe care o pui unui om, pe linga faptul ca nu este adevarata, inlantuie omul, dar si pe tine, cel care judeci. Judecata nu corecteaza, ci inlantuie. Crezi ca oamenii nu vor mai face rele daca ii ataci si ii judeci?
Iertarea e raspunsul la atacul de orice fel.
Iertare inseamna sa treci cu vederea greselile tale si ale altora, sa nu le consideri ca reprezentind adevarul despre tine sau despre ceilalti.
Faptul ca ii ierti, nu inseamna ca nu le vezi erorile. Le vezi, si accepti omul care greseste asa cum e el, stiind ca actiunile lui sunt rodul coditionarilor pe care acesta le are, conditionari care nu reprezinta adevarul din el. In acelasi timp, poti sa ii arati erorile pe care le face, tratind omul ca pe un Sine.
ET si DC urmaresc sa faca oamenii constienti de Sinele lor. Un om care e constient nu poate fi victima nici unul mason, si astfel ceea ce fac ET si DC corecteaza cu adevarat oamenii, slabind in acelasi timp forta `raului`.
Nu te poti lupta cu intunericul. Atacul si condamnarea celorlalti sunt lupta cu intunericul, si au vreo sansa sa reuseasca?
Ca sa disipi intunericul, aduci lumina (adica ierti omul).
@Pulea Spatarul
Ai perfecta dreptate. Asa sunt mentorii, asa sunt si ”discipolii”.
E de ajuns sa ne uitam pe yogaesoterci sa vedem cum se exprima ”mai marii” de la MISA. Atunci ce putem sa ne asteptam de la misanul de rand?
Dialog civilizat si la obiect? Respect pentru opinia celuilalt? Recunoasterea propriilor greseli?
Eu inca astept un exemplu, un singur exemplu in care MISA sa isi fi recunoscut o greseala. Cat de mica. Si au facut mai mult decat destule….
Asa cum astept si un exemplu de ”discipol” MSIA care a avut realizari spirituale reale si a atins punctul final al evolutiei spirituale…
http://www.exmisa.org
Zamolxe, nu prea cred să își recunoască MISA greșelile, cu atât mai puțin prostia, conform proverbului binecunoscut: ”Prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul”.
AntiMisa, din nefericire ai dreptate … Si se mai mira ca lumea din exterior spune ce spune despre ei. Si nu numai din exterior.
http://www.exmisa.org
Sunteti chiar 100% siguri ca LM nu e de fapt vreun agent provocator exmisan?
O chestie supermisto de pe exmisa:
http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7472
Dacă MISA nu ar fi existat…
Multi nu ar fi fost depedenti de secta MISA.
Multe nu ati fi fost curvele lui Bivolaru.
Ati fi petrecut mai mult cu familile voastre duminica decat sa va indepertati de ele fiind ca tb sa mergi la curs sustinut de cate o instructoare analfabeta si curva.
Multi nu ati fi divortat!
Multe nu ati fi facut avort la o luna ca sa nu va faceti karma asa cum va spunea dibolaru…
Multe ar fi terminat facultatea si aveau un trai decent si nu era nevoie sa va produceti la bara si pe chat pt nevoile materiale ale lui dibolaru.
Multe nu v-ar fi furat dibolaru din ceea ce ati produs in Japonia.
Multi ati fi invatat ca a copia musica/articolele/cartile altuia este un furt si ca asta produce karma negativa.
Multi nu ati fi avut tot felul de boli sexuale luate prin ashramurile schirituale/bordelurile lui dibolaru
Multi nu ati vandut sau ramas fara casa ca sa stea putorile “investite” de dibolaru ca si instructorii.
Multi ati fi invatat sa respectati covingerile religioase ale altora asa cum voi doriti sa va fie respectate convingerile voastre spirituale.
Multe ati fost adevarate fotomodele, dar v-a transformat dibolaru in balene ucigase.
Multi ati fi fost atenti si la ceilalti neyoghini….ca fara doar si poate va puteau invata mult mai multe decat dibolaru.
Multi ati fi fost barbati adevarati si cand dibolaru va futea curva de nevasta i-ati fi facut felul, da asa ati lasat-o sa devina curva tantrica in bordelurile spirituale Misa.
Multe ati fost mame adevarate si ati fi gasit fericirea in sarutul copiilor vostri dar ati preferat sarutarea libidinosa a lui Bivo.
Multi ati fi fost stapani pe voi, capabili sa luati decizi singuri dar ati devenit sclavi lui Bivolaru si atat de incapabili incat nu luati decizia de a pune sare in mamaglia daca nu va spune el.
Multi continuati sa va mintiti ca Dibolaru va da “stiri” in premiera mondiala cand e le lua/fura de pe net si vi le vindea cu stampila “informatii secrete”.
Multi/multe v-au crescut orgolile cu vorbele lui Dibo gen “pt cei putini si alesi”.
Multi/multe ati inceput sa credeti ca dibolaru e al doilea dupa Cristos, acel Cristos care nu a venit doar pt cei putini si alesi ci pt toti voi/noi cu bune si cu rele.
Multi aveti dubi in privinta lui Dibolaru dar va e frica/comod/nu va mai intereseaza sa aveti dubii pt ca nu cumva sa fiti considerati demoniaci.
Ei si daca nu aveti dubii in privinta lui Bivo sunteti ingerashi? Ia mai meditati o data.
Aduceti-va aminte cum si a construit dibolaru imaginea.
La inceput nici nu stiati cine e bivo, v-ati dus la curs pt ca va interesa yoga.
Cand l-ati vazut prima data ati zis “bah ce fatza are” si el v-a raspuns frumusetea e in ochi vostri si pe principiul asta s-au nascut vacile si balenele ucigase.
Multi nici nu v-ati pus problema cine si ce e MISA, abia cand a inceput presa sa va caute in cur atunci ati realizat ceva ceva, dar Bivo nu spunea tot.
Multi ati aflat ca de fapt voi nu sunteti la Misa, ca de fapt nu sunt decat 22 membri si restul prosti.
Multi nu v-ati gandit niciodata sa intrebati da unde a studiat dibo yoga si v-ati multumit cu ce va minteau instructori cu gratuitati in tabere.
Multi nu ati fi stiut ca Trandifiru ala cu nevasta zaluda era un informator securist asta dupa ce i-ati adus osanale pe baza ce v-a spus Bivo despre el.
Multi ati aflat cum isi respecta Misa fosti instructori morti.
Multi ati aflat ce inseamna curajul si fuga cu geaca in cap.
Stau si ma gandesc in Joia Mare (pt unii) cum ar fi fost daca Isus s-ar fi carat cu carutza pe la vama imbracat ca si Magdalena si ar fi cerut azil la Roma si ar fi asteptat ca curvele pe care le-a iertat de pacate sa vina sa-i faca pelerinaj
Sunt de acord cu multe din cele ce sunt scrise aici, nu cu toate.
Bai, da suparat rau era cel care a scris cele de mai sus. Insa are in foarte mare parte dreptate…
“La inceput nici nu stiati cine e bivo, v-ati dus la curs pt ca va interesa yoga.”
Asta e perfect valabila in cazul meu. Abia pe la sfarsitul anului 2 am auzit de GB. Si si atunci mi s-a spus doar ca e instructor la Bucuresti si ca face doar cu anii mari. Atat. A mai trecut mai bine de 1 an sa aflu ce si cum…
http://www.exmisa.org
@zamolxe
Asta e perfect valabila in cazul meu. Abia pe la sfarsitul anului 2 am auzit de GB. Si si atunci mi s-a spus doar ca e instructor la Bucuresti si ca face doar cu anii mari. Atat. A mai trecut mai bine de 1 an sa aflu ce si cum…
Cam in ce perioada s-a intamplat asta? Anii ’90 cumva?
In prezent nu stiu daca un novice aterizat la un curs de yoga nu se cam intreaba de regula din start daca nu cumva cursul in cauza ar putea avea vreo legatura cu MISA. Asta ca efect al mediatizarii “cazului MISA” si al asocierii de tip “MISA=Yoga” pe care o fac si misanii(voit) si presarii(astia mai mult involuntar, iar uneori chiar din prostie).
Vreti sa vedeti sirop MISA concentrat? Deschideti link-ul dat de Spatarul, adica asta:
http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7472
Uauu… n-am mai vazut atata … completati voi… de cand ma stiu!
http://www.exmisa.org
@Gigel
Da, anii 90 …
http://www.exmisa.org
@ LM 10
Da, am inteles explicatia! Foarte buna, multumesc!
http://www.exmisa.org
@F
Am o rugaminte: cat se mai poate, cat mai rezisit, te rog sa nu il blochezi sau ceva pe LM10. Mie imi place mult! E hazliu rau!
http://www.exmisa.org
Am lipsit un pic de pe blog si vad ca au prins gunoaiele glas. Oricat de mult te apreciez Zamolxe, dorinta asta nu ti-o pot implini
Sorry. Am sters fiecare comment semnat LM10. Nu am citit decat vreo 2 si mi-a fost de ajuns. E valabil pentru orice misan care intra aici: daca vreti sa impresionati prin spiritualitatea voastra elevata, incepeti cu limbajul. Nu de alta dar nu va mai suport.
Da, sunt partinitoare. Tin cu exmisanii. Daca vorbiti civilizat, va tolerez. Nu va convine ceva? Rugati-l frumos pe MR sa nu ma mai lase sa moderez aici. Cat timp sunt la butoane jucati cum va cant eu.
http://www.exmisa.org
LM 10, da daca tot esti pus pe sfaturi, hai se te inteb si eu ceva, apropo de Biblie, ca o folosesti ca justificare. Pentru un crestin Apocalipsa e ceva de dorit, pentru ca e a doua venire a lui Isus.
Atunci de ce exista la MISA programul NU APOCALIPSA?
http://www.exmisa.org
Da, raul trebuie stirpit, dar crezi ca stirpesti raul combatindu-l cu rau??…
Nu-ti place porecla mea, pentru ca are rezonante gregare?…….. La fel as putea spune si eu ca LM este numele unei marci de tigari………
Nimeni nu te va convinge de adevarul pe care nu-l vrei.
Deci Eckhart Tolle e un fatalau, pentru ca nu ataca si nu judeca……iar GB care ataca si judeca, este ferm si face bine…
Atunci de ce nu-l recunoaste NIMENI in lumea asta???
Deocamdata nu mai are rost sa-ti raspund la ce scrii.
LM 10
Atunci ceea ce vrea sa faca MISA nu trebuia sa se numeasca NU APOCALIPSA. Pentru ca un crestin prin Apocalipsa intelege altceva.
“Si invocatiile ptr stoparea raului tot vointa lui DUMNEZEU sint.”
Adica Dumnezeu n-o fi stiind ce trebuie sa faca? Trebuie sa il traga cineva de maneca sa ii atraga atentia? Ca asta cam asa suna…
Si daca e vointa lui ca pamantul sa fie facut praf? Ai uitat de potop? De unde aveti voi nemasurata trufie de a spune ca asta e vointa lui Dumnezeu? Sau are GB line telefonica directa cu El?
http://www.exmisa.org
Daca tie iti arde casa, poti sa rezolvi imediat situatia daca faci cu vecinii o spirala in curtea casei? Cred ca ai priceput ce spune LM 10
))) Deci, te rogi lui D-zeu si asa o sa stingi focul, da?
Chiar ca este hazlui LM10 si foarte inspirat in a da explicatii
Si Spatarul (linga Pulea) face diferenta……..
Iar Lionel Messi, este numele unui om profund, treaz, ferm, un adevarat maestru spiritual…….intr-adevar, un om cu rezonante foarte inalte…………
@ LM 10
“Cum tu bijbii pe aici cerindu-mi mie explicatii e clar ce nivel ai”
Din faptul ca tu nici pana acum nu te-ai prins ca iti pun acele intrebari pentru ca rad de tine, ma distrez la greu, imi arata clar ce nivel ai tu…
Habar nu ai ce nivel am eu si ce stiu, asa ca iti dai cu parerea in gol.. Mai ai multe de invatat si cand vei incepe sa vezi ca pe lumea asta nu exista doar MISA, poate te vei trezi si tu…
http://www.exmisa.org
Pana atunci, mult noroc la vanat asteroizi si la invocat extraterestrii….
http://www.exmisa.org
Ce virulent e LM10 asta…
Crede sincer si e tare devotat. Unii sunt atat de idioti încat nici macar nu trebuiesc platiti sa tina partea lui Gargamel. Dar e clar ca el îsi închipuie ca undeva ”acolo” Garga vede tot ce face el, si va fi rasplatit în ceruri. Sau macar o sa-i trimita si lui în mod subtil cu energie tripla vreo stare sau vreo o shaktoza (tripla) pe care s-o fuzioneze.
hahahaha
@ LM 10
Desi, daca nici dupa minciuna IMENSA cu 21 dec 2012 nu te-ai prins inca de marea vrajeala care este MISA, ma tem ca nu prea ai speranta.
Multi au plecat de la MISA dupa vrajeala cu venirea lui Isus. Nu stiu care a fost situatia dupa teapa cu 21 decembrie, dar …
http://www.exmisa.org
@ RAM
http://www.exmisa.org
http://www.youtube.com/watch?v=L8jFOxhXE0Y
pt lm
http://rapcea
sau pizdea lm 10
ca poate e vreo frustrata refuzata de gigel la monta .
http://rapcea
@LM10
Ai putea sa te lauzi cu ce poti tu sa faci nu cu ce face nentu Grig. Dupa cum scrii , cred ca esti mai prost decat cel mai prost exmisan care exista. Cred ca esti de pe undeva de la taranoaia si te-a coplesit campul spiritual de forta al cursului si acu dai si latri ,,,ca cica sustii cauza – crezi tu in imbecilitatea ta. E plina misa de prostalai ca tine.
I-a uite ce spume face dromaderul asta prabusit ,LM10 .Mai zapacitule , lasa fanul din gurita, da bascuta mai pe spate si raspunde la astea…
- Ce te faci cu toti asteroizii care vin catre Terra? Spargi unul doi pe trimestru dar restul?Si sa stii ca este si mult praf cosmic care se tot depune…
- Cand tu faci nani, cine deviaza sau spulbera asteroizi?
- Ce s-a facut planeta asta inainte de misa(la Tunguska stii ca a fost ceva prapad) si ce se va face ea dupa, oare se va descurca ?
- Ai uitat de reptilieni, or fi disparut ei de tot?
- Oare ce pericole neanuntate si de care nici nu stiti inca mai pot fi trecute pe lista voastra de succese spirituale in viitor?
- De evolutia ta personala, cand vei mai avea timp,imitator amarat?
- Ti-e frica sa nu dispari odata cu planeta albastra?
Iote, bre, s-a-ntors trolul. Dolittle? MESAJ? Ion? Toți trei?… Greu de zis.
E tare aia – „dacă n-ar fi existat MISA”. Din lipsă de argumente pro-MISA s-a trecut la autopupincurism pe post de demonstrație a valorii. Cu puțin mai multă minte și cineva priceput la PR ar fi avut mai multe șanse să ajungă undeva cu demonstrația… Așa, s-a rămas la nivelul „MISA nu e sectă pentru că yoga nu e sectă”, deci valoare zero.
Din câte țin minte, nu puneam prea mare preț pe YE nici când eram pe la curs.
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
LM
Tu zici ca “Grieg” te-a invatat ceva……pai ce faci tu aici…..este invatatura ceea pretioasa? Daca “Grieg” te invata ceva, yoga de ex….nu puteai sa mai iesi cu asa ceva…yoga inseamna uniune cu Dumnezeu nu? Pai ai vre-o sansa cu asa atitudine….? S-au ai amanat momentul pana te ocupi de astia rai?
A fost nevoie doar de un singur misan inspirat ca sa lase ridicola sleahta de exmisani fara argumente. Bravo Lionel Messi 10
LM,
Gregorian Bivolaru nu este decat un “mereu acelasi” ultra mega super mincinos ce s-a “autointitulat singur” profesor de yoga.
Este un peste intretinut de fraiere care presteaza la bara in intreaga lume sau care se freaca pe chat si in filme porno super penibile.
Este un bolnav psihic care nu mai e capabil sa initieze misancele din harem decat pe cale orala.
N-a facut nici o dezvaluire despre masoni, pe care sa n-o fi facut altul inaintea lui. N-au nici o treaba masonii cu el. Daca ar fi avut, ar fi fost oale si ulcele inainte sa apara numele lui pe vreo carte critica la adresa masonilor.
Trezeste-te la realitate. N-ai decat sa ramii la MISA si sa ii canti in struna lui Bivo cat vrei, dar nu iti face iluzia ca povestile astea le va crede cineva din afara ospiciului porno de la MISA.
Iti pierzi timpul si pe deasupra dai apa la moara celor ce critica MISA, pentru ca esti un exemplu viu pentru sectantul model de la MISA.
LM,
spiralele misane sunt geniale si de-a dreptul sublime, dar efectele promise lipsesc cu desavarsire.
)
Faceti spirale de mai bine de 20 de ani, ca sa spiritualizati planeta, dar n-ati reusit sa va spiritualizati voi. Guru si VIP-urile mint de sting de cate ori au ocazia sau sunt implicati in afaceri necurate, o gramada de femei de la MISA se prostitueaza (conform definitiei date de Bivolaru) pentru a-l intretine pe guru, masa de manevra de la MISA a ajuns sa mediteze intru “prabusirea si anihilarea” semenilor lor…
Dupa mai bine de 20 de ani de spirale va bucurati, nu doar in Romania, ci in intreaga lume, de faima unor bautori de urina care fac filme porno penibile.
Spor la succesuri!!!
@mamaligar
Misan inspirat de ce?
) Zeița Lytta?
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
Eu totusi nu inteleg un lucru: de ce toti misanii care intra aici si comenteaza chipurile sa combata ceea ce spunem noi sunt atat de infantili si de limitati?
Pe bune, fara suparare. Eu cunosc personal msani muuult mai inteligenti si mai sus, din toate punctele de vedere, decat personajele care intra pe aici.
Sau sa inteleg ca eu cunosc niste exceptii? Ca ma tem ca asa e…
http://www.exmisa.org
Inghit tot ce li se spune la curs, pe nemestecate si apoi considera acele afirmatii ca litera de lege, de necontestat si adevar absolut.
Stiu, si eu am luat candva asa anumite informatii de MISA, dar pe vremea mea nu era internet sa le pot verifica. Si cand am dar si de alte surse de informare am inceput sa imi pun intrebari. Acum, din cateva cautari pe Google, iti poti da seama de imensitatea prostiei din multe multe afirmatii care se fac pe la MISA. Poate am odata timp de pierdut si compilez o lista.
Macar atat de ar face personajele care scriu pe aici: sa verifice si din alte surse daca ceea ce li se vinde e real sau nu.
Bine, ca multe afirmatii sunt bine ascunse in chestii neverificabile, asa e. Dar sunt destule care ar putea fi si verificate, daca ar fi dorinta si vointa. Dar eu stau doar ca natafleata si inghit galusca. Si apoi cred despre ei ”mama, ce tare sunt, cate stiu eu” si vin aici sa ne spuna noua cum stau lucrurile cu planeta si cu altele…
Nu se gandesc ca poate unii din cei care scriu aici stiu mult mult mai multe decat ei si se pun in situatii penibile.
Dar in fine, pare sa nu-i deranjeze…
http://www.exmisa.org
Nu toți cei care ajung pe aici nu sunt limitați și infantili. Țin minte că apăruse la un moment dat Carmenaș, care e o persoană ok.
Problema e că ăștia care apar (și care s-ar putea să fie foarte puțini, tinzând spre doi-trei, dacă e să mă iau după stil) ocupă teritoriul și se fac foarte remarcați.
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
Da, Carmenas era foarte ok, ca sa zic asa. Dar pare a fi exceptia care intarea regula.
Cum spuneam, cunosc misani cu care se poate conversa, chiar pe teme de MISA, in mod inteligent, deschis, cu argumente.
Dar pe aici, cum bine spui Roxana, vin doar guralivii si tipatorii de la MISA. Un fel de melteni specifici…
http://www.exmisa.org
Misa a facut si a dres , face si drege ,bune si rele.GB e un batran sarlatan pervers , GB e un erou macrocosmic, sau a fost ceva dar acum nu mai e. So what , who cares? Eu personal nu , nu cu adevarat. Nu ma (mai) afecteaza.
Pe Messi se pare ca-l afecteaza ca sunteti lepre asa ca va ia voios la palme a la Vadim , voi sunteti contrariati de stilul de conversatie. Funny
Exista un singur Adevar. Adevarul Meu.- nu cunosc pe nimeni care sa nu se incadreze.
Pentru LM 10, care ne spune…
Lionel, tati, citeste carti de hartie si spune tu unde ai vazut asa scoala spirituala precum misa, cu zeci de mii de simpatizanti si practicanti, care sunt scut si pavaza pentru amarata de planeta, o scot din toate sleaurile, dar care scoala nu a produs nici macar un semiiluminat in zeci de ani, forteaza-te macar odata si gandeste tu singur.De ce oare in alte situatii existau adepti care reuseau chiar realizarea suprema, putini fiind,si nepasandu-le (niste nesimtiti , parerea mea) de planeta chinuita.Pricepusi?
@fearless
Asta e intrebarea pe care am pus-o si eu in van de nenumarate ori, fara un raspuns concret.
Si da-mi voie sa te corectez, nu sunt 10 ani, sunt peste 20 de ani de existenta a MISA, fara a pune la socoteala asa numitul grup restrans de ”discipoli” care cica ”lucrau” cu GB de prin anii 80.
Deci sunt unii care practic au trait o viata in MISA!!! Si au trecut pe acolo sute de mii de ”discipoli” in toti acesti ani. Si chiar nimic? Nici un iluminat?
Scolile spirituale autentice duc la realizarea suprema discipolii. Daca nu reusesc sa faca asta, in special cand au un numar atat de mare de discipoli, ceva nu este in regula. Si problema e clar la cel care conduce scoala respectiva.
Explicatii ar fi multe.
In primul rand inseamna ca acel maestru nu e cu adevarat realizat, pentru ca doar un om care a atins realizarea suprema poate duce si alti oameni acolo. Nu se poate altfel. Drumul e unic pentru fiecare si daca nu stii cum sa il conduci pentru ca tu nu ai parcurs acel drum, nu va ajunge niciodata la final.
Apoi, chiar daca, sa zicem, acel maestru este realizat spiritual, el are o clara incapacitate de a conduce oameni pe drumul parcurs de el. Nu toti iluminatii sunt si guru. Doar un guru autentic te poate conduce spre realizarea suprema.
Ma tem insa ca la MISA explicatia e mult mai prozaica si stim cu totii la ce ma refer.
http://www.exmisa.org
@LM 10
Gestul cu degetul din mijloc are o forță pentru că face parte dintr-un sistem de semne non-verbale pe care le folosim pentru a comunica – și care sunt acceptate și învățate la scară largă ca având anumite semnificații.
Dacă i-ai arăta degetul mijlociu cuiva care nu împărtășește același limbaj al gesturilor, n-ar avea același efect.
(Vezi F. de Saussure)
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
@LM
In plus daca se incepe cu rugaciunea TATAL NOSTRU si se incheie tot cu ea este evident ptr orice om cit de cit in toate mintile ca “unde 2 se aduna in numele MEU acolo sint si EU …
Care rugaciunea TATAL NOSTRU!?
Sigur NU versiunea lui Iisus, ci aia moidificata de prea ‘inteligentul’ guru, care nu a inteles nik din ea, asa ca a trebuit sa o spurce cu ideelile lui cretine. Ca nu putea frate, sa fie Fiul lui Dumnzeu, mai presus decat unu eliberat din nu-stiu cate cicluri cosmice. Sigur Iisus a gresit, n-a inteles cum sta treaba, iar bivo o trebuit sa ‘indrepte lucrurile’
Asa si cum matra lui Tara: i so parut ca AUM ii de genul masculin (un AUM, doi AUMI), si nu are cum sa fie mantra lu’ Tara, ca doar ce naiba Tara ii femeie. Si cum el stie cum ii cu femeile, si-a zis, hai ca mai bine dam cu AUMA (o Auma, doua Aume) ca sa fie de genu’ feminin.
Deci mai lasa-ne cu povestile tale.
Sigurele voastre rezonante sunt cu ‘intelighentia’ redusa a maestrului, care in marele lui orgoliu nu poate lasa nik nemurdarit de ideiile lui demoniace.
@LM
Admin. de ce imi pui coarne si coada? Incearca ceva armonios .astea sint tendinte sbc-ente urite.
Asta ii rezonanta ta bai baiatule. Iti spune ceva chestia asta: nimic nu-i intamplator!
LM 10
Da, eu vin cu argumente, tu vii cu tipete si, atunci cand incerci sa argumentezi, e cam la nivelul lui Ghita de la gradinita! Si da, cunosc cursanti MISA mult mult mai informati si mai capabili sa poarte o conversatie inteligenta decat tine.
http://www.exmisa.org
LM10, avatarul care ti se atribuie e automat, nu pus de admin. Ce sa vezi, karma ti-a pus unul cu coarne? Hmm, interesant.
http://www.exmisa.org
LM 10, reformulez. Ba da, vii si tu cu argumente, problema e ca sunt pur 100% din “stiinta” de baza misana. Informatii luate de la curs, inghitite asa cum sunt. Nemestecate, nedigerate, neintelese si neverificate.
“Stiinta a demonstrat”, “cercetatorii arata”, “se stie ca”… etc
Sa iti dau un exemplu:
“SWAMI SHIVANANDA ,fizica cuantica ,DC si multi altii spun ca “orice creeaza pina si cea mai mica unda,vibratie” ”
NU, NU orice creeaza vibratie. Materia ESTE IN VIBRATIE continua, nu o creeaza. Materia este energie condensata formata din energie si se afla in continua stare de vibratei.
NU CREEAZA VIBRATIE. Vezi miscarea browniana si, daca tot pomenesti de fizica cunatica, teoria stringurilor si ecuatia lui Michio Kaku. Ai auzit de astea?
http://www.exmisa.org
@LM
Ba baiatule, esti cu capu? Ma faci sa iti repet lucrurile, pe care ti le-am mai spus si acum catva timp cand te dadeai cu messi pe aici.
Ce o fost fain, o fost fain, mai ales pana prin 95, dar prea mult rahat, promiscuitate, minciuna, dupa.
Asa ca … NU S-A MERITAT!
Nu am negat niciodata experientele pozitive de la MISA. Sunt prieten in continuare cu mai multi oameni de la curs. Si da, am avut chiar mai multe experiente pozitive, fara indoiala. Am plecat insa de la curs pentru ca, incet incet, mi-am dat seama ca devine orice altceva dar nu o scoala spirituala.
Stiu stiu, vei spune ca de la GB am primit tot…. as comenta asta dar nu e cazul aici. Ajunge doar sa repet ce am spus mai sus: am auzit de GB cam dupa 2 ani si am aflat exact ce se considera a fi el abia peste inca vreun an…
http://www.exmisa.org
Da, la inceput a fost chiar fain! Entuziasm, energia inceputului, dorinta de a trai cat mai multe experiente, de a fi cu oameni care au aceleasi aspiratii ca si tine. Pana cand totul s-a transformat intr-un business si chiar mai rau…
http://www.exmisa.org
@LM
Stii ce e aia RANDOM?
Avatarurile sunt atribuite aleatoriu!.
DECI prin Gratia divina (nu aia din energia tripla, sau de peste 777 milioane de ani) ni s-a revelat de fapt exponentul cui esti: ‘Bivo incornoratul’
Vai, vai ce ti-e si cu rezonantele astea… vrei sa te dai inger de lumina pe aici si de fapt esti un mic dracusor, din pacate nici macar unul inteligent, ci doar un papagal.
Zi-i la tatato sa trimita unul mai cu cap nu doar cu coarne
Iti pot da zeci si zeci de astfel de exemple. Pseudo-stiinta folosita la MISA pentru a argumenta lucruri care se doreste a fi inghitite,
http://www.exmisa.org
@LM
Nu-i pacat sa iti pierzi timpul pe aici, cu niste asa zise argumente pe care mintea ta nu le-a filtrat de loc. Mai ziceam si io prin anii ’90 nu era net, nu era informatie, atunci lucrurile erau ‘SECRETE’ si puteau ramane ‘secrete’, dar acuma cand netul e plin de informatie, mai acceptii sa crezi in ‘secretele’ prost traduse si modificate a lui bivolaru?
Baga frate o cautare, ca ‘se exista’ Google, si o sa gasesti tot ceea ce te intereseaza. Si fa si tu o comparatie, intre ce zic cu adevarat aia ce o fondat caiile sau scoliile alea si ceea ce v-a tradus bivolaru!
Foloseste-ti si tu discernamantul, ca de aia ti-a fost dat.
Pentru mintea incetosata a lui Messi LM10
Esti pe ape rau daca ai aroganta sa crezi ca tu si grupul tau fluctuant salveaza ceva.De mama sa nu zici nimic , ca sa nu ne dovedesti ca esti un Golan cu pretentii spirituale.Vremurile sunt de groaza pentru un spaimos ca tine.Te speli pe dinti cu apa calduta , Mesii?Stii , nu, ca de ce tie frica… Iluminatii de care zici ca exista la misa dar se tin in umbra, stii tu ca eu nu pot sti daca exista?Grieg are ceva interior este adevarat.Spuneam ca e trist ca nu a reusit sa ridice pe nimeni pana acum dincolo de un prag, doar foloseste masele .Si salveaza planeta, in viziunea ta, dar cei de la curs tot cu chilotii in vine raman.Era sa uit ,dar ai noroc.Mai sunt fiinte pe planeta , inchipuitule, care se roaga pentru ceilalti, fara a cere prabusirea sau distrugerea cuiva.Dar nu sunt infantile , asa ca tine.Ciao.
LM 10
Asta da, dar exprima-te corect. Bine, scaparea ta e de inteles, insa in multe chestii de la MISA sunt scapari mult mult mai serioase si cu consecinte.
Uite, ca exemplu, ca discutasem nu demult cu cineva pe tema asta, tu ce ai inteles din faza cu “baia” de energie fotonica. Pe bune, fara misto sau ceva, chiar as vrea sa inteleg tu cum ai perceput si inteles respectiva informatie?
http://www.exmisa.org
Pentru ca sunt BALARII pentru IDIOTI!!!
Dar cum tu faci se pare parte din categorie, iti vine natural sa le inghiti asa cum ti le da GB. Foarte bine, drum bun in “superiorul” tau. Du-te si du-te si du-te …
p
http://www.exmisa.org
Si iti demonstram ca sunt BALARII, daca aveam cu cine povesti. Evident ca nu am!
http://www.exmisa.org
@LM
MR ziceam sa fi impartial in primul rind cu tine insuti,ar fi suficeint ca sa nu mai spui “Deci mai lasa-ne cu povestile tale.” Te las ,sigur ca te las cu ale tale.
NU MR ti-a scris alea. De ce ti-am spus asa pentru ca sunt satul de chestii pseudo-stiintifice (vorba lui Zalmoxe) servite REFLEX.
Si iti repet, poti gasi foarte usor informatie, daca intr-adevar vrei.
Daca continui sa iti iei informatia doar de pe yogaesoteric si din cartile tiparite de misa, poate ca e karma ta (ca tot va place va folositi de acesta expresie).
spanda, da-l in … ca n-ai cu cine. Lasa-l sa se scalde linistit in fotonii generati de GB!
http://www.exmisa.org
Bai, da nu i-ar pune pe astia cineva sa stea pe bune intr-un flux de fotoni de inalta energie. Pe bune. Ar face un mare bine planetei! Asta clar.
http://www.exmisa.org
Pai fac din asta o problema pentru un motiv simplu:
E O MINCIUNA DE 2 LEI!! Uite de aia!!!
http://www.exmisa.org
Impanata cu pseudo-stiinta ca sa para mareata pentru idioti incuiati. Si mai zici ca eu sunt ingust la minte. Doamne pazeste!
http://www.exmisa.org
@LM
Foarte bine.
Du-te la spiritualii tai de pe yogaesoteric, ca acolo poate ai argumente.
Nu ai decat sa halesti ‘secrete’ in continuare de la marele tau de guru. Atata meriti.
Ma LM, este normal ca la un momentdat în trecut eu sa fi stiut mai putina yoga decat gargamel pentru simplul motiv ca a citit si a facut o afacere din asta. Ce a facut dupa ar trebui sa-ti dea de gandit. Oricum oricare din cei care au plecat si au înteles ce se întampla la misa îi pot da lectii la orice capitol de viata. Si poate si o parte din cei care au ramas sunt mult mai întelepti decat maestrul doar ca nu stiu asta.
Tu nu realizezi ca esti mai destept ca el, ca poate daca ai fi fost în locul lui nu te-ai fi prefacut ca ”esti cel mai mare maestru din toate timpurile” doar ca sa le f..i pe discipole si poate te-ai fi multumit cu banii sau ai fi decis dupa puterile tale… oricum pana la urma tot ai sa întelegi ca maestrul tau este doar un om obisnuit care face greseli si care a fost prea tare încercat de celebritate si bani facuti usor.
Nici un argument dat de MISA, nici stiintific nici spiritual nu sta in picioare in fata unor intrebari simple si de bun simt. Si cand lucrurile stau asa, cel mai simplu e sa urli. Ca melteanu din piata!
http://www.exmisa.org
Facem, mereu si mereu aceeasi prostie, avem impresia ca se poate discuta cu specimene ca asta.
Dar nu-i nik, data viitoare, daca o sa mai apara unu, o sa am de grija sa argumenteze doar pe yogaesoteric, unde sigur o sa gaseasca intelegere.
” Ideea principala este ca sa produs un salt vibrational de undeva din cosmos bla bla bla”
Cum se vede ca astia nu pricep nimic din informatia pe care o primesc (nu ca s-ar putea pricepe multe din ea) dar o arunca pe aici ca fiind adevar absolut!
Iti sta mintea il loc cand vezi atata lipsa de orice discernamant. Cum naiba sa iei ceva asa, pe nemestecate si sa sustii sus si tare ca e adevarul absolut???
http://www.exmisa.org
spanda
http://www.exmisa.org
@LM
Mars, pe yogaesoteric! Spiritualule.
Nu te mai chinui.
spanda, ca sa fii handicapat spiritual, trebuie mai intai sa fii macar un pic spiritual, ca apoi sa ai de unde sa te “handicapezi”.
Deci ai fost prea generos!
http://www.exmisa.org
@Zamolxe
Hai ca am reformulat
Păi normal că nimeni nu înțelege complet ce se predă pe la curs. Informația e prezentată în așa fel încât și dacă vrei și insiști să înveți să-ți fie imposibil, așa că prinzi din zbor următoarele:
-una bucată idee principală
-impresia că ideea principală e argumentată.
E simplu.
1. Asta e ideea, pe care eu o știu.
2. Există o explicație, dar n-am fost atent (e vina mea).
3. Oricum practica e mult, mult, mult mai importantă decât teoria (gramul-tona) și eu fac, totuși, cel puțin ceva practică.
4. Practica mă face să mă simt ok, deci totul merge.
5. N-am ajuns foarte departe, dar poate nu practic cum trebuie (e vina mea).
Deci sistemul merge, chiar dacă eu nu știu cum și nici n-o să mă chinui să înțeleg, pentru că ar trebui să fac mai multă practică oricum. Ce-i așa de greu?
http://roxanamchirila.com/2013/03/12/cadou-de-ziua-lui-gregorian-bivolaru/
@Roxana. Sau:
Noi facem meditatie pt salvarea planetei dar:
1. Simplul fapt ca fac acea meditatie ma face sa acept idea ca maestrul poate salva ceva.
2. Daca eu ma implic în acea meditatie, cu cat cred mai tare ca am salvat planeta cu atat voi crede mai mult în maestrul care a initiat aceasta meditatie.
3. daca nu ma implic în meditatie am doua variante: maestrul a salvat planeta si eu sunt un netrebnic sau
maestrul nu a salvat planeta pentru ca eu nu merit sau nu m-am implicat suficient
CONCLUZIA: A FACE O ASEMENEA MEDITATIE HRANESTE AROGANTA DISCIPOLULUI DAR SI DEPENDENTA FATA DE CEL CARE ÎL FACE SA CREADA CA EL (DISCIPOLUL) PARTICIPA LA SALVAREA PLANETEI
lm
asta e de la veseliei la oala cu prosti
http://rapcea
Partea buna cu aparitia lui LM este faptul ca ea i-a starnit sa scoata capetele la lumina pe unii exmisani care nu mai scrisesera de multa vreme.
Dar vad ca macar o parte din comentatorii mai vechi sunt inca la posturile lor si nu dorm in front.
Chiar imi faceam griji ca blogul parea cam abandonat in ultima vreme.
LM ai afirmat că :”noi nu echilibram planeta ci doar il invocam pe DUMNEZEU sa o faca prin noi in timpul spiralelor.”
Omule, voi doar VĂ IMAGINAȚI că faceți chestia asta-
vă imaginați că spiralele au efect,
că trăiți nu știu ce stări elucubrante
că sunteți aleșii aleșilor
că Bivolaru e sfânt
că evoluați (deși în cel mai bun caz bateți pasul pe loc)
că sunteți amenințați de nenumărate pericole (nu că nu ar fi așa, dar protecția vine direct de la Dumnezeu dacă o ceri, fără intermediari și nu e nevoie să faci chestia asta în mod colectiv neapărat)
Vă imaginați toate astea și încă mult altele, iar Bivolaru nu face decât să vă hrănească această imaginație bolnavă. iar voi îl hrăniți pe el. Că doar nu crezi că pune mâna să-și asigure traiul zilnic. Este un parazit pervers și fără scrupule care a găsit o cale (genială, ar spune unii) de a trăi pe spinarea altora în tr-un mod foarte ”elegant”, fără bătaie de cap. Într-adevăr un geniu, un geniu al vicleniei fără margini.
LM 10, uite, te ajut iar.Ce parere ai, (daca mai citesti pe aici), un om, care este determinat cu adevarat, dar are 4 lese si 2 botnite puse de sistem sau de altcineva,si detine o tehnica sprirituala, chiar si o banala rugaciune , compusa de el, eventual, sincera ,poate acest om sa acceada la realizari spirituale de nivel inalt? Asa cu botnitele puse, zic.Si cu lesele…:)
Pentru LM 10
Ce parere ai (daca ai ):
Cum se face ca Grieg din 2004 nu se lupta cu guvernele tarilor prin care umbla, cum a facut in Romania?Problema este cu masoneria mondiala, Messi, sau cu autoritatile de aici?
Ce a lasat in urma lui , dupa plecare? Niste debusolati care fac cum ii taie capul si care urmaresc teluri planetare si macrocosmice printre mitinguri , demonstratii si procese obscure?
Cum poate tine in mana o scoala spirituala de la distanta si prin intermediari?
Ce fel de asistenta si calauzire spirituala reala poate oferi el in situatia actuala? Sa nu spui ca prin instructori…
Cat de mult ii pasa de oamenii de la curs?
Uite una buna: am voie oare sa intreb asa ceva?
Daca raspunzi la astea, promit ca mai pun si altele…
lm sa zicem ca magnus este cine spui tu ca este dar de ce teo si alti spalati pe creier din asa zisa conducere misa s ar duce sa intervina cu sume de bani si sa influenteze justitia de la sibiu si nu numai ca sa iasa boul ala cu fata curata.nu sunt sufieciente rugaciunile?sau d zeu a vrut sa ne arate si altceva si ne a aratat o gramada de actiuni ale asa zisilor apropiati si mai mult a asa zisului ghid faze gen “peruca din vama”penibila oricum, sau aceea era o diversiune sa atraga atentia?uite te sincer inainte sa aberezi:si daca raspunzi o sa ti dau o gramada de exemple pe care nu le sti sau daca le sti le interpretezi in maniera sectantilor .oricum acest blog este binevenit oricum ar fi el in ochii tai
http://rapcea
LM10
Te iert de la inceput pentru vocabularul folosit , pun mizeriile care iti ies pe gura pe seama obisnintei, a ignorantei tale si a lipsei de control.Nu fi suparat , o sa-ti treaca.Unirea de care zici e relativa si tu ai sanse sa afli asta in timp.Suntem in 2013.Din 2004 au trecut ,iata,9 ani.Cu matematica esti aproape bine.Zici ca te afli intr-o turma.Aud asta pentru prima oara de la un cursant.Si esti muls la timp, te tunde fain la turma aia?Ai paie,iarba verde ceva?Inteleg ca vrei sa faci bine, nu inteleg modalitatea insa.Unde e chestia aia veche, cu iarta-i ca nu stiu ce fac, sa intoarcem si celalat obraz…?Erau asa, vorbe sa treaca timpul?Ramai unit si impreuna dar casca ochii si urechile…si…succes…
PS.Care Nord arata busola ta?
Heeei, a revenit pachetul de tigari!
LM, cred ca ai face bine sa fumezi cateva, te-ar mai relaxa! Daca tot rezonezi cu numele, profita. Nu de alta, da la cat esti de nervos, risti sa faci un atac cerebral sau ceva. Ai grija!
http://www.exmisa.org
Mai LM ,
MR, pe blogul caruaia intri a ajutat la salvarea maestrului tau , a facut si mitinguri anti RFID de care te plangi tu ca o sa ai, si a fost dat afara din grupul tau unit mai.Ce o fi asta , fraticule?
Iata ce Yoghini produce “Scoala de yoga Misa” si daca nu produce ea nu e in stare nici sa-i transforme pe cei care-i calca pragul. LM tu sigur practici Yoga sau faci diversiuni p-aici? N-am mai pomenit asa autosabotor al propriei scoli. Da-I inainte pana la eliberare mai ai un pas, numai ca in alta directie. Fii agresiv ca prin agresivitate te Realizezi. Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte.Si daca se poate doi ochi pentru un ochi si doi dinti pentru unul. In loc sa demonstrezi tuturor ca Yoga este o Cale eliberatoare de samsara tu te prinzi vartos in ea si o faci mai reala decat e cazul si o prelungesti in la infinit. Fratele tu pe cine urmezi…ca un maestro nu ar indemna la asa ceva, ba din contra. Pace inimii tale.
Ce scoala de yoga este asta? Extraterestri, reptileni, meteoriti, cutremure, Consilii Galactice, intraterestri (taxa creste), poze, grupuri, grupuscule,sa slabim , sa ne vitalizam,filme porno,VIP-uri, sclavi,salvam maestrul, ne salvam pe noi,prezente, taxe, delatiuni,urmarim fidelizarea,urmarim obedienta,tabere incolo,incoace,cu fata , cu spatele, mac mac mac (asta e o mantra noua
) .
http://cybershamans.blogspot.ro/2013/03/generalul-paranormal-ignatenko-la.html
http://rapcea
lm este cel mai infierbantat sectant ii place ca la secta daca iei orice pizduta si i ai spus doua linguseli si a deschis nepoata poarta de jad una doua ca normal pe sectant il face exercitiu
http://rapcea
LM, ti-am gasit poza pe net:
http://www.southeaseltd.com/images/ZLM.jpg
http://www.exmisa.org
asculta-ti pina la capat…merita !
despre iertare…
http://www.youtube.com/watch?v=K-vcVBcNPSY
ma LM… ai grija cum vorbesti. Ca s-ar putea sa dam de tine. Eu personal nu am nici un scrupul sa-ti sparg fata. Si misa e mica.
Zamolxe, e o jignire pentru tigarile alea sa le compari cu LM.
RAM, Goosfraba! Nu merita, pe bune… e energie irosita degeaba.
http://www.exmisa.org
Poate, dar e metaforic corect: se aprind repede si dupa ce se sting nu ramane decat cenusa
)
http://www.exmisa.org
hehe, da ce te face sa crezi ca m-am enervat vre-un pic?
I-am spus-o la rece. Ca sa stie. Ca el crede ca-si poate permite orice.
eu as traduce altfel: LM10: lungimea mea 10 (cm) Asta ar explica de ce e asa de frustrat
http://www.exmisa.org
Propun, ca se ne mai veselim,sa organizam concurs de Miss.Sa fie distractiv si lung.Show, mai.Si premiantele , le magulim , dam premii si coronita.Apoi le instructam in tantra.Merge, LM?
Eu am avut un soc cand au scos-o astia pe sora-mea pe scena si au prostit-o sa se dezbrace.Streaptese, cica.De fapt isi alegeau .Si mi-a venit sila cand am vazut-o cu fundul in sus si cu reflectorul pana in amigdale.In jurul ei nu saliva nimeni, toti transfigurau…
ptr puta mica asta lm 10 cm sau cum se intituleaza omu
draga sectant pirlit esti cumva la curent cu toate magariile lui magnus aurica?sti fraiere ca se trimit inca femei la produs?
http://rapceamihai
Cadou pentru grupul unit si impreuna al carui exponent este LM10
http://www.youtube.com/watch?v=Nwi3hRC6_EA
http://www.youtube.com/watch?v=Nwi3hRC6_EA
Cine vine la Herculane??
Io merg!
O sa va transmit in direct!
(semnat, pentru conformitate, Sukida, former Pulea Spatarul – mi-am schimbat porecla ca sa nu mai deranjeze diverse urechi sensibiloase cu rezonantele ei gregare!!!)
@F
Pacat ca ai scos ce debita LM10.Putea sa vada toata lumea ce scotea din el.
F,
Pe cand iti ceream eu sa il mai lasi, era la inceput si chiar eram curios pana unde merge prostia lui.
Dar devenise chiar imposibil, asa ca bine ai facut!
Eu chiar nu inteleg, cu o exceptie, din cate imi aduc eu aminte (Carmenas), aici intra doar misani tampiti? Daca tot vrea MISA sa combata pe cei care comenteaza aici, nu poate da tapas cuiva mai inteligent? Sau nu sunt trimisi de MISA, se baga doar in seama unii? Si asta se poate…
Bine ai revenit F. Ne-ai lipsit in ”batalie”!
http://www.exmisa.org
@F
Eu zic ca nu e bine ca i-ai sters postarile lui LM. Daca tot admiti ca actionezi in mod partizan. atunci cred ca ar fi fost in interesul tau sa stergi postari din alea numai daca ar fi fost scrise din partea unui exmisan la adresa misanilor sau a altor exmisani.
Omu’ evolua chiar bine in postura de animatoare a blogului.
De cand a urcat sa isi faca numaru’ la bara au avut ocazia sa scoata capul la lumina multi exmisani(chiar mai multi decat ma asteptam, sa fiu sincer – acu’ vad si eu cam cine mai bantuie de fapt pe aici
).
Dacă stau bine și mă gândesc(reflectez/meditez), Bivolarule, tu chiar ești eliberat, frățică – un mare mare ELIBERAT. Scuză-mă că nu mi-am dat seama până acum, dar acum, recunosc:
DA, ești ELIBERAT de:
1.BUN SIMȚ
2.ÎNȚELEPCIUNE
3.VIRTUTE
4.DISCERNĂMÂNT
5.NORMALITATE
6.ești chiar eliberat de CONTINENȚA PERFECTĂ – după cum s-a aflat de la multe fete care ți-au trecut prin….P…AT.
Voi da doar un mic exemplu care ar trebui să le dea de gândit fanaticilor de la MISA: este vorba de o fată de la cursul de shakti care a făcut amor cu ”meseriașu”, iar acesta a ejaculat… mai haios e că la ”ședința cu shaktozele mimozele” șefa (nu spun cine e) i-a explicat că cică a fost GRAȚIA DIVINĂ
….Tulai Doamne!
Gratia divina!?!?!?!

http://www.exmisa.org
Sukida,
Vrem poze (si filme, daca se poate).
http://www.exmisa.org
Si vezi sa nu te dai de gol.
Slaveste, slaveste, salveste! Traiasca maestrul! Din alea…
http://www.exmisa.org
A, apropo… Era un grup de Tai Chi care mergea pe acolo in tabere. Eu i-am prins de fiecare data cand am fost. Daca ii vezi, fa te rog niste poze. Sunt fan. Din pacate pe vrema mea (ah, ce batran ma simt) nu aveam aparat foto sa fi facut eu….
http://www.exmisa.org
Zamo,
Le fac cu telefonu’, nu stiu ei ca-i pozez………..
Apropo, se pot incarca poze pe blogul asta?
asa asa… Nu cred ca se pot. Doar link. Da fa-ti un cont pe picasa ca acolo poti incarca usor de pe telefon.
http://www.exmisa.org
Sau pui aici: http://tinypic.com/ Se poate si anonim.
http://www.exmisa.org
A, sau pe exmisa. Acolo poti pune poze.
http://www.exmisa.org
Cel mai simplu e sa-mi refac contul de pe exmisa. Sankyu pentru idee!
@Pulea/Sukida
Daca tot ai chef de infiltrari pe la Hercu, ar trebui sa tii cont de faptul ca recent ti-ai dat singura si varsta si profesia prin alta parte.
Iar LM pare sa iti fi ghicit la un moment dat si sexul(asta daca nu a pus chiar cap la cap franturile de informatii pe care le-ai scapat, caz in care nu mai e de fapt vorba de ghicit – acum nu mai am cum sa verific exact ce scrisese pentru ca a sters F mesajele).
De regula nu prea bubuie inteligenta prin capetele misanilor fanatici pe care i-am vazut activi de-a lungul anilor, dar am observat ca sunt in schimb de multe ori atenti la ceea ce le scapa adversarilor de discutii in ce priveste identitatea personala. Si asa cum “maha”/radar avea o pasiune in a intocmi “dosare” misanimii, poti sa fii destul de sigura, zic eu, ca si la misani exista unii care au cam aceleasi preocupari(indiferent daca asta are loc cu karma yoga sau fara karma yoga la pachet).
Asa ca eu zic sa fii foarte atenta, sa nu ramai fara telefon cumva.
Sau macar sa vezi cum te urmeaza discret cineva dintre “gardieni” si cand te duci la buda, cum se stramba la tine mai multa lume cand mergi pe strada etc.(faza cu strambaturile mi s-a intamplat mie in Costinesti
).
http://roxanamchirila.com/2013/03/27/problema-existentiala-a-boabelor-de-cafea/#comment-915
Link-ul de mai sus l-am postat pentru Sukida, bineinteles.
Cum s-a intors F pe aici, cum au reinceput problemele cu filtrul de spam.
Asta apropo de sincronicitati.
@Gigel
Am vazut, ti l-am scos din spam
http://www.exmisa.org
Pai Gigel, e clar, nu? S-a intors “stapana” filtrului si deci e normal sa fie mai zelos. Vrea sa se dea in spectacol (filtrul).
http://www.exmisa.org
Sukida,
Gigel are dreptate, MISA sta foarte bine cu “securitatea” interna. Stiu eu ce stiu…
Bine, nu trebuie sa fii paranoica, doar sa ai grija. Pe vremea mea nu erau telefoane cu camera foto, deci cei care faceau poze erau usor de prins. Acum e mai greu, dar sunt sigur ca au crescut numarul “spionilor”.
http://www.exmisa.org
@Zamolxe
Cativa prieteni de pe aici care ma cunosc mai bine chiar o sa rada la faza asta
http://www.exmisa.org
@F,
Ca sa il parafrazez pe Osho, “I love to make people laugh”. Chiar daca e involuntar…
http://www.exmisa.org
Anul trecut am facut poze cu spirala, dar n-am apucat sa le postez.
Sukida,
Ar fi interesant. Poate ai putin timp si le pui pe exmisa. Fac un mic ”studiu” legat de spirale si mi-ar fi utile.
http://www.exmisa.org
Si iata, ceea ce preziceam noi de pe aici s-a produs: MISA a publicat un articol in care scrie ca noul papa este “papa negru” si ca vine apocalipsa. Din nou.
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7486
http://www.exmisa.org
Sukida,
posteaza pozele pe care le ai, cel mai bine pe topicul cu recensamantul, pentru ca acolo s-a stocat informatia legata de nr de participanti la spirale in cursul anilor.
Si bafta la Herculane!
Din pacate pozele pe care le am nu permit evaluarea numarului de participanti, nu sunt facute de sus. Sa vedem anul asta ce mai apare.
Gigele, asta e pentru tine, ca esti pasionat:
http://www.infosniper.net/
http://www.exmisa.org
Salut voios de pionier!! (ca sa nu zic de misan, ca sincer nu ma simt).
) Vad ca m-ati pomenit pe aici, Dumnezeu sa va dea sanatate ca vaz ca m-ati pomenit de bine! Thank you Roxana si Zamolxe pt aprecierile voastre sincere. Va spun drept ca eu nu sunt trimisa sa fac karma yoga pe aici, nici n-as accepta si nici n-as avea timp. Dar specimenele care sunt trimise sa faca asta nu au cum sa se ridice la o valoare mai mare decar a lui LM, Ion, Mesaj etc… Sa va spun drept mie in ultima vreme imi este mai greu sa port o discutie normala cu cei de la curs decat cu cei din afara. Cand am citit articolul despre OZN-ul care a provocat explozia meteoritului am crezut ca mor (si n-a fost de ras) de necaz ca sunt atat de multi creduli si prosti (iertati-ma ca nu-i pot numi altfel). Le-am spus ca inaintea acestei profetii de pe yogaesoteric, au fost profeti si Protv-ul,Antenele si toate televiziunile care au prezentat aceasta varianta luata de pe net a spulberarii meteoritului. E prima oara cand mi-am pus fff serios problema sanatatii mintale a lui GB. Da cu ai nostrii colegi nu prea ai cum sa desfasori o discutie libera, parerile lui GB si ale yogaesotericilor sunt litera de lege. Am si eu un defect sunt o mare cautatoare de informatie in anumite domenii (sanatate, spiritualitate,paranormal….deh ascendentul meu in gemeni poarta vina
asa ca eu aproape de fiecare data stiu subiectul conferintelor cu dezvaluiri uluitoare si in premiera mondiala dinainte cu cel putin o luna de data la care se tin. M-am saturat de toata asa zisa “informatie” dezvaluita la noi la curs, ca de mere padurete. Asa ca sincer mie imi place sa discut cu voi exmisani de pe blogul lui Rapcea mai mult decat cu cei de la curs. Numai ca timpul nu prea imi permite, am fost vreo 10 zile in turneu sunt cam plimbareata si ocupata cu meseria mea da promit sa intru pe aici mai des. Apropo d-nul Pulea alias Sekura si eu merg la Herculane da nu platesc taxa de tabara deci nu voi avea legitimatie. Nici n-am chef pt ca vreau sa prestez cadite, odihna, plimbare da nici nu vreau sa contribui cu bani la aceasta excrocherie pe fata ce se numeste taxa si care a ajuns la formidabila suma de 225lei cel putin asa am auzit eu. Asa ca sincer mi-ar place sa ne vedem pe acolo pe platou la o chiftea si o discutie amicala d-nul Pulea al lui Spatarul. Da-mi de veste daca te intereseaza…
Scuze d-nule Pulea Spatarul v-am botezat, v-am spus Sekura in loc de Sukida…Sper sa nu ma puneti sa va dau un miel ca n-am de unde, si oricum nu vi l-as da daca ati avea de gand sa-l sacrificati
.
Carmenas,
Oamenii normali si cu bun simt vor fi intotdeauna pomeniti de bine. Om fi noi impotriva MISA, poate, dar mai mult suntem anti prostie si anti lipsa de bun simt. Chestii care din pacate abunda pe la misa, cu notabile exceptii (tu fiind una dintre ele) care din pacate doar intaresc regula.
Ma bucur sa vad ca te-ai intors si relaxare placuta la Herculane. Ei, uite un lucru (rara treaba) pe care misanii l-au nimerit: locul numit Herculane. E pe bune o zona speciala din punct de vedere energetic si nu numai. Superb din toate punctele de vedere! Sigur, misanilor le-ar placea sa creada ca din cauza taberelor lor, dar nici vorba! Zona e asa de multa multa vreme.
Chiar merita mers acolo pentru reincarcarea bateriilor. Sper sa mai ajung si eu candva….
Daca tot pomeneai ca iti place sa cauti informatii, uite un documentar foarte interesant pe care l-am vazut azi:
http://www.youtube.com/watch?v=DctQTDm-HdU
Ti-l recomand daca ai timp, ca merita.
Ma retrag si eu acum ca e tarziu, dar nu inainte de a-ti recomanda, de asemenea, lectura obligatorie pentru un misan, cele 2 articole scrise de DB, NOI PERSPECTIVE partea I si partea a II-a (cu va urma), comparate cu “Problema intervenției extraterestre în contextul actual al omenirii”, partile XXIV si XXV.
Nici nu iti spun ce sa cauti sa intelegi (deh, nu sunt GB sa iti induc idei sau stari). Vei descoperi singura …
http://www.exmisa.org
Da, ma intereseaza!
Cand ajung la Herculane o sa-ti dau un loc de intalnire. O sa ma recunosti dintr-un milion!
@zamolxe
documentarul despre yoghinii din Tibet ne arata ca diferenta intre yoga la misa si ce se practica in Tibet este ca cea dintre manele si Bach.Interesanta si umilinta calugarilor tibetani versus aroganta stupida a misanilor.